eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiecznicasukcesywna dostawa nasion szczegółowo określona w SIWZ



Ogłoszenie z dnia 2007-03-16

POZYCJA 17258

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Osiecznica: sukcesywna dostawa nasion szczegółowo określona w SIWZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krosno z siedzibą w Osiecznicy, do kontaktów: Andrzej Dereń, ul. Krośnieńska 42, 66-600 Osiecznica, woj. lubuskie, tel. 068 3830776, 068 3830777, fax w. 28, e-mail: Nadl.Krosno@zielonagora.lasy.gov.ol. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zielonagora.lasy.gov.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): http://www.zielonagora.lasy.gov.pl/ Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Lasy Państwowe Zarządca mienia Skarbu Państwa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa nasion szczegółowo określona w SIWZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Dostawa na wskazane miejsca na terenie Nadleśnictwa (magazyny Ośrodków Hodowli Zwierzyny). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest (sukcesywna) dostawa nasion szczegółowo określona w SIWZ. Lp Nazwa nasion siewnych Ilość kg Kod CPV 1 Żyto 5350 01110000-1 2 Owies 8445 01110000-1 3 Rzepak jary 255 01110000-1 4 Gryka 2011 01110000-1 5 Nasiona traw łąkowych 20 01110000-1 6 Marchew pastewna 10 01110000-1 7 Kapusta pastewna 10 01110000-1 8 Seradela 432 01110000-1 9 Proso białe 150 01110000-1 10 Proso czarne 1463 01110000-1 11 Żyto krzyca 3650 01110000-1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wstawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dot. podmiotów zbiorowych takich jak: spółka jawna, spółka z o.o., spółka akcyjna, spółka komandytowa, spółka komandytowoakcyjna, przedsiębiorstwo państwowe, spółdzielnia, oraz inne podmioty, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 Nr 197, poz. 1661 ze zm.). 1.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy lub - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obowiązujące przez okres wykonania zamówienia, tj. od 1.03.2007r. do 15.09.2007r. Uwaga! Wysokość środków na rachunku bankowym lub rachunku w SKOK, albo zdolność finansowa Wykonawcy lub ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie mogą być niższe, niż kwoty określone w ust. 8 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie żądanych dokumentów bezpośrednie zastosowanie mają przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 01.11.00.00 - 01.11.00.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość zamówienia to 21729 kg nasion o szacunkowej wartości 10 248 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 15.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, c) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: Wymaga się aby wykonawca posiadał środki finansowe w wysokości co najmniej 10 000 zł, bądź zdolność kredytową na kwotę 10 000 zł. Za równorzędne spełnienie powyższego warunku uznaje się posiadanie ubezpieczenia od O.C. z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na wartość 10 000 zł, przy czym ubezpieczenie musi obowiązywać (lub być przedłużone) na cały okres obowiązywania umowy. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). - oświadczenia (załącznik nr3) 8.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. b) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), c) Pełnomocnik przedłoży wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich Wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; d) W odniesieniu do warunków postawionych przez Zamawiającego: - każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, Że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ust. 1-9, ustawy Prawo Zamówień Publicznych [ust. 5.1. lit. f) niniejszej SIWZ]. - w odniesieniu do pozostałych wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy [ust. 5.1 lit. a) - e) niniejszej SIWZ] - członkowie konsorcjum muszą je spełnić wspólnie. e) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Dostawę, w miejscu \np. nazwa i adres Wykonawcy\ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. f) Jeżeli oferta Dostawców, o których mowa wyżej, zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Uwaga! Spółka cywilna startująca w przetargu nie może być traktowana jako samodzielny Wykonawca, tylko jako konsorcjum. Zgodnie z orzeczeniem arbitrów z dnia 11.03.2005r. UZP/ZO/0-415/05 - jeżeli wspólnicy s.c. nie ustanowią pełnomocnika, muszą zostać wykluczeni z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawca z postępowania i nie przystąpieniem do negocjacji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis przedmiotu zamówienia: załącznik nr 1 Formularz cenowy oferty: załącznik nr 2a,2b,2c Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 3 Wzór umowy; załącznik nr 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zielonagora.lasy.gov.pl/index.php?option=com_mamboboard&Itemid=128. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka w kasie Nadleśnictwa w przypadku zakupu dokumentacji w siedzibie Nadleśnictwa. Na stronie internetowej bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.03.2007, godzina 10:00, Siedziba Nadleśnictwa Krosno, Osiecznica ul. Krośnieńska 42.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa nasion: Żyto 5350 kg Owies 8445 kg Rzepak jary 255 kg. 1) Krótki opis: Nasiona roślin zgodnie z SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Żyto 5350 kg Owies 8445 kg Rzepak jary 255 kg Szacunkowa wartość: 3436 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 15.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa nasion: Gryka 2011 kg Nasiona traw łąkowych 20 kg Marchew pastewna 10 kg Kapusta pastewna 10 kg Seradela 432 kg Proso białe 150. 1) Krótki opis: Nasiona roślin zgodnie z SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Gryka 2011 kg Nasiona traw łąkowych 20 kg Marchew pastewna 10 kg Kapusta pastewna 10 kg Seradela 432 kg Szacunkowa wartość 3231 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 15.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa nasion: Proso czarne 1463 kg Żyto krzyca 3650 kg. 1) Krótki opis: Nasiona roślin zgodnie z SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Proso czarne 1463 kg Żyto krzyca 3650 kg Szacunkowa wartośc: 3581 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 15.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.