eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › dostawa i montaż wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Centrum Edukacji Integracji i Rehabilitacji "Podgrodzie" w Nowym Warpnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-04

POZYCJA 17192

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Police: dostawa i montaż wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Centrum Edukacji Integracji i Rehabilitacji "Podgrodzie" w Nowym Warpnie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Szkół im.Ignacego Łukasiewicza w Policach, do kontaktów: Zygmunt Korytnicki, Janis Wakatinakis, ul. Siedlecka 6, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4241306, fax 091 4241366, e-mail: sek@zspolice.pl, www.zspolice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Centrum Edukacji Integracji i Rehabilitacji "Podgrodzie" w Nowym Warpnie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie publiczne realizowane jest w ramach przedsięwzięcia pn. "Poszerzenie oferty edukacyjnej w Zespole Szkół im. Ignacego Łukaszewicza w Policach o kształcenie w zawodzie kucharza oraz kucharz małej gastronomii w celu zwiększenia szans na zatrudnienie absolwentów technikum zawodowego i zasadniczej szkoły zawodowej", które zostało wsparte środkami finansowymi z Programu Phare 2003 Promocja Zatrudnienia i Rozwój Zasobów Ludzkich Celem przedsięwzięcia jest stworzenie pracowni gastronomicznej i jej profesjonalne wyposażenie - tak, aby warunki, w których uczniowie będą odbywać praktyki, były jak najbardziej zbliżone do warunków, w których w przyszłości będą oni pracować. Rodzaj zamawianych przedmiotów oraz ich ilość została szczegółowo określona w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmioty te będą stanowiły wyposażenie kuchni, stołówki i baru - poszczególnych części pracowni gastronomicznej. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z projektem aranżacji pracowni gastronomicznej stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i dostosować przedmiot zamówienia do przewidzianych w nim rozwiązań. Do wglądu Wykonawcy udostępniony jest również projekt budowlany pracowni gastronomicznej. Z projektem budowlanym można zapoznać się w budynku Internatu przy ul. Siedleckiej 6 w Policach (pok. nr 108) w godzinach od 7:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń pracowni gastronomicznej - w uzgodnionym wcześniej terminie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego wyposażenia w stosunku do ilości przewidywanej, podanej w wykazie lub odstąpienie od zamawiania niektórych elementów wyposażenia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Centrum Edukacji Integracji i Rehabilitacji "Podgrodzie" w Nowym Warpnie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 29.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Oryginalny kod CPV: 28.51.20.00 - Metalowe wyroby stołowe, kuchenne lub artykuły gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 350 000 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 1; okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2 000 zł - składane w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, któży spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o tym, że: a) przedstawiona w ofercie cena jest kompletna, b) Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń, c) w przypadku wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się on do podpisania umowy w terminie 10 dni od daty przekazania informacji o wyborze oferty, chyba że zostanie wniesiony protest, d) zobowiązuje się dostarczyć własnym transportem i zamontować przedmiot zamówienia (określony w zał. nr l) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia podpisania urnowy, e) transport oraz montaż przedmiotu zamówienia jest nieodpłatny. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów (albo kopii potwierdzonych za zgodność z Oryginałem przez osobę upoważnioną reprezentowania Wykonawcy); a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania dccyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkl 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, a przypadku Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niespełnienie warunków, o których mowa pkt 6 powyżej, oraz nieprzedłożenie oświadczenia i dokumentów, o których mowa w pkt 7, będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.05.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.05.2006, godzina 09:15, sekretariat Zespołu Szkół przy ul. Siedleckiej 6 w Policach (pok. 100).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Phare 2003 "Modernizacja oferty edukacyjnej w zawodzie kucharz i kucharz małej gastronomii". 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.