eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › REMONT ELEWACJI BUDYNKU URZĘDU STANU CYWILNEGO W ZGIERZU, UL. 1 MAJA 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-16

POZYCJA 17239

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zgierz: REMONT ELEWACJI BUDYNKU URZĘDU STANU CYWILNEGO W ZGIERZU, UL. 1 MAJA 5 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Zgierz, do kontaktów: Zofia Zamojska, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax 042 7143115, e-mail: zzamojska@umz.zgierz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.miasto.zgierz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, Piotr Owczarczyk, Ewa Waszczykowska, pokój nr 206, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7143271, fax 042 7143115. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, Zofia Zamojska, Lech Dąbski, pokój nr 203, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7143200, fax 042 7143115, e-mail: zzamojska@umz.zgierz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI BUDYNKU URZĘDU STANU CYWILNEGO W ZGIERZU, UL. 1 MAJA 5. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Urząd Stanu Cywilnego w Zgierzu, ul.1 Maja 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE REMONTU ELEWACJI BUDYNKU W ZAKRESIE OKREŚLONYM DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ (KONIECZNE DODATKOWE OGLĘDZINY OBIEKTU). W ZAKRESIE ROBÓT ZNAJDUJE SIĘ MIĘDZY INNYMI: 1. WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH (PRÓCZ PARAPETÓW;) 2. MONTAŻ BALUSTARADY I DASZKU W ELEWACJI PN.; 3. ODTWORZENIE ELEMENTÓW OZDOBNYCH ELEWACJI I BALUSTRAD BET.; 4. NAPRAWA SPĘKAŃ, OCZYSZCZENIE I MALOWANIE ELEWACJI. DO WYCENY ROBÓT KONIECZNE JEST PRZEPROWADZENIE OGLĘDZIN BUDYNKU W CELU SKONFRONTOWANIA ZAKRESU DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ZE STANEM FAKTYCZNYM. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont elewacji budynku (powierzchnia ścian około 750 m2). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.07.2007; lub data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą,że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 prawa zamówień publicznych, oraz którzy potwierdzą, że: -posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane,w tym co najmniej 1 robotę budowlaną dotyczącą remontu obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków,odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie; UWAGA: Zamawiający uzna : a) tę liczbę zamówień, która wynika bezpośrednio z powyższego warunku, jak również b) liczbę zamówień wynikającą pośrednio, jako iloraz: sumy wartości zamówień, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przez wartość niniejszego zamówienia. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg kryterium: spełnia - nie spełnia, a ich nie spełnienie skutkuje wykluczeniem wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dokument nie wymagany jako załącznik do oferty, wymagany przed zawarciem umowy z wykonawcą , którego oferta zostanie wybrana; - pełnomocnictwo do podpisania oferty wraz z załącznikami a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W p r z y p a d k u PODMIOTÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: - dokument potwierdzający: a) pełny skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, b) ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz c) solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, np.: umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, list intencyjny, itp. UWAGA: Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie wymagana przed zawarciem umowy, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/index.php?list=1&verbose=1&auctionid=51. Opłata: 7,95 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miasta Zgierza , pok. 203 (wpłata w pokoju nr 014) lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 11:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 04.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 12:00, Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pok. 203.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.