eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Dostawa materiałów do rozbudowy i modernizacji budynku socjalnego na składowisku odpadów w Jadwinówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Radomsko: Dostawa materiałów do rozbudowy i modernizacji budynku socjalnego na składowisku odpadów w Jadwinówce
Numer ogłoszenia: 171958 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6830630 w. 45, faks 044 6834377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: strony.wp.pl/pgk-radomsko

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. 100% udziałów jest własnością gminy miasta Radomsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do rozbudowy i modernizacji budynku socjalnego na składowisku odpadów w Jadwinówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę materiałów dla części I, II, III, IV, V. Część I - załącznik nr 2 do SIWZ 01. Stal zbrojeniowa fi 14 mm kg 600, 02. Stal gładka fi 6 mm kg 280, 03. Nadproża L-19 dług. 120 szt.10, 04. Bloczki betonowe 38x24x14 szt.1200, 05. Cegła budowlana pełna szt.2000, 06. Pustaki typu Max szt.2800, 07. Cement portl. 350 kg 3000, 08. Styropapa gr.15cm dwustronnie oklejana EPS 100 m2 300, 09. Drzwi wewn. drewniane pełne lewe z ość. 80x200 szt. 3, 10. Drzwi wewn. łazienkowe lewe z ość. 80x200 szt. 4, 11. Drzwi wewn. łazienkowe prawe z ość. 80x200 szt. 1, 12. Drzwi zewnętrzne stalowe ocieplane z ościeżnicą lewe 100x200 szt. 2, 13. Drzwi wewn.drewniane pełne lewe z ościeżnicą 90x200 szt. 3, 14. Drzwi wewn.drewniane pełne prawe z ościeżnicą 90x200 szt. 3, 15. Pianka montażowa szt.30, 16. Kołki do mocowania styropapy gr.15 cm szt.1350, 17. Styropian gr. 5 cm m3 2,0, 18. Papa termozgrzewalna gr. 5,2 mm m2 360, 19. Rynny dachowe PCV Bryza fi 125 mm w odcinkach 3m mb 39 w kolorze ciemny brąz w tym: Zaślepki szt. 4, Złączki szt. 12, Uchwyty do rynien szt. 80, Leje spustowe 125/90 szt. 5, 20. Rury spustowe PCV Bryza fi 90 mb 15 ciemny brąz w tym: Obejma fi 90 szt. 15, Haki do obejmy fi 90 dług. 120 mm szt.15, Kolano 90 szt. 5, 21. Kątownik aluminiowy ochronny narożny mb 25, 22. Listwa cokołowa do systemu ociepleń mb 108, 23. Styropian gr. 10 cm m3 30, 24. Siatka do dociepleń St -17 m2 350, 25. Beton B-20 m3 9,5, 26. Beton B-10 m3 7,6, 27. Papa izolacyjna m2 38, 28. Rury kanalizacyjne PCV fi 200 mb 38, 29. Rury kanalizacyjne fi 110 mb 17, 30. Blacha powlekana w kolorze ciemny brąz m2 72, 31. Płyty dachowe żelb. otworowe 620x120x20 cm, szt. 13, 32. Klej do styropianu i siatki kg 2500, 33. Tynk mineralny kg 850, 34. Wentylator dachowy grawitacyjno-elektr. fi 200 szt.3, 35. Kołki do mocowania styropianu ociepl. gr. 10 cm szt.1150, 36. Folia budowlana gr. 1,5 mm m2 83 37. Abizol kg 50, 38. Deski gr. 25 mm m3 1,2, 39. Piasek budowlany m3 30, 40. Gips szpachlowy kg 300 Część II - załącznik nr 3 do SIWZ 01. Okna PCV 3 komor., jednodzielne, rozwierno-uchylne białe, szyba 1,0 86 cm x 120 cm szt. 2, 02. Okna PCV 3 komor., dwudzielne, rozwierno-uchylne białe, szyba 1,0 145 cm x 145 cm szt. 4. Część III - załącznik nr 4 do SIWZ 01. Płytki ścienne 20 x 25 cm m2 138, 02. Płytki posadzkowe Gres wewn. 30 x 30 cm m2 162, 03. Klej do płytek Mapei kg 1500, 04. Zaprawa spoinująca CERESIT kg 120, 05. Listwy wykończeniowe PCV do płytek narożnik mb 36, 06. Listwy wykończeniowe PCV wnękowe, jasny beż mb 84, 07. Listwy wykończeniowe zewnętrzne poziome mb 74, 08. Rury stalowe czarne fi 15 mb 52, 09. Rury stalowe czarne fi 32 mb 40, 10. Rury miedziane 15 x 1 mb 19, 11. Rury miedziane 22 x 1 mb 39, 12. Kształtki miedziane - kolana fi 22 szt.10, 13. Kształtki miedziane - mufy fi 22 szt.10, 14. Haki do rur 15-32 szt.25, 15. Zawór hydrantowy ścienny skrzynk. z wężem fi 50 kpl. 1, 16. Bidet z baterią kpl.1, 17. Umywalki porcelanowe szt.5, 18. Baterie umywalkowe szt.5, 19. Syfony umywalkowe szt.5, 20. Brodziki natryskowe kpl.7, 21. Pisuar z zaworem i syfonem kpl.2, 22. Sedes typu kompakt ze spłuczką kpl.5, 23. Zawory grzejnikowe termostatyczne fi 15 szt.7, 24. Zawory grzejnikowe powrotne fi 15 szt.7, 25. Piec na ekogroszek o mocy 40 KW szt.1, 26. Pompa obiegowa do pieca j.w. szt.2, 27. Rury stal. oc. fi 25 mb. 24, 28. Rury stal. oc. fi 15 mb. 38, 29. Zawór przelotowy fi 25 szt.4, 30. Grzejniki stalowe panelowe dług. 1060 mm szt.7, 31. Bojler dwufunkcyjny 140 l szt.2, Część IV - załącznik nr 5 do SIWZ 01. Przewód YDY p 3 x 1,5 mb.35, 02. Przewód YDY p 3 x 2,5 mb.20, 03. Przewód YDY p 5 x 1,5 mb.15, 04. Przewód YDY p 3 x 4 mb.12, 05. Przewód YDY p 4 x 10 mb.15, 06. Skrzynka bezpiecznikowa T6 szt.1, 07. Oprawa oświetleniowa żarowa WOS60 szt.2, 08. Oprawa oświetleniowa świetlówkowa 1x18 szt.3, 09. Oprawa oświetleniowa świetlówkowa 2x36 herm. szt.3, 10. Oprawa oświetleniowa świetlówkowa 2x36 szt.7, 11. Gniazdo hermetyczne 230 V podw.szt.3, 12. Wyłącznik hermetyczny szt.1, 13. Wyłącznik krzyżowy szt.4, 14. Wyłącznik p/t szt.5 Część V - załącznik nr 6 do SIWZ 01. Kostka brukowa, kolor szary gr. 6 cm m2 185, 02. Obrzeża betonowe, kolor szary 20x6 mb.110, 03. Cement portlandzki t. 1,2, 04. Wykonanie i montaż zadaszeń nad wejściami (konstrukcja aluminiowa, przeszklenie poliwęglanem wraz ze ściankami bocznymi) szt.2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości dla: - Część I - wadium w wysokości 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych ). - Część III - wadium w wysokości 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych ). - Część V - wadium w wysokości 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych ). Dla pozostałych części II i IV Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy dla części I o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem dostawom określonym w części I - załącznik nr 2 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: - nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony ściśle wg wzoru druku załączonego do SIWZ - załącznik nr 1; 2) wypełniony i podpisany Formularz Cenowy z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r. z późniejszymi zmianami ) - załącznik nr 7; 4) oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - załącznik nr 8; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw dla części I o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem dostawom określonym w części I - załącznik nr 2 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru ) - załącznik nr 9; 11) wykaz dostaw, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 10; 12) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 11; 13) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-radomsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, pokój nr 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.