eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › odtwarzanie i ochrona siedlisk wodno-błotnych w lasach Nadleśnictwa Siedlce



Ogłoszenie z dnia 2007-03-16

POZYCJA 17227

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siedlce: odtwarzanie i ochrona siedlisk wodno-błotnych w lasach Nadleśnictwa Siedlce Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Siedlce, do kontaktów: mgr inż. Jerzy Osiak - Z-ca Nadleśniczego, ul. Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325957, fax 025 6325957, e-mail: nadl.siedlce@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): siedlce.warszawa.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Siedlce, mgr inż. Jerzy Osiak - Z-ca Nadleśniczego, ul. Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025) 6328431, fax (025) 6325957, e-mail: jerzy.osiak@warszawa.lasy.gov.pl, siedlce.warszawa.lasy.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Siedlce, Sekretariat zamawiającego - Nr pokoju 23, ul. Kazimierzowska 9, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. (025) 6328431, fax (025) 6325957, e-mail: n-ctwo.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl, siedlce.warszawa.lasy.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: ): Jednostka nie posiadająca osobowości prawnej; Środowisko, Inne:leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odtwarzanie i ochrona siedlisk wodno-błotnych w lasach Nadleśnictwa Siedlce. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nadleśnictwo Siedlce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Temat: Budowa zastawek piętrzących na gruntach Nadleśnictwa Siedlce -Budowla Nr l zastawka Z-4-4 w m. Nowa Sucha -Budowla Nr 2 zastawka Z-4-3w m. Słuchocin w gminie Grębków pow. Węgrów -Budowla Nr 3 zastawka piętrząca Z-3 w m. Las Jaworski Gm. Wierzbno, powiat Węgrów -Budowla Nr 4 zastawka Z-4-1 w m. Ryczyca Gm. Kotuń -Budowla Nr 5 zastawka Z-4-1 w m. Helenów Gm. Wodynie -Budowla Nr 6 zastawka Z-3 w m. Kol. Wiśmew Gm. Wiśniew Pow. Siedlce Zadanie 2 Temat: Remont - odbudowa stawu Piskornik położonego w obrębie wsi Klimonty Gm. Mordy - dot. działek Nr 2025,2023,1302,2033 oraz wykonanie 3 szt. oczek wodnych. OBIEKT 1 pogłębienie stawu odbudowa rowów dennych odbudowa grobli wymiana trzech mnichów budowa zastawki betonowej prostokątnej budowa rowu dopływowego OBIEKT 2 1. Pogłębienie i odmulenie dawnych wyschniętych bagien śródleśnych w ilości 3 szt. o łącznej powierzchni lustra wody o pow. 0,15 ha i ilości retencjonowanej wody 1740 m3. Będą to zbiorniki o niewielkiej powierzchni, średnio 0,05 ha (w granicach od 0,03 do 0,08 ha) o nieregularnym kształcie, średniej głębokości ok. 1 m z pochyłym zejściem - umożliwiającym swobodny dostęp o każdej porze roku zwierzynie, ziemia z wykopu będzie przemieszczona na wyspę. 2. W większych zbiornikach wodnych, w zależności od lokalnych możliwości, wykonania wysepek w celu stworzenia bezpiecznych warunków do gniazdowania ptaków wodno- błotnych. Zadanie 3 Temat: Wykonanie 30 szt. oczek wodnych. 1. Pogłębienie i odmulenie dawnych wyschniętych bagien śródleśnych w ilości 29 szt. o łącznej powierzchni lustra wody o pow. 1.45 ha i ilości retencjonowanej wody 16820 m3. Będą to zbiorniki o niewielkiej powierzchni, średnio 0,05 ha (w granicach od 0,03 do 0,08 ha) o nieregularnym kształcie, średniej głębokości ok. 1 m z pochyłym zejściem - umożliwiającym swobodny dostęp o każdej porze roku zwierzynie, ziemia z wykopu będzie przemieszczona na wyspę . 2. Pogłębienie i odmulenie bagienka śródpolnego o pow. lustra wody 0,10 ha i ilości retencjonowanej wody 1160 m3. 3. W większych zbiornikach wodnych, w zależności od lokalnych możliwości, wykonania wysepek w celu stworzenia bezpiecznych warunków do gniazdowania ptaków wodno- błotnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Informacje z banku lub kasy. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4.Sprawozdanie finansowe. Rachunek zysków i strat za rok 2006, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokumenty określający obroty za 2006 5. Potencjał kadrowy. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. . Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ.U.2006 Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych (budowle hydrotechniczne) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 8. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.24.72.00 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.72.00 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 6 szt. zastawek piętrzących 1 staw Piskornik 33 szt. oczek wodnych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 15.02.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: 26 500.00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy pięćset zł), w tym: - dla zadania częściowego nr 1: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset PLN) - dla zadania częściowego nr 2: 19 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN) - dla zadania częściowego nr 3: 5 000.00 PLN (słownie: piąć tysięcy PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2007-04-12 do godz. 10:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż dla zadania nr 1 Budowa zastawek piętrzących na gruntach Nadleśnictwa Siedlce - 30 tys., dla zadania nr2 Remont - odbudowa stawu Piskornik i wykonanie 3 szt. oczek wodnych. - 110 tys. zł, dla zadania nr 3 Wykonanie 30 szt. oczek wodnych - 40 tys. zł. Przy składaniu oferty na więcej części wymóg się sumuje. Obrót roczny za 2006 r. (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub innych dokumentów określających obroty w wysokości nie mniejszej niż: - dla zadania nr1 - 80 tys.zł; - dla zadania nr2 - 550 tys. zł; - dla zadania nr3 - 150 tys. zł; Dla ubiegających się o więcej niż jedną część zamówienia wymagany min. obrót roczny winien stanowić 95% sumy wymaganych obrotów dla wybranych części. 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: - Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowle hydrotechniczne lub melioracje wodne. Wykonawca musi dysponować min. następującym sprzętem: - dla zadania nr 1: koparka gąsienicowa - 1 szt, przyczepa niskopodwoziowa - 1 szt., spycharka gąsienicowa 1 szt. - dla zadania nr 2 lub/i 3: koparka gąsienicowa - 4 szt (w tym dwie błotne), przyczepa niskopodwoziowa - 1 szt., spycharka gąsienicowa 2 szt. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, tj. od 2001 r. do 2006 r.: - dla zadania nr 1: min. 1 obiekt - budowle hydrotechniczne o podobnej wielkości i wartości łącznej nie mniejszej niż 30 tys. zł; - dla zadania nr 2: rekultywację min. jednego stawu o pow. co najmniej 8ha i wartości robót min. 400 tys. zł; - dla zadania nr 3: roboty hydrotechniczne o podobnym charakterze do będących przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł (w przypadku składania oferty na zadanie 2 i 3 łącznie wystarczy wykazać żądane prace dla zadania nr 2). Wykonawcy przedstawią dokumenty stwierdzające należyte wykonanie zamówienia potwierdzone przez zamawiających. 4. Oświadczenie z art. 22 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Informacje z banku lub kasy. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. Sprawozdanie finansowe. Rachunek zysków i strat za rok 2006, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokumenty określający obroty za 2006 5. Potencjał kadrowy. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. . Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ.U.2006 Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych (budowle hydrotechniczne) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 8. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: siedlce.warszawa.lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.04.2007, godzina 10:30, W siedzibie zamawiającego w pokoju nr 14 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Budowa zastawek piętrzących na gruntach Nadleśnictwa Siedlce. 1) Krótki opis: Budowla Nr l zastawka Z-4-4 w m. Nowa Sucha Budowla Nr 2 zastawka Z-4-3w m. Słuchocin w gminie Grębków pow. Węgrów Typowa zastawka betonowa Z-4-4 o parametrach b= 1.5m h = 1.0 m. Dno tej zastawki zaprojektowano na rzędnej 131,60 m n.p.m., a max rzędną piętrzenia ustalono na rzędnej 132,60 m n.p.m. W celu uzyskania projektowanego piętrzenia, a tym samym terenu zalewowego zaprojektowano grobelki o długości 15m i 20 m, poprzeczne do cieku wodnego. Grobelki będą miały koronę o szerokości Im, nachylenie skarp 1:1.5, a rzędna korony tych grobelek będzie wyniesiona o 0.5m nad poziom piętrzenia. Powstanie wtedy niewielki obszar zalewowy, takie małe bagienko. Lustro wody tego bagienka będzie znajdowało się na warstwicy o rzędnej 132.60. Rów A w miejscu projektowanej zastawki stale prowadzi wodę, ponieważ ma dość dużą zlewnię, dlatego też aby było możliwe wykonanie zastawki zaprojektowano: - rów przeprowadzający napływająca wodę poza budowaną zastawką, tzw. odwodnicę - wykonanie grodzy ziemno drewnianej na rowie A, powyżej projektowanej zastawki - odwodnienie wgłębne dołu fundamentowego igłofiltrami i pompowanie wody - odmulenie dna rowu poniżej zastawki, do przepustu na drodze powiatowej, a powyżej zastawki na długości przewidywanej cofki tj. 300m Po wykonaniu zastawki grodza ziemna zostanie rozebrana, a rów oprowadzający zasypany Projektowana zastawka w m. Słuchocin Gm. Grębków -Uroczysko Patok Gozdy Nr dz. 724 Typowa zastawka betonowa Z-4-3 o świetle 1.25 m i h = do l.0m. W celu uzyskania projektowanego piętrzenia, a tym samym terenu zalewowego zaprojektowano grobelki o długości 30 m i 40 m, poprzeczne do cieku wodnego. Grobelki będą miały koronę o szerokości Im, nachylenie skarp l: l.5, a rzędna korony tych grobelek będzie wyniesiona o 0.5m nad poziom piętrzenia. Powstanie wtedy niewielki obszar zalewowy, takie małe bagienko. Lustro wody tego bagienka będzie znajdowało się na warstwicy o rzędnej 138.65 m n.p.m. Rów A w miejscu projektowanej zastawki stale prowadzi wodę, ponieważ ma zlewnię równą 8.40 km 2, dlatego też aby było możliwe wykonanie tej zastawki zaprojektowano: - rów oprowadzający napływająca wodę poza budowaną zastawką, tzw. odwodnicę - wykonanie grodzy ziemno drewnianej na rowie A, powyżej projektowanej zastawki - odwodnienie wgłębne dołu fundamentowego igłofiltrami i pompowanie wody - odmulenie- oczyszczenie dna rowu poniżej zastawki, na długości 50 m, a powyżej zastawki na długości przewidywanej cofki tj. 460 m Po wykonaniu zastawki grodza ziemna zostanie rozebrana, a rów oprowadzający wodę poza miejscem budowy, zasypany. Budowla Nr 3 zastawka piętrząca Z-3 w m. Las Jaworski Gm. Wierzbno, powiat Węgrów Typowa zastawka betonowa Z- 3 o parametrach b= 0.6 m h = do 1.0 m. Dno zastawki zaprojektowano na rzędnej 145.16 m n.p.m., a max rzędną piętrzenia ustalono na rzędnej 145.9 6 m n.p.m. W celu uzyskania projektowanego piętrzenia, a tym samym terenu zalewowego zaprojektowano, poprzeczne do cieku wodnego grobelki o długości 15m i 25 m i rzędnej koron 146.46 m n.p.m. Grobelki te będą miały korony o szerokości Im, skarpy będą miały nachylenie 1:1.5. Powstanie wtedy niewielki obszar zalewowy, takie małe bagienko. Lustro wody tego bagienka będzie znajdowało się na warstwicy o rzędnej 145.96 m n.p.m. Rów B w miejscu projektowanej zastawki stale prowadzi wodę, dlatego też aby było możliwe wykonanie zastawki zaprojektowano: - rów przeprowadzający napływająca wodę poza budowaną zastawką, tzw. odwodnicę - wykonanie grodzy ziemno drewnianej na rowie A, powyżej projektowanej zastawki - odmulenie dna rowu poniżej zastawki na długość 45m tj. do istniejącego stopnia, a powyżej zastawki na długości przewidywanej cofki tj. na długość 160 m. Po wykonaniu zastawki grodza ziemna zostanie rozebrana, a rów oprowadzający zasypany. Budowla Nr 4 zastawka Z-4-1 w m. Ryczyca Gm. Kotuń Budowla Nr 5 zastawka Z-4-1 w m. Helenów Gm. Wodynie Budowla Nr 6 zastawka Z-3 w m. Kol. Wiśmew Gm. Wiśniew Pow. Siedlce Projektowana zastawka w m. Ryczyca Gm. Kotuń na pograniczu działek Nr 401/402 Typowa zastawka betonowa Z-4-1 o parametrach b=0.8m h = l m. Dno tej zastawki zaprojektowano na rzędnej 140.50 m n.p.m., a piętrzenie na rzędnej 141.50 m n.p.m. W celu uzyskania projektowanego piętrzenia, a tym samym terenu zalewowego zaprojektowano grobelki o długości 45m i 35 m. poprzeczne do cieku wodnego. Parametry tych grobelek będą następujące: szerokość koron będzie 1m, wzniesione koron ponad poziom piętrzenia 0.5m, nachylenie skarp 1:1.5m. Powstanie wtedy niewielki obszar zalewowy, takie małe bagienko. Lustro wody tego bagienka będzie znajdowało się na warstwicy o rzędnej 141.50 m n.p.m. Rów w miejscu projektowanej zastawki stale prowadzi wodę, dlatego też aby było możliwe wykonanie zastawki zaprojektowano: - rów przeprowadzający napływającą wodę poza budowaną zastawkę, tzw. odwodnicę - wykonanie grodzy ziemno drewnianej na rowie, powyżej projektowanej zastawki - odwodnienie wgłębne dołu fundamentowego igłofiltrami i pompowanie wody - odmulenie dna rowu powyżej zastawki, na długości przewidywanej cofki tj. 500 m Po wykonaniu zastawki grodza ziemna zostanie rozebrana, a rów oprowadzający zasypany Projektowana zastawka w m. Helenów Gm. Wodynie na działce Nr 2206 Typowa zastawka betonowa Z-4-1 o parametrach b=0.8m h = l m. Dno tej zastawki zaprojektowano na rzędnej 164.50 m n.p.m., a piętrzenie na rzędnej 165.50 m n.p.m. W celu uzyskania projektowanego piętrzenia, a tym samym terenu zalewowego zaprojektowano grobelki poprzeczne do cieku wodnego o długości 18 m i 10 m. Parametry tych grobelek będą następujące: szerokość koron będzie Im, wzniesione koron ponad poziom piętrzenia 0.5m, nachylenie skarp 1:1.5m. Powstanie wtedy niewielki obszar zalewowy, takie małe bagienko. Lustro wody tego bagienka będzie znajdowało się na warstwicy o rzędnej 165.50 m n.p.m. Rów w miejscu projektowanej zastawki stale prowadzi wodę, dlatego też aby było możliwe wykonanie zastawki zaprojektowano: - rów przeprowadzający napływająca wodę poza budowaną zastawką, tzw. odwodnicę - wykonanie grodzy ziemno drewnianej na rowie, powyżej projektowanej zastawki - odwodnienie wgłębne dołu fundamentowego igłofiltrami i pompowanie wody - odmulenie dna rowu powyżej zastawki na długości przewidywanej cofki tj. 300m Po wykonaniu zastawki grodza ziemna zostanie rozebrana, a rów oprowadzający zasypany Projektowana zastawka w m. Kolonia Wiśniew Gm. Wiśniew na działce Nr 580 Typowa zastawka betonowa Z-3 o parametrach b=0.6m h = 0.8 m. Dno tej zastawki zaprojektowano na rzędnej 152.80 m n.p.m, a max rzędną piętrzenia ustalono na rzędnej 153.60 m n.p.m. W miejscu projektowanej zastawki rów ma głębokość l.0 m, a projektowane piętrzenie na tym rowie wynosi 0.8m, więc nie ma potrzeby budowania grobelek w poprzek tego rowu. Rów ma bardzo mały spadek i na końcu jest płytki, dlatego też po zbudowaniu zastawki na jego końcówce powstanie naturalne rozlewisko. Rów na całej długości przechodzi przez las. Rów w miejscu projektowanej zastawki nie prowadzi stale wody, dlatego też aby było możliwe wykonanie zaprojektowanej zastawki wystarczy tylko wykonać grodzę ziemno drewnianą powyżej projektowanej zastawki. Po wykonaniu zastawki grodza ziemna zostanie rozebrana. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.00. 3) Wielkość lub zakres: 6 szt. zastawek piętrzących. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 20.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont - odbudowa stawu Piskornik położonego w obrębie wsi Klimonty Gm. Mordy - dot. działek Nr 2025,2023,1302,2033 oraz wykonanie 3 szt. oczek wodnych. 1) Krótki opis: OBIEKT 1 pogłębienie stawu odbudowa rowów dennych odbudowa grobli wymiana trzech mnichów budowa zastawki betonowej prostokątnej budowa rowu dopływowego Rozwiązania projektowe. a) Pogłębienie stawu Piskornik Nr działki Nr 2025 Staw ten zostanie pogłębiony na całej swojej powierzchni tj. na powierzchni 8 ,70 ha. Według sporządzonych przekrojów poprzecznych, objętość ziemi przewidziana do przepchnięcia na groble oraz na wyspy wynosi 28386 m3, co przy powierzchni 87000 m2 daje średnią głębokość pogłębienia około 0.33 m. Na podwyższenie i poszerzenie grobli zostanie zużyte 15.669 m3 odspojonej ziemi z dna stawu. Pozostała ilość odspojonej ziemi w ilości 12.717 m3 zostanie wbudowana w dwie wyspy. b) Remont grobli Wszystkie groble otaczające staw Piskornik zostaną odbudowane w tym: - grobla A na długości 221 mb, grobla B na długości 150 m, grobla C na długości 580m, - grobla Dl na długości 93m, grobla D na długoścr92m tj. od km hkm 0+68-do hkm 1+60, razem długość grobli przewidzianych do odbudowy wynosi 1546 mb. Zostaną one poszerzone jednostronnie od strony stawu. Przewidziano następujące parametry grobli po remoncie: - szerokość korony grobli 10 m - wysokość korony grobli 1 m nad projektowanym lustrem wody - nachylenie skarp grobli l :2 Groble będą formowane spycharkami, a skarpy i korony tych grobli zostaną oskarpowane, koparką z powodu zminimalizowania kosztu remontu -odbudowy grobli. Dlatego też nie projektuje się ręcznego skarpowania i obsiewania mieszanką traw tych grobli. c) Usypanie wysp Nadmiar urobku z pogłębienia stawu, po wbudowaniu w groble zostanie wbudowany w trzy wyspy. Będzie to 12.717 m3 ziemi. Ponadto w wyspy zostanie wbudowany grunt pochodzący z wykopu rowów dennych w ilości 1493 m3. d) Odbudowa rowów dennych Zostały zaprojektowane dwa rowy denne, rów A o długość 615 mb oraz rów B o długości 245m. Rowy te będą miały szerokość dna 1.0 m, nachylenie skarp 1:2, a ich głębokość w czasie wykonywania będzie się wahała od 0.27 m do 1.25 m. Niweleta dna rowów dennych jest tak zaprojektowana, aby rowy te mogły przyjąć wodę z wyżej położonych stawów tzw. Klimontowskich oraz rzeki Ślizy i jednocześnie odprowadzić wodę do mnicha spustowego. Skarpy rowów, po ich wykonaniu zostaną wyprofilowane - oskarpowane. Umocnień nie przewiduje się ponieważ: zgniłyby pod wodą. Trasa rowów będzie przebiegała od mnichów wpustowych doprowadzających wodę ze stawów Klimontowskich oraz z rzeki Ślizy do mnicha spustowego, zrzucającego wodę ze stawu do rzeki Ślizy. e) Wymiana mnichów Do rozebrania są przewidziane cztery, zniszczone drewniane mnichy z tego dwa wpustowe, jeden od strony stawu Olszynka / Malinka / i drugi od strony rzeki Ślizy, przechodzący przez drogę powiatową Nr 36368 oraz dwa mnichy spustowe, jeden ze stawu Piskornik a drugi z dawnego magazynku ryb. W miejsce trzech zniszczonych mnichów zostaną wbudowane nowe mnichy, całkowicie stalowe o średnicy leżaka 0.50 m i długości 12m oraz wysokości stojaka 3m. Będą to dwa mnichy wpustowe i jeden mnich spustowy. Mnichy wpustowe będą oprowadzały wodę ze stawu Olszynka /Malinka /oraz z rzeki Ślizy. Natomiast mnich spustowy będzie tylko jeden, ponieważ nie będzie wydzielonego stawu -magazynka ryb, dlatego, że staw Piskornik jest przewidziany przede wszystkim jako zbiornik retencyjny, jako ostoja ptactwa wodnego, a nie staw hodowlany. Przewiduje się tylko ekstensywny chów karpia, aby zapobiec intensywnemu zarastaniu dna stawu. f) Budowa zastawki piętrzącej na rzece Ślizie Do piętrzenia wody w km 1+360 rzeki Ślizy jest projektowana zastawka prostokątna, betonowa o świetle 1,25m, wysokości piętrzenia do 1m z zamknięciami szandorowymi. g)Budowa rowu doprowadzającego wodę z rzeki Ślizy do stawu Rów ten będzie miał długość 24 m, szerokość dna 0.5m, średnią głębokość 0.87 m, nachylenie skarp 1:1.5. Będzie on przechodził przez działkę Nr 2023 należącą do Nadleśnictwa w Siedlcach, Ziemia z wykopu winna być rozplantowana ręcznie po obu stronach rowu. h) Umocnienie dna i skarp rzeki Ślizy w w obrębie mnicha spustowego ze stawu zlokalizowanego w km 0+738 (1+948) W celu zapobieżenia rozmywania dna i skarp rzeki przez spuszczaną wodę z wyremontowanego stawu zaprojektowano umocnienie dna i skarp rzeki od km 0+698 (1+908 ), do km 0+768 ( 1+978 ), do wierzchu płytami ażurowymi typu EKO, na włókninie tj. 40m przed mnichem i 30m za mnichem 2rwcześniejszym odmuleniem dna rzeki warstwą 15 cm. i) Odmulenie dna rzeki Ślizy W celu uzyskania dobrego odpływu, jak również zachowania zalecanej w piśmie uzgadniającym Woj. Zarz. Mel. i Urz. Wodn. z dnia 01.02.2006r. Nr EKS/104/2006 minimalnej wysokości posadowienia wylotu mnicha powyżej dnem rzeki równającej się 15 cm, -zaprojektowano odmulenie dna rzeki od km 0+590 do km 0+842 warstwą od 0 cm do 15 cm. Wnioski do wykonawcy. Zaprojektowane roboty należy wykonywać w kolejności podanej w informacji bioz z zachowaniem warunków BHP opisanych również w tej informacji. OBIEKT 2 1. Pogłębienie i odmulenie dawnych wyschniętych bagien śródleśnych w ilości 3 szt. o łącznej powierzchni lustra wody o pow. 0,15 ha i ilości retencjonowanej wody 1740 m3. Będą to zbiorniki o niewielkiej powierzchni, średnio 0,05 ha (w granicach od 0,03 do 0,08 ha) o nieregularnym kształcie, średniej głębokości ok. 1 m z pochyłym zejściem - umożliwiającym swobodny dostęp o każdej porze roku zwierzynie, ziemia z wykopu będzie przemieszczona na wyspę. 2. W większych zbiornikach wodnych, w zależności od lokalnych możliwości, wykonania wysepek w celu stworzenia bezpiecznych warunków do gniazdowania ptaków wodno- błotnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 staw - Piskornik 3 szt - oczek wodnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.08.2007; Zakończenie: 15.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Wykonanie 30 szt. oczek wodnych. 1) Krótki opis: 1. Pogłębienie i odmulenie dawnych wyschniętych bagien śródleśnych w ilości 29 szt. o łącznej powierzchni lustra wody o pow. 1.45 ha i ilości retencjonowanej wody 16820 m3. Będą to zbiorniki o niewielkiej powierzchni, średnio 0,05 ha (w granicach od 0,03 do 0,08 ha) o nieregularnym kształcie, średniej głębokości ok. 1 m z pochyłym zejściem - umożliwiającym swobodny dostęp o każdej porze roku zwierzynie, ziemia z wykopu będzie przemieszczona na wyspę . 2. Pogłębienie i odmulenie bagienka śródpolnego o pow. lustra wody 0,10 ha i ilości retencjonowanej wody 1160 m3. 3. W większych zbiornikach wodnych, w zależności od lokalnych możliwości, wykonania wysepek w celu stworzenia bezpiecznych warunków do gniazdowania ptaków wodno- błotnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 30 szt. oczek wodnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 15.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.