Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Wrocław: PZP- 2/D/2009/WFA/ZOC
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
DLA WYDZIAŁU FIZYKI I ASTRONOMII
UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 171974 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii, pl. Uniwersytecki 1, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3436847, 3759404, faks 071 3443421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZP- 2/D/2009/WFA/ZOC ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA WYDZIAŁU FIZYKI I ASTRONOMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych (takich jak: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli, Różny sprzęt i artykuły biurowe, Pomoce naukowe, Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury, Płyty kompaktowe (CD), Uniwersalne dyski wideo (DVD), Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura) Zamówienie dokonywane jest dla potrzeb Wydziału FizyKi i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 103912.72 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WFA/DZ/0031/2009/U/JR
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALLPEN S.C. JOANNA SOWA, JACEK SUFRYD
jakie przetargi wygrała firma
BALLPEN S.C. JOANNA SOWA, JACEK SUFRYD
- BALLPEN s.c. Joanna Sowa Jacek Sufryd, ul. Brzezińska 17/7, 54-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 103912.72
- Oferta z najniższą ceną: 103912.72 oferta z najwyższą ceną: 117521.26
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa worków na śmieci i środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Modernizacja lądowiska dla śmigłowców ratowniczych Szpitala im. T. Marciniaka we Wrocławiu
- DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH ORAZ STACJI DOKUJĄCYCH
- Remont dachu budynku użytkowego przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu.
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO PROWADZENIA TERAPII ECMO
- TP58_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na fabrycznie nową pamięć masową AL81 - 3.84TB 12 Gb SAS 2.5 Inch Flash Drive w ilości 14 sztuk
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
- ZP-2200-26/24 DOSTAWA PAPIERU KSERO, KOPERT, ART. BIUROWYCH
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze."
- Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: DZP.271.30.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.