To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-27
Tomaszów Mazowiecki: Opracowanie projektu wyposażenia wnętrz nowego budynku Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 172134 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131911 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, ul. Św. Antoniego 26, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu wyposażenia wnętrz nowego budynku Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: kompletny projekt wyposażenia wnętrz nowego budynku Starostwa Powiatowego między innymi : 1) część szczegółowa - opisowa i techniczna m.in. - wszystkie niezbędne dane techniczne : kolorystyka, materiały, wykończenia, wymiary itp.; - opisy techniczne w podziale na kategorie umeblowania (podział do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie opracowywania); 2) inwentaryzacja - inwentaryzacja istniejącego wyposażenia i zakwalifikowanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) mebli nadających się do dalszej eksploatacji obejmujące opisanie lokalizacji obecnej i docelowej wraz z podaniem numeru inwentarzowego elementu i dokumentacją zdjęciową; 3) część rysunkowa m.in. - rysunki zabudów nietypowych ; - rysunki poszczególnych mebli-wyposażenia; - rzuty pomieszczeń z zaznaczoną lokalizacją poszczególnych elementów wyposażenia ; 4) wizualizacje - pomieszczenia przewidziane do wizualizacji zgodnie z zaznaczeniem w załączniku nr 8 do SIWZ (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany pomieszczeń przewidzianych do wizualizacji bez zmiany ilości wymaganych wizualizacji) ; - wersja programowa do uzgodnienia z Zamawiającym; - prezentacje na każdym etapie opracowania - do uzgodnienia z Zamawiającym - w tym każdorazowo przed akceptacją i na zakończenie projektu; 5) część kosztorysowa m.in. - kosztorysy wyposażenia w podziale na kategorie umeblowania dla: a) wyposażenia wyłącznie z mebli nowych b) wyposażenia z uwzględnieniem wykorzystania mebli posiadanych nadających się do dalszej eksploatacji - kosztorysy -ślepe- dla: a) wyposażenia wyłącznie z mebli nowych b) wyposażenia z uwzględnieniem wykorzystania mebli posiadanych nadających się do dalszej eksploatacji oraz wszelkie inne opracowania niezbędne dla zapewnienia kompleksowości opracowania oraz zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. 2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dokonanie uzgodnień przedprojektowych; 2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji wstępnej koncepcji wyposażenia; 3) uwzględnianie uwag wnoszonych przez Zamawiającego; 4) stała współpraca z Zamawiającym; 5) dokonanie uzgodnień szczegółów wyposażenia z poszczególnymi Naczelnikami oraz uzyskanie akceptacji ostatecznych rozwiązań; 6) aranżacja wyposażenia poszczególnych pomieszczeń w sposób nowoczesny i funkcjonalny, odpowiednio do ich funkcji, przy uwzględnieniu materiałów oraz kolorystyki budynku tj. posadzek, ścian, sufitów, stolarki itp.; 7) protokolarne przekazanie Zamawiającemu kompletnego opracowania w siedzibie Zamawiającego; 8) udział w przetargu na wybór dostawcy/wykonawcy wyposażenia, w tym udzielanie odpowiedzi na ewentualne zapytania; 9) odpowiedzialność przed wszystkimi organami i instytucjami w zakresie opracowanego projektu, w tym odpowiedzialność przed Krajową Izbą Odwoławczą; 10) nadzór autorski na etapie realizacji projektu. 3. Wszystkie rysunki wykonawca dostarczy Zamawiającemu w wersji .pdf i .dwg 4. Wszelkie opracowania w wersji papierowej i elektronicznej wykonawca dostarczy Zamawiającemu w 4 egz. 5. Zamawiający pod groźbą kar umownych zabrania Wykonawcy posługiwania się parametrami wskazującymi na którąkolwiek z firm meblarskich. 6. W przypadku braku możliwości rozstrzygnięcia przetargu na dostawę mebli ze względu na uchybienia w opracowanej dokumentacji (np. zaskarżenie z uwagi na wskazanie cech wyposażenia odpowiadające konkretnej firmie meblarskiej) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wypłacenia kwoty za etap II...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kowalska Agnieszka właścicielka firmy ARCHI.KA, ul. Złotej Lilii 2c, 51-378 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92904,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41451,00
Oferta z najniższą ceną: 41451,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawy mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomasowie Mazowieckim
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach nad realizacją zadania pn. Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania pn. Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 4304E, 4346E, 4313E.
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz płynu AdBlue na stacji paliw Wykonawcy na potrzeby wykonywania działalności innej niż działalność sektorowa, związanej z gospodarką odpadami
- Oprac. wielobranżowej dok. projektowej dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Ujeździe przy ulicy Parkowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYMIANA INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU (SSP) W BUDYNKACH WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- udzielenie kredytów bankowych w ilości 13, w łącznej wysokości 7.891.901 PLN na realizację 13 przedsięwzięć termomodernizacyjnych w budynkach gminy Białystok - spłata kredytu w ciągu 10 lat.
więcej: Specjalne usługi projektowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.