Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-09-20
Ko³obrzeg: dezynfekcja
Numer og³oszenia: 172070 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Opieki Zdrowotnej, ul. £opuskiego 31, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3530262, fax 094 3554408.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zoz.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dezynfekcja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych dla ZOZ Ko³obrzeg. Szczegó³owy wykaz jest zawarty w za³±czniku nr 1 do SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie 12 ofert czê¶ciowych. Czê¶ci zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ oferty na jedn± lub wiêcej czê¶ci zamówienia. Jeden Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na 12 czê¶ci zamówienia. Wybór najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nienie postêpowania zostanie dokonane odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.63.16.00 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysoko¶ci 3 231,00 z³.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Warunki udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy potwierdzaj±cy spe³nienie warunków: 1.1 Posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek poosiadania takich uprawnieñ; 1.2 Posiadaj±cy niezbêdna wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj±cy potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajduj±cy siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegaj±cy wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy zobowi±zani s± do zagwarantowania : - co najmniej 90 dniowego terminu p³atno¶ci, - sta³o¶ci cen przez okres obowi±zywania umowy, - maksimum 7 dniowego terminu dostawy, - okres gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 12 miesiêcy. Wykonawcy zobowi±zani s± do: - z³o¿enia próbek oferowanych towarów - ilo¶æ i szczegó³owe okre¶lenie towarów na które wymagane s± próbki zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 1 do SIWZ - próbki nale¿y z³o¿yæ opakowane oddzielnie dla ka¿dego zadania z dok³adnym opisem którego zadania i której pozycji dotycz±, - do³±czenia do oferty katalogu przedstawiaj±cego oferowany towar (szczegó³owy opis oferowanych produktów - z podaniem charakterystyki oferowanych produktów oraz z podaniem nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego tak by mo¿liwa by³a ich identyfikacja). 2. Ocena spe³nienia warunków w postêpowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania siê o zamówienia publicznego wyklucza siê wykonawców, którzy: - nie spe³niaj± warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówieñ publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spe³niaj± warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych, - wykonywali bezpo¶rednio czynno¶ci zwi±zane z przygotowaniem prowadzonego postêpowania, lub pos³ugiwali siê w celu sporz±dzenia oferty osobami uczestnicz±cymi w dokonywaniu tych czynno¶ci chyba, ¿e udzia³ tych wykonawców w postêpowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - z³o¿yli nieprawdziwe informacje maj±ce wp³yw na wynik prowadzonego postêpowania, - nie z³o¿yli o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie tych warunków z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3, - nie wnie¶li wadium, w tym równie¿ na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±, lub nie zgodzili siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert±, Wykonawcy zobowi±zani s± do zagwarantowania : - co najmniej 90 dniowego terminu p³atno¶ci, - sta³o¶ci cen przez okres obowi±zywania umowy, - maksimum 7 dniowego terminu dostawy, - okres gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 12 miesiêcy.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: A.W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: A.1) Formularz cenowy - Za³±cznik nr 1. A.2) Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 2. A.3) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. A.4) Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ/pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu oraz ofertê, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.5) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. A.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. A.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. A.8) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 Prawa zamówieñ publicznych - Za³±cznik nr 3. A.9) Koncesja, zezwolenie lub licencja, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji A 10) Dowód wniesienia wadium. Dokumenty dodatkowe: Opis przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim oraz katalog oferowanych towarów, atesty, certyfikaty, ¶wiadectwa rejestracji itp. je¿eli s± wymagane. Dokumenty (oprócz katalogu) w jêzyku obcym powinny byæ przet³umaczone na jêzyk polski przez t³umacza przysiêg³ego B.W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom lub us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawy lub us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie - Za³±cznik nr 4 C.W celu potwierdzenia spe³nienia warunku znajdowania siê przez wykonawcê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: C.1) Sprawozdanie finansowe albo jego czê¶æ, a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci równie¿ z opini± odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego czê¶ci, a w przypadku wykonawców nie zobowi±zanych do sporz±dzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów okre¶laj±cych obroty oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie 3 lata obrotowe, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.kolobrzeg.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Opieki Zdrowotnej £opuskiego 31 78-100 Ko³obrzeg cena 35,00 z³.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespó³ Opieki Zdrowotnej £opuskiego 31 78-100 Ko³obrzeg pokój nr 39.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dezynfekcja r±k.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 1a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: chirurgiczne mycie r±k.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dezynfekcja r±k - opakowanie 0,7l.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dezynfekcja skóry i pola zabiegowego(preparat barwiony).
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dwzynfekcja skóry i pola zabiegowego (preparat bezbarwny).
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dezynfekcja b³on ¶luzowych obszaru genitalnego.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dezynfekcja b³ony ¶luzowej jamy ustnej i gard³a.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dezynfekcja ran i dezynfekcja ¶ródoperacyjna.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: szybka dezynfekcja ma³ych powierzchni.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dezynfekcja powierzchni ska¿onych wydalinami i wydzielinami.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: zadanie nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: rêczne mycie z dezynfekcj± endoskopów i narzêdzi lekarskich.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: zadanie nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: maszynowe mycie i dezynfekcja endoskopów giêtych w myjkach automatycznych Olimpusa.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Utrzymanie w prawid³owym stanie rowów melioracyjnych oraz stawów w granicach miasta Ko³obrzeg
- Dowo¿enie dzieci z terenu Gminy Ko³obrzeg do szkó³ podstawowych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami
- Dowóz dzieci i uczniów niepe³nosprawnych oraz zapewnienie opieki podczas tego dowozu do jednostek o¶wiatowych po³o¿onych na terenie miasta Ko³obrzeg i poza jego granicami w roku 2026.
- Rewitalizacja fontanny w parku im. Antoniego Szarmacha w dzielnicy Zachodniej w Ko³obrzegu w ramach projektu Bud¿et Obywatelski
- Dostawy mro¿onych: warzyw, owoców, wyrobów m±cznych, lodów
- Us³ugi prania
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekuj±cych do skóry i b³on ¶luzowych III
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy ¶rodków dezynfekcyjnych
- Dostawa ¶rodków dezynfekuj±cych i ¶rodków czysto¶ci
- Dostawa ¶rodków do utrzymania czysto¶ci, dla Poznañskich O¶rodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podzia³em na 12 czê¶ci dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w £odzi"
- Dostawy ¶rodków czysto¶ci i artyku³ów przemys³owych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





