Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Jarosław: ROBOTY MALARSKIE W POMIESZCZENIACH BUDYNKU ODDZIAŁU A, KUCHNI I PRALNI
Numer ogłoszenia: 172215 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, pl. Mickiewicza 4, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 624-37-80, fax 0-16 624-37-80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.domypomocy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY MALARSKIE W POMIESZCZENIACH BUDYNKU ODDZIAŁU A, KUCHNI I PRALNI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY MALARSKIE W POMIESZCZENIACH BUDYNKU ODDZIAŁU A, KUCHNI I PRALNI
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu przetargowym zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Spełniają wymogi określone w SIWZ. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się: 1. Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2. Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3. Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5. Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6. Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7. Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8. Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9. Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3; 11. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 12. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 13. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Dokonywanie oceny spełnienia powyższych warunków odbędzie się przez sprawdzenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców przystępujących do postępowania: 1. Ofertę należy złożyć (wypełnić i podpisać) na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem (Załącznik Nr 1 do oferty) dołączając kosztorys szczegółowy (Załącznik Nr 2 do oferty), który jest integralną częścią oferty. (wg Wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 3 do oferty - wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ) 3. Oświadczenie wynikające z art. 24 ust. 1, ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do oferty - wg wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ) 4. Upoważnienie do podpisania oferty. (Załącznik nr 5 do oferty - wg wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ) 5. Zatwierdzony projekt umowy (Załącznik Nr 6 do oferty wg wzoru Załącznik Nr 6 do SIWZ) 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, ich kwalifikacje i zakres wykonywanych przez nie czynności. (Załącznik nr 7 do oferty) 7. Aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (Załącznik nr 8 do oferty) 8. Kserokopia uprawnień do przeprowadzenia robót wynikających z przedmiotu zamówienia. (Załącznik nr 9 do oferty) 9. Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, właściwej miejscu prowadzenia działalności. (Załącznik nr 10 do oferty) 10. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. (Załącznik nr 11 do oferty) 11. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. (Załącznik nr 12 do oferty) 12. Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków wynikających ze SIWZ. (Załącznik nr 13 do oferty) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaroslaw.domypomocy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 37-500 Jarosław Pl. Mickiewicza 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 37-500 Jarosław Pl. Mickiewicza 4 Gabinet Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROBOTY MALARSKIE W POMIESZCZENIACH BUDYNKU ODDZIAŁU A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY MALARSKIE W POMIESZCZENIACH BUDYNKU ODDZIAŁU A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROBOTY MALARSKIE W POMIESZCZENIACH BUDYNKU KUCHNI I PRALNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY MALARSKIE W POMIESZCZENIACH BUDYNKU KUCHNI I PRALNI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Remont instalacji klimatyzacji w budynku synagogi w Jarosławiu
- Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1716R Makowisko-Bobrówka w m. Makowisko
- Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Jarosław- odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 1731R ulica Lubelska i Pełkińska w Jarosławiu
- Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1702R Wólka Pełkińska - Kostków w m. Wólka
- Przebudowa łazienek na Oddziale Neurologicznym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych oraz produktów toaletowych z podziałem na pakiety.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.