Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Łódź: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 172365 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Dział Gospodarczy, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6312112, 6312111, fax 0-42 6365615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług utrzymania czystości terenów zewnętrznych Politechniki Łódzkiej w okresie od 01.11.2007 r. do 31.10.2010 r. Całkowita szacunkowa wartość zamówienia wynosi 432011.46 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie oświadczeń o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1÷ 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 164/06 poz.1163 tekst jednolity z późniejszymi zmianami); 2. Dysponowanie niezbędnym sprzętem do realizacji niniejszej usługi (własność, leasing, dzierżawa) typu: - samojezdne ciągniki siodłowe i inne, - odśnieżarki chodników, - kosiarki do trawy (w tym kosy) spalinowe, - niezbędny sprzęt ręczny. 3. Udokumentowanie posiadania odpowiedniego doświadczenia w realizacji usług sprzątania i pielęgnacji zieleni (w tym parków zabytkowych). Doświadczenie to ma być potwierdzone wykonaniem co najmniej 3 usług o charakterze i wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia zrealizowanych przez wykonawcę w latach 2004÷2006 i realizowanych aktualnie potwierdzonych dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5). 4. Posiadanie aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Każdy wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dysponuje osobą przewidzianą do kierowania pracami konserwatorskimi lub restauratorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu lub konserwacji parków zabytkowych, posiadającej dyplom ukończenia wyższych studiów w tym zakresie oraz tytuł magistra. Osoba ta musi się wykazać, że odbyła po ukończeniu w/w studiów 12-miesieczną praktykę przy konserwacji i pielęgnacji parków zabytkowych i zieleni zabytkowej. Ponadto spełnienie warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły Spełnia/Nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków, o których jest mowa w art. 22 pkt 1÷4 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 164/06, poz.1163 tekst jednolity z późniejszymi zmianami); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. oświadczenie w sprawie wykazu sprzętu niezbędnego do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia (sprzątanie terenów zewnętrznych PŁ); 5. oświadczenie w sprawie wykazu zrealizowanych przez wykonawcę w latach 2004 ÷ 2006 usług odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia i o porównywalnej wartości złożone; dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 6. aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dotyczącą prowadzonej działalności; 7. informację o osobie przewidzianej na kierownika prac konserwatorskich lub prac restauratorskich w parkach zabytkowych wraz z danymi na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, budynek nr A28, I piętro, pokój nr 106 w godz. 09:00 - 12:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Kanclerza Politechniki Łódzkiej 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116, budynek nr A28, I piętro, pokój 110.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót budowlanych ramach zadania pn. Remont KPP w Sieradzu podlegający na wymianie pionów kanalizacji sanitarnej w budynku KPP w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2
- organizacja uroczystej kolacji dla uczest.konferencji "The 26th International Conference on Computer Methods in Mechanics" (26 Międzynarodowej Konferencji Metody Komputerowe w Mechanice CMM-2025)
- Dostawa stanowiska dydaktycznego do realizacji symulacji elektronicznych systemów tworzących układy napędu hybrydowego i elektrycznego w samochodach osobowych.
- Świadczenie usług cateringowych podczas cyklu spotkań edukacyjnych w ramach projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0" w Województwie Łódzkim.
- Dostawa sprzętów medycznych do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Wymiana okien i parapetów oraz malowanie pomieszczeń w budynku PT KRUS w Zduńskiej Woli
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
- Utrzymanie czystości i porzadku na terenie miasta Nowego Sącza.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.