Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Siemianowice Śląskie: Dostawa 3 sztuk laboratoryjnych zamrażarek niskotemperaturowych (do -86 st.C) typu szafowego o pojemności około 350-400 litrów.
Numer ogłoszenia: 172537 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczenia Oparzeń, ul. Hibnera 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, fax 032 2288220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 3 sztuk laboratoryjnych zamrażarek niskotemperaturowych (do -86 st.C) typu szafowego o pojemności około 350-400 litrów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk laboratoryjnych zamrażarek niskotemperaturowych (do -86 st.C) typu szafowego o pojemności około 350-400 litrów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.13.10 - Urządzenia mrożące Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Spełnieniem warunku będzie wykazanie, iż w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów lub oświadczeń na zasadzie
lub wymaganego warunku. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego, wykonawca składa : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami. 4. oświadczenia o spełnianiu wymagań art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. (załącznik nr 2 siwz)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.clo.com.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Leczenia Oparzeń ul. Jana Pawła II 2 41-100 Siemianowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Centrum Leczenia Oparzeń ul. Jana Pawła II 2 41-100 Siemianowice Śląskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- "Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o."
- Ocena właściwości:1)biozgodności biostatycznych allogenicznych przeszczepów ADM,2)mechanicznych przeszczepów ADM - zgodnie pozostałe informacje (SEKCJA IX)
- Świadczenie usług badań czystości mikrobiologicznej, badań żyzności podłoży mikrobiologicznych i medium hodowlanego oraz transportu próbek mikrobiologicznych.
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych w budynku przy ul. Staszica 7
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.