Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Wrocław: Dyżury zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2007/2008 - Rejon w Głogowie
Numer ogłoszenia: 172018 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dyżury zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2007/2008 - Rejon w Głogowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie i koordynowanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych na Bazach Materiałowych w Głogowie, Lubinie, Białej i siedzibie Rejonu Głogów w dni wyznaczone przez Kierowników jednostek. Szacunkowa ilość dyżurów 3800 godzin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.32.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy, wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem odpowiednio do stanowisk jakie zostaną im powierzone oraz w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia /oświadczenia lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem/: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Podpisany projekt umowy. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego postępowania. 5. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia /Potencjał kadrowy/, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. 6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy /Doświadczenie zawodowe/, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów. SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej, odpłatnie w siedzibie zamawiającego lub pocztą koszt 10,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:30, miejsce: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego.
- ZAKUP PRZENOŚNEGO URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROFESORA JÓZEFA KOSACKIEGO
- BZP.2710.36.2025.MG Dostawa i rozbudowa instalacji audio-video w sali 307 w budynku UWr przy ulicy Kuźniczej 21-22 we Wrocławiu - etap drugi
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWYCH DLA WNĘTRZ PODWÓRZOWYCH UL. WESOŁA - BOROWSKA - PRZESTRZENNA - ŁÓDZKA WE WROCŁAWIU
- Usługa szkoleniowa dla uczestników projektu "Dolnośląska OdNowa. Regiony Rewitalizacji"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Zagospodarowanie terenu przy Al. Jana Pawła II 18 w Jeleniej Górze"
- Pełnienie nadzoru inwestor.przy realiz. zad. pn. "Budowa spójności komunikac. półn-zach. strefy przemysłowej w Pile - II etap" - Budowa drogi zbiorczej z infrastrukturą w tryb. "zaprojekt. i wybuduj"
- Obsługa Punktów Informacyjno-Dyspozycyjnych w sezonie zimowym 2025/2026 w podziale na 3 zadania
- Wykonanie usługi przeglądów pięcioletnich: Część I: stanu tech. budynku... Część II: instalacji el.i piorunochronnej w budynkach... dla SRK S.A., Oddział AZM"
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych i elektrycznych podczas modernizacji systemu wentylacji i klimatyzacji na Sali konferencyjnej im. G Gęsickiej
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.