eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁY MEDYCZNE (z podziałem na 22 pakiety)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Gdańsk: SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁY MEDYCZNE (z podziałem na 22 pakiety)
Numer ogłoszenia: 172247 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3419348, faks 058 3419348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpo.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁY MEDYCZNE (z podziałem na 22 pakiety).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ. 2) Produkty, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena nastapi na podstawie złożonego oświadczenie wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu jednorazowego użytku lub materiałów medycznych o wartości brutto: a) nie mniejszej niż - 525 000 zł w przypadku składania oferty na całość zamówienia (Pakiety nr 1-22); b) nie mniejszej niż - 10 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 1; c) nie mniejszej niż - 9 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 2; d) nie mniejszej niż - 40 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 3; e) nie mniejszej niż - 50 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 4; f) nie mniejszej niż - 20 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 5; g) nie mniejszej niż - 4 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 6; h) nie mniejszej niż - 10 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 7; i) nie mniejszej niż - 1 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 8; j) nie mniejszej niż - 7 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 9; k) nie mniejszej niż - 60 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 10; l) nie mniejszej niż - 3 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 11; ł) nie mniejszej niż - 1 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 12; m) nie mniejszej niż - 100 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 13; n) nie mniejszej niż - 1 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 14; o) nie mniejszej niż - 2 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 15; p) nie mniejszej niż - 16 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 16; r) nie mniejszej niż - 1 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 17; s) nie mniejszej niż - 4 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 18; t) nie mniejszej niż - 40 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 19; u) nie mniejszej niż - 6 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 20; w) nie mniejszej niż - 80 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 21; y) nie mniejszej niż - 60 000 zł w przypadku składania oferty na Pakiet 22;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena nastapi na podstawie złożonego oświadczenie wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena nastapi na podstawie złożonego oświadczenie wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena nastapi na podstawie złożonego oświadczenie wg zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie o oferowanych produktach - wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ. 2. Foldery, prospekty, zdjęcia lub inne dokumenty zawierające opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego określonych w SIWZ - zał. nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty bezpłatnych próbek oferowanych produktów (w opakowaniach handlowych), w ilości po 2 szt. dla każdej pozycji. Wszystkie próbki należy złożyć w osobnym opakowaniu (niezależnym od oferty), wraz z wykazem załączonym wewnątrz opakowania (wg wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ), zgodnie z ogólną zasadą składania oferty określoną w rozdz. XIII SIWZ. Każda z próbek powinna być oznaczona (trwale opisana na opakowaniu) nazwą wykonawcy, nr pakietu oraz nr pozycji. Wymóg załączenia próbek dotyczy następujących pakietów: Pakiet 1 (Szwy niewchłanialne) Pakiet 2 (Szwy wchłaniane) Pakiet 4 (Materiały fizelinowe) Pakiet 5 (Środki opatrunkowe) Pakiet 7 (Papier do USG) Pakiet 10 (Rękawice) Pakiet 13 (Strzykawki i igły) Pakiet 16 (Środki dezynfekcyjne) Pakiet 19 (Sprzęt jednorazowy dla laboratorium) Pakiet 20 (Przyrząd do infuzji) Pakiet 21 (Sprzęt jednorazowy do pracy z cytostatykami)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty oraz cenowy - wg wzorów stanowiących zał. nr 1-2 do SIWZ. 2. Zaakceptowany wzór umowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ. 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby/osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzonym postępowaniu. 6. W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum i załączyć dokument, w który wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w następujących okolicznościach: a) zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, których Strony umowy nie mogły przewidzieć w dniu jej zawarcia (np. okoliczności wynikające z działania siły wyższej); b) wydłużenie terminu wykonania zamówienia, w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem § 2 ust. 2; c) zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy; d) zmiany warunków płatności na bardziej korzystne dla Zamawiającego (np. terminu płatności, na system ratalny); e) zamiana produktu (np. na towar innego producenta) przy zachowaniu tożsamości jego parametrów i właściwości, w przypadku niedostępności na rynku spowodowanej np. zaprzestaniem produkcji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Onkologii SP ZOZ, 80-210 Gdańsk, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, pokój nr 35 (Komórka Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 12:45, miejsce: Wojewódzkie Centrum Onkologii SP ZOZ, 80-210 Gdańsk, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, pokój nr 39 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Szwy niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Szwy wchłaniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Serweta, rękaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Materiały fizelinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Środki opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 Wkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 Papier do USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 Ostrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 Szpatułki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 Rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 Wiaderka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 Wskaźnik Para Wodna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 Strzykawki i igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 Żel do USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 Środki do myjni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 Środki dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 Test urazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18 Chusteczki USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 Sprzęt jednorazowy dla laboratorium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20 Przyrząd do infuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21 Sprzęt jednorazowy do pracy z cytostatykami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość / walory użytkowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22 Płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.