Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Inowrocław: Wykonanie docieplenia zewnętrznego sali gimnastycznej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum nr 1 w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 172456 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie docieplenia zewnętrznego sali gimnastycznej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum nr 1 w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia zewnętrznego sali gimnastycznej i częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum nr 1 im. Św. Wojciecha w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej nr 46-48. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia polegają na: Część I - sala gimnastyczna - robotach rozbiórkowych instalacji odgromowej, demontażu obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów zewnętrznych, - oczyszczeniu (myciu) elewacji, - wykonaniu izolacji termicznej zgodnie z właściwą aprobatą techniczną systemu docieplenia, - naprawie połaci dachowej, - montażu wełny mineralnej zgodnie z właściwą aprobata techniczną, - wykonaniu izolacji paroochronnej z gładzią, - montażu obróbek blacharskich, - ułożeniu papy, - montażu obróbek blacharskich i parapetów, - montażu instalacji odgromowej, część II - budynek Gimnazjum - demontażu okien i parapetów, - montażu 50 szt. nowych okien drewnianych z parapetami, wykończeniu ościeży. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, z tym że na okna 5 - letniej, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w wysokości 5.000 złotych słownie: pięć tysięcy zł (z tym, że na cz. I - 3.000,00 zł, cz. II - 2.000,00 zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 28.05.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć roboty dociepleniowe (cz. I) i roboty polegające na wymianie stolarki okiennej (cz. II) - w jednym lub oddzielnych zadaniach; b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 220.000,00 zł - z tego: 140.000,00 zł (cz. I), 80.000,00 (cz. II), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - nie mniej niż 220.000,00 zł, z tego: 140.000,00 zł (cz. I), 80.000,00 zł (cz. II), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oraz: 7. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z załączonym kosztorysem ofertowym. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Oświadczenie o sposobie realizacji zamówienia wyłącznie siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie docieplenia zewnętrznego sali gimnastycznej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum nr 1 w Inowrocławiu - część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie docieplenia zewnętrznego sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Inowrocławiu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie docieplenia zewnętrznego sali gimnastycznej oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum nr 1 w Inowrocławiu - cz. II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie częściowej wymiany stolarki okiennej w budynku Gimnazjum nr 1 w Inowrocławiu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Przebudowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą techniczną, rozbiórką i budową obiektów budowlanych oraz montażem instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej przy ul. Mątewskiej w Inowrocławiu
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025 roku - II
- "Dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- "Ulepszenie dróg powiatowych poprzez remont oraz likwidacje przełomów" - ponowne
- Dostawa, instalacja, wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Czerwonaku
- "Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
- Budowa lodowiska w m. Grębocice.
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.