Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Gdańsk: Wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynkach akademika DS-2 i DS.-3 Akademii Medycznej w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 171935 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, fax (058) 301-61-15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynkach akademika DS-2 i DS.-3 Akademii Medycznej w Gdańsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu gruntownego instalacji ogrzewczej ze wszystkimi jej elementami (węzły rozdzielaczowe, grzejniki, armatura regulacyjna i przepływowa, rurociągi z izolacjami) w segmencie C budynku akademika DS - 2 zlokalizowanych przy ulicy Dębowej 11 w Gdańsku oraz zrównoważenie (regulacja) instalacji ogrzewczej, modernizacja węzłów rozdzielaczowych (wymiana armatury), wymiana części grzejników i zaworów przygrzejnikowych w budynku akademika DS.-3 przy ulicy Dębowej nr 13.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Spełniają wymagania, wynikające z art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, określone w załączniku nr 1 do SIWZ: Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązany jest złożyć między innymi niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - załącznik nr 1 do SIWZ Do potwierdzenia: 1.1. aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem danego zamówienia. Pod pojęciem -aktualny- Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.A ppkt. 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej bez ograniczeń, oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert . Do potwierdzenia: do oferty należy załączyć wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z kserokopiami uprawnień i zaświadczeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udokumentował posiadane doświadczenie poprzez wskazanie co najmniej 3 robót w zakresie instalacji sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto/każda robota. Na potwierdzenie doświadczenia w tym zakresie należy załączyć: wykaz wykonanych robót instalacji sanitarnych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 1 do SIWZ: Do potwierdzenia: a. aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W.w dokumenty uważa się za aktualne, jeżeli zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym terminie, wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. 4. Wymagania przedmiotowe . Wykonawca przystępujący do prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne musi spełniać następujące wymagania zamawiającego: 1. Zastosowane przez Wykonawcę materiały są dopuszczone do wbudowania i montażu na terenie Polski i posiadają wymagane atesty i badania zgodności z Polskimi Normami, wymaganiami BHP, ppoż i SANEPID Do potwierdzenia oświadczeniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.amg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Inwestycyjno-Remontowy Akademii Medycznej w Gdańsku przy ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210, pawilon nr 4, pok. Nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Dział Inwestycyjno-Remontowy Akademii Medycznej w Gdańsku przy ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210, pawilon nr 4, pok. Nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Inwentaryzacja dendrologiczna na terenach Gminy Miasta Gdańska -3 zadania
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku
- Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK
- Naprawa awaryjna w Domu Studenckim nr 4 polegająca na wymianie systemu sygnalizacji pożaru (SSP) z utylizacją demontowanych czujek jonizacyjnych
- Dostawa licencji dla 72 serwerów systemu FUDO Enterprise na okres 5 lat.
- Świadczenie usług informatycznych i projektowych w zakresie procesów wdrażanych na platformie Webcon BPS
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-349/2025 Budowa zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w m. Pomiechówek
- Budowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej, C.O. i C.W. oraz remont łazienki w budynku przy ul. Bramkowej 4 w Swarzędzu
- "Modernizacja energetyczna remiz jednostek OSP"
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych, tarasu, przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze
- UTWORZENIE MIESZKANIA WSPOMAGANEGO NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- Budowa domku lekarza przy Szpitalu Rehabilitacyjnym Hematologicznym dla Dzieci "Orlik" w Kudowie - Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.