eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › sukcesywna dostawa papieru kserograficznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Poznań: sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
Numer ogłoszenia: 172452 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa papieru kserograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego wyspecyfikowanego poniżej w pkt. A, B, C, D, E o parametrach nie gorszych niż: A. Gramatura (g/m2) 80 Białość (CIE) 161+2 Nieprzezroczystość (%) 94 +2/ -1 Grubość (?m) 108+3 Gładkość (wg. testu Bendtsen) 180+50 format A4 w ilości 5.510 ryz - 500 kartek w ryzie. Opakowanie zbiorcze 5 ryz w kartonie. Przeznaczenie : Sprzęt biurowy, w tym drukarki laserowe o dużej prędkości pracy, wyposażone w funkcję druku jednostronnego i dwustronnego. B. Gramatura (g/m2) 80 Białość (CIE) 166+2 Nieprzezroczystość (%) 94 +2/-1 Grubość (?m) 108+3 Gładkość (wg. testu Bendtsen) 160+50 format A4 w ilości 5.510 ryz - 500 kartek w ryzie. Opakowanie zbiorcze 5 ryz w kartonie. Przeznaczenie: Drukarki atramentowe oraz drukarki laserowe o dużej prędkości pracy, wyposażone w funkcję druku jednostronnego i dwustronnego. C. Gramatura (g/m2) 80 Białość (CIE) 146+3 Nieprzezroczystość (%) 93+2/-1 Grubość (?m) 103+3 Gładkość (wg. testu Bendtsen) 220+60 format A4 w ilości 200 ryz - 500 kartek w ryzie. Opakowanie zbiorcze 5 ryz w kartonie. Przeznaczenie: Przeznaczony do użytku w kopiarkach i drukarkach laserowych pracujących z dużą prędkością, z funkcją druku jednostronnego i dwustronnego. D. Gramatura (g/m2) 80 Białość (CIE) 161+2 Nieprzezroczystość (%) 94 +2/-1 Grubość (?m) 108+3 Gładkość (wg. testu Bendtsen) 180+50 Format A3 w ilości 100 ryz - 500 kartek w ryzie Opakowanie zbiorcze 5 ryz w kartonie. Przeznaczenie: Przeznaczony do użytku w drukarkach atramentowych, drukarkach laserowych, drukarkach kolorowych laserowych i kopiarkach E. Gramatura (g/m2) 90 Białość (CIE) 166 + 2 Nieprzezroczystość (%) 94 +2/-1 Grubość (?m) 120+3 Gładkość (wg. testu Bendtsen) 160+50 Format A4 w ilości 90 ryz - 250 kartek w ryzie Opakowanie zbiorcze 9 ryz w kartonie. Przeznaczenie: Przeznaczony do użytku w drukarkach atramentowych, drukarkach laserowych, drukarkach kolorowych laserowych i kopiarkach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w licytacji elektronicznej jest wniesienie wadium w wysokości: - 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych ) w terminie do dnia 05 czerwca 2012r. do godz.10:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - zał. Nr 1 2. formularz cenowy+ opis przedmiotu zamówienia - zał. Nr 2 3. formularz cenowy+ opis przedmiotu zamówienia - zał. Nr 2A 4. projekt umowy - zał. Nr 5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy oraz określa warunki tych zmian następująco: Jeśli w trakcie realizacji umowy zostanie wycofany z produkcji papier na który zawarto umowę to wówczas na wniosek Wykonawcy, zamawiający może dopuścić dostawę papieru o innych parametrach lecz nie gorszych niż zaoferowanych w ofercie Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.puls.edu.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1.Wymagania formalne 1.1Z platformy mogą korzystać Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem www.licytacje.uzp.gov.pl.1.2 Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, musi samodzielnie zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie www.licytacje.uzp.gov.pl i przekazać Zamawiającemu swój otrzymany login, wypełniając odpowiednie pole we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (załącznik nr 1 do ogłoszenia). 1.3 W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. 2. Wymagania techniczne 2.1 Komputer użytkownika powinien spełniać następujące warunki: a.być wyposażony w procesor MHZ i posiadać co najmniej 512 MB pamięć RAM, b. posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy-Linux, c. posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową np. Internet Explorer 6,0 lub nowszy, Firefox 2.0. lub nowszy, posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb-s..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1.Licytacja elektroniczna na dostawę papieru kserograficznego będzie licytacją jednoetapową. 2.Wykonawca podczas licytacji elektronicznej składa ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. 3. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4.Złożone oferty podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 5. W toku licytacji wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach - grosze należy oddzielić od złotych kropką. 6. Oferta złożona przez wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.7. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 zł. 8.W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 9.Zamawiający określił kwotę wywoławczą - 151.442,00 zł brutto. 10.Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 11.11. Zostaną zawarte dwie odrębne umowy: pierwsza na przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 formularza cenowego i druga umowa na przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2A. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umów dostarczy Zamawiającemu wypełnione formularze cenowe, stanowiące załączniki nr 2 i nr 2A do niniejszego ogłoszenia. Formularze cenowe muszą zawierać ceny jednostkowe, wartość oferowanego asortymentu oraz wartość całego przedmiotu zamówienia netto i brutto w PLN. Wypełnione i podpisane przez wykonawcę formularze cenowe stanowić będą załączniki do zawartych umów pomiędzy stronami. Suma wartości brutto określonej w formularzu cenowym 2 i 2A musi być tożsama z wylicytowaną ceną brutto Wykonawcy..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 60 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28, pokój nr 407 -Biuro Zamówień Publicznych do dnia 05 czerwca 2012 r. do godz.10:00.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni po terminie przekazania zaproszeń o godz.9:00.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Upływa w dniu otwarcia licytacji, o godzinie 10:00

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

1. W czasie trwania umowy obowiązywać będą ceny poszczególnych artykułów według złożonej przez Wykonawcę oferty i nie mogą one ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego. 2.Zamówiony papier kserograficzny dostarczony zostanie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko do jednostek organizacyjnych Zamawiającego wyszczególnionych w załączniku nr 1 do projektu umowy. 3.Termin wykonania dostawy - maksymalnie do 2 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienia będą składane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4.Wadliwy towar będzie reklamowany i wymieniany na wolny od wad. 5. W przypadku ujawnienia wad jakościowych po przyjęciu towaru, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na własny koszt na towar wolny od wad w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji faksem lub pocztą elektroniczną. 6. Reklamacja ilościowa będzie rozpatrzona przez Wykonawcę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu informacji od Zamawiającego. 7. Strony postanawiają, że obowiązującą je formę odszkodowania stanowią kary umowne. 8. Kary te będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach: Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: a za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy (z wyłączeniem działania siły wyższej), w wysokości 10% ceny jednostkowej brutto niedostarczonej dostawy, za każdy dzień zwłoki; b.za odstąpienie Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 15% wartości brutto niezrealizowanych dostaw; c. za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze w wysokości 5 % wartości jednostkowej brutto niedostarczonej dostawy za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wady, lecz nie więcej niż 10% wartości jednostkowej niedostarczonej dostawy brutto; 9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe, za każdy dzień zwłoki w dokonaniu zapłaty faktury. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego zgodnie z Kodeksem cywilnym. 11. Kar umownych nie stosuje się w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 145 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) 12. W przypadku naliczenia kar umownych przez Zamawiającego, wysokość tych kar może zostać potrącona z wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża niniejszym zgodę. 13.Płatność nastąpi w terminie 30 dni od daty doręczenia prawidłowej faktury VAT Zamawiającemu. 14.Wzór umowy a. Wzór umowy określony został w załączniku nr 5 do niniejszego Opisu Warunków Uczestnictwa w Licytacji. b. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień wzoru umowy stanowi jeden z warunków zaproszenia do udziału w licytacji

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt POIG 01.03.01-00-132,08 Projekt POIG 01.03.01-00-101,08 Projekt POIG 01.0102-00-074,09 Projekt POIG CCI2007CB163PO019 Projekt POIG 02.03.02-00-031,09 Projekt POIG 01.01.02-00-061,09 Projekt POIG 01.03.01-00-129,09 dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w formularzu cenowym załącznik 2A Instrukcji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.