Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Poznań: Projekt przebudowy drogi krajowej nr 8 odc. Kępno- Olszowa od km 194+213 do km 201+400 długości 6,2 km wraz z poprawą Brd.
Numer ogłoszenia: 172334 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668821, fax 061 8646314, 8660922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy drogi krajowej nr 8 odc. Kępno- Olszowa od km 194+213 do km 201+400 długości 6,2 km wraz z poprawą Brd..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt przebudowy drogi krajowej nr 8 odc. Kępno- Olszowa od km 194+213 do km 201+400 długości 6,2 km wraz z poprawą Brd.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wnoszenie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1.Warunki ogólne. 1.1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.Warunki szczegółowe. 2.1.Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. Ubezpieczenie winno obejmować przede wszystkim szkody osobowe, szkody rzeczowe i czyste straty finansowe (ubezpieczenie z tytułu czystych strat finansowych ma być zawarte dla pokrycia strat, jakie Zamawiający poniesie w wykonanych robotach budowlanych, obiektach budowlanych i urządzeniach, jeżeli straty te powstaną z powodu ujawnionych wad w opracowaniach projektowych wykonanych przez Wykonawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. 2.2.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: 1) Branża drogowa: -projektant, -wykształcenie wyższe uprawnienia projektowe drogowe, -min. 2 osoby, -staż od uzyskania uprawnień min. 3 lata, -wykonał minimum 3 dokumentacje projektowe dla dróg krajowych o podobnym zakresie. Uwaga: Jeden z wymienionych w tabeli projektantów będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3.Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym wymienionym poniżej: A) Oprogramowanie licencjonowane: 1)Oprogramowanie typu AutoCad lub równoważne: -min.1 szt., -wykonawca musi posiadać licencję na wymienione programy; 2)Arkusz kalkulacyjny: -min. 1 szt., - wykonawca musi posiadać licencję na wymienione programy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że: a/ w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dokumentacje projektowe na drogach krajowych o podobnym zakresie w latach 2002-2006. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że, łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4.a/, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy. 3.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 3.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 4.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie i na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 2.1. 4.2. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do załącznika nr 2 (Informacja o kwalifikacjach) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 4.3. Informację o dysponowaniu potencjałem technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. 4.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie. 4.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2, 3.4. i 3.5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.3., składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.5., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony w terminach określonych odpowiednio w pkt 4.5. 4.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 3.2. - 3.5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, a dokument wymieniony w pkt 3.1. powinien być przedłożony jeden dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 4.1-4.4. winien przedłożyć ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest zamieszczona na stronie internetowej: www.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 11:45, miejsce: Składanie ofert: 28.09.2007 r. godz. 11:45 Pokój nr 102 (sekretariat na I piętrze) w siedzibie Zamawiającego ul. Siemiradzkiego 5a w Poznaniu..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Rzgów
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem kompletnych i ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót dla: Część 1: zadanie 07980 Część 2: zadanie 08240
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





