Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Opole: Naprawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg krajowych będącego własnością Rejonu w Opolu GDDKiA
Numer ogłoszenia: 171870 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg krajowych będącego własnością Rejonu w Opolu GDDKiA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw sprzętu do zimowego utrzymania dróg krajowych (solarek, pługów, wytwornic solanki) - będących własnością Rejonu w Opolu GDDKiA (wg wykazu oraz na warunkach zapisanych w niniejszej SIWZ). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonania usługi zawarte są w Warunkach realizacji zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, w tym spełniają nw. warunki: -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp -posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie napraw sprzętu do zimowego utrzymania dróg. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 zadania w zakresie napraw lub napraw i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg, o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł wraz z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających że usługi te zostały wykonane należycie, -posiadają potencjał techniczny zapewniający wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Warunków realizacji zadania; Wykonawca musi wykazać się możliwością dysponowania następującymi jednostkami sprzętu: urządzenie do napędu piątego koła solarki oraz urządzenie elektryczne do przeprowadzenia kontroli sprawności pługów (niezbędne w celu sprawdzenia stanu technicznego urządzeń na postoju po wykonanych naprawach) Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel ( posiadacz samoistny ), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą ( posiadacz zależny ). -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50 000,00 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych (formalnych) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 1; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia musza być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych (merytorycznych) opisanych w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Informację o doświadczeniu Wykonawcy (wykaz zrealizowanych usług), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie; Informację o potencjale technicznym Wykonawcy (wykaz środków i sprzętu), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców; Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46 020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 13:00, miejsce: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46 020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46 020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu".
- Dostawa i instalacja oprogramowania
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.