Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Gliwice: Remont dachu oraz uporządkowanie i dobudowa przewodów kominowych w budynkach przy ul. Toszeckiej 23 i ul. Dworskiej 18 w Gliwicach
Część 1 - Zadanie nr 1. Remont dachu oraz uporządkowanie i dobudowa przewodów kominowych w budynku przy ul. Toszeckiej 23 w Gliwicach
Część 2 - Zadanie nr 2. Remont dachu oraz uporządkowanie i dobudowa przewodów kominowych w budynku przy ul. Dworskiej 18 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 172153 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax 032 2310395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2tbszbm.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu oraz uporządkowanie i dobudowa przewodów kominowych w budynkach przy ul. Toszeckiej 23 i ul. Dworskiej 18 w Gliwicach Część 1 - Zadanie nr 1. Remont dachu oraz uporządkowanie i dobudowa przewodów kominowych w budynku przy ul. Toszeckiej 23 w Gliwicach Część 2 - Zadanie nr 2. Remont dachu oraz uporządkowanie i dobudowa przewodów kominowych w budynku przy ul. Dworskiej 18 w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac wymienionych w tytule zadania zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarami robót. Budynek przy ul. Toszeckiej 23 - 3 kondygnacje mieszkalne + poddasze + piwnica - ilość mieszkań - 6 - powierzchnia dachu papowego do remontu: 159,90 m2 Budynek przy ul. Dworskiej 18 - 3 kondygnacje mieszkalne + poddasze + piwnica - ilość mieszkań - 11 - powierzchnia dachu papowego do remontu: 295,25 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: a ) dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika robót; Osoba z uprawnieniami budowlanymi musi należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. b ) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji zamówień z zakresu robót ogólnobudowlanych. Wykonawca musi udowodnić wykonanie min. 1 roboty ogólnobudowlanej o wartości minimum 30000.00 zł brutto. c ) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Po otwarciu ofert zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art. 24 ust. 4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art. 26. ust.3 i 4 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: -przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii; -przedłożyć oświadczenia z art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 pkt 1-9 ustawy Pzp; -w załączniku oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osobę, o której mowa w lit. a ); -przedłożyć kserokopię uprawnień budowlanych kierownika robót -przedłożyć kserokopie dowodu przynależności kierownika robót do regionalnej izby samorządu zawodowego; - w załączniku p.n. Wykaz zamówień o podobnym charakterze z ostatnich 5 lat wykazać min. 1 robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z pkt b ) - przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmi - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2tbszbm.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich II TBS Sp. z o o ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Przetargów, pok. nr 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu oraz uporządkowanie i dobudowa przewodów kominowych w budynku przy ul. Toszeckiej 23 w Gliwicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac wymienionych w tytule zadania zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarami robót.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-3, 45.21.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dachu oraz uporządkowanie i dobudowa przewodów kominowych w budynku przy ul. Dworskiej 18 w Gliwicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac wymienionych w tytule zadania zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarami robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-3, 45.21.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmi - 10
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Krośnicy
- Przebudowa budynku remizo-świetlicy w Brodach Małych
- Remont, zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej BbPN
- "Modernizacja gminnego magazynu Obrony Cywilnej przy ul. Piastowskiej 19 w Małomicach".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





