Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Międzyrzec Podlaski: OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI DO 5 278 000 EURO
Numer ogłoszenia: 172443 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3712496.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 5 278 000 EURO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie Robót remontowych przy Szkole Podstawowej w Misiach w zakresie: - wymiana pokrycia dachowego z płyt falistych azbestowo-cementowych na blachę trapezową powlekaną - docieplanie stropu nad I piętrem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a)posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, d)w latach 2004-2006 wykonał co najmniej 3 roboty w zakresie rzeczowym i wartości nie mniejszej niż roboty objęte tym zamówieniem, e)przedstawił referencje potwierdzające iż roboty o których mowa w w/w p pkt. e zostały wykonane z należytą starannością 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie o niekaralności 4.Wykaz wykonanych robót ostatnich 3-ech lat 2004-2006r. 5.Referencje potwierdzające, iż roboty z ostatnich lat zawarte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 6.Kserokopia uprawnień kierownika robót i aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów i Budownictwa dotyczy uprawnień kierowania robotami budowlanymi. 7.Oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji. 8.Wykaz sprzętu do wykonania zamówienia: ( na załączniku nr 9 do specyfikacji) 9.Kosztorys ofertowy wg załącznika nr 6 do specyfikacji Dokumenty, o których mowa w pkt 1-5 mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 pok. nr 9.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a)posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, d)w latach 2004-2006 wykonał co najmniej 3 roboty w zakresie rzeczowym i wartości nie mniejszej niż roboty objęte tym zamówieniem, e)przedstawił referencje potwierdzające iż roboty o których mowa w w/w p pkt. e zostały wykonane z należytą starannością 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Chełmży
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzechwy 13 w Wałbrzychu"
- Rozbudowa budynku Ośrodka Medycyny Doświadczalnej (DZP.25.12.2025)
- Modernizacja instalacji c.o. i hydrantowej w Liceum Ogólnokształcącym w Czechowicach-Dziedzicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.