Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-27
Zielona Góra: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednokrotnego użytku obłożeń i fartuchów chirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 17227 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednokrotnego użytku obłożeń i fartuchów chirurgicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 842 160,00 PLN są sukcesywne dostawy jednokrotnego użytku obłożeń i fartuchów chirurgicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania: - zadanie nr 1 - 2 500,00 PLN - zadanie nr 2 - 3 500,00 PLN - zadanie nr 3 - 5 600,00 PLN - zadanie nr 4 - 1 200,00 PLN - zadanie nr 5 - 1 300,00 PLN - zadanie nr 6 - 120,00 PLN - zadanie nr 7 - 1 000,00 PLN - zadanie nr 8 - 1 800,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności dotyczącymi wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy treści przedłożonego-ych dokumentów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności dotyczącymi potencjału technicznego. Ocena spełnienia przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy treści przedłożonego-ych dokumentów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności dotyczącymi osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy treści przedłożonego-ych dokumentów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności dotyczącymi sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy treści przedłożonego-ych dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostępniający wskazany zasób rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową, 2) opłacona polisa lub inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - 30 000,00 PLN, jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 1 lub nr 8, - 50 000,00 PLN, jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 2, - 80 000,00 PLN, jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 3, - 20 000,00 PLN, jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 4, nr 5 lub nr 7, - 2 000,00 PLN, jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 6. UWAGA: W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie, wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie. Jeżeli wykonawca przedkłada polisę, z której wynika, że termin płatności pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego (budynek A - administracji, pok. 011 - cena 24,00 PLN + koszty przekazania)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego (budynek A - administracji, pok. 201 - sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów serwet, serwet, fartuchów chirurgicznych, osłon na aparaty RTG i podkładów chłonnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 111 842,59 PLN są sukcesywne dostawy zestawów serwet, serwet, fartuchów chirurgicznych, osłon na aparaty RTG i podkładów chłonnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów serwet, serwet i fartuchów chirurgicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 170 189,81 PLN są sukcesywne dostawy zestawów serwet, serwet i fartuchów chirurgicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów serwet, osłon na mikroskopy i fartuchów chirurgicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 281 638,89 PLN są sukcesywne dostawy zestawów serwet, osłon na mikroskopy i fartuchów chirurgicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów serwet, osłon na mikroskopy i fartuchów chirurgicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 60 421,30 PLN są sukcesywne dostawy zestawów serwet, osłon na mikroskopy i fartuchów chirurgicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów serwet, osłon na mikroskopy i fartuchów chirurgicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 66 268,52 PLN są sukcesywne dostawy zestawów serwet, osłon na mikroskopy i fartuchów chirurgicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy podkładów, prześcieradeł i rolek medycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 5 965,74 PLN są sukcesywne dostawy podkładów, prześcieradeł i rolek medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów serwet..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 52 129,63 PLN są sukcesywne dostawy zestawów serwet..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów serwet i fartuchów chirurgicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 93 703,70 PLN są sukcesywne dostawy zestawów serwet i fartuchów chirurgicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do preparatyki krwi.
- Remont chodnika: zad. 1 - m. Lubsko zad. 2 - m. Siedlisko
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Strzelce Krajeńskie
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- NZ.261.32.2024 Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów operacyjnych, odzieży operacyjnej, wyrobów z włókniny oraz obłożeń sterylnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.