eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Remont dróg na terenie Gminy Lubartów w 2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Lubartów: Remont dróg na terenie Gminy Lubartów w 2009 r
Numer ogłoszenia: 171846 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie Gminy Lubartów w 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych, na terenie Gminy Lubartów w miejscowościach: 1 Rokitno, droga gm. wew. nr dz. 181)2 dł. odcinka 0,200 km, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem-714 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem grub. 10 cm-126 m2, nawierzchnia z cienkich warstw na zimno slurry seal grub. 1,5 do 2,0 cm-840 m2 2 Nowodwór, droga gminna 103351 L dz. 750 (przy Szkole) dł. odc.0,450 mb, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem -1890 m2, nawierzchnia z cienkich warstw na zimno slurry seal grub. 1,5 do 2,0 cm-1890 m2 3 Nowodwór, droga gminna 103374 L dz. 849 dł. odc. 0,600 km, podbudowa z destruktu betonowego frakcji 10-60 gr. warstwy 20 cm i mieszanki sortowanej 0-31,5 grubości 5 cm. Skropienie wykonanej podbudowy 2520 m2- emulsją asfaltową 4 Mieczysławka dr gm. 103671 L dz.500 dł. odc. 0,530 km i Wola Lisowska dr gm. 103348 L dz. 456 dł. odc. 0,680 km, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem-4832 m2nawierzchnia z cienkich warstw na zimno slurry seal grub. 1,5 do 2,0 cm-4590 m2 5 Brzeziny, droga gminna 103368 L dług. odc. 1,200 km, remont cząstkowy i wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni - 6000m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU OCENY ICH SPEŁNIANIA. W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp 1 w celu wykazania że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca musi; 1.1 posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie budowy dróg kołowych, 2 w celu wykazania że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Wykonawca musi; 2.1 wykonać minimum dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. budowa lub remont drogi o pow. min.10000 m2 i wartości min. 80% wartości składanej oferty PLN). 2.2 dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie drogowym, posiadającego zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3. Zamawiający dokona potwierdzenia, spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu, poprzez analizę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę - całkowitą za wykonanie zamówienia ogółem i nie może jej zmienić po złożeniu oferty. Negocjacje ceny nie będą prowadzone. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej. Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarach robót który stanowić będzie kosztorys ofertowy, sporządzony przez Wykonawcę według następujących zasad: 1 wszystkie pozycje powinny zawierać cenę jednostkową; 2 cena jednostkowa każdej pozycji kosztorysu ofertowego musi obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, pracy sprzętu i transportu oraz koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk; cena jednostkowa z narzutem jest ceną netto. Ponadto cena jednostkowa musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, Wszystkie wartości określone w kosztorysie ofertowym oraz ostateczna cena oferty muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w przedmiarze robót. Ostateczną cenę oferty netto stanowi suma wartości poszczególnych pozycji kosztorysów ofertowych, sporządzonych zgodnie z załącznikiem do siwz. Cenę ofertową łączną brutto należy przedstawić jako sumę cen netto i podatku VAT dla całości zadania. Wprowadzenie przez wykonawcę zmian polegających w szczególności na dokonaniu zmian ilościowych, w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót, a także nieuwzględnienie jakiejkolwiek pozycji z przedmiaru robót -spowoduje odrzucenie oferty KRYTERIUM OCENY OFERT I JEGO ZNACZENIE. Kryterium oceny ofert : Najniższa cena - 100%. Sposób oceny ofert. Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru : Cn/Cof.b. x 100 pkt = C gdzie : Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych, Cof.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej, 100 pkt - wskaźnik stały, C - ilość punktów. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta najtańsza, która otrzyma najwyższą ilość punktów. ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: 1 formularz oferty zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 1 do siwz, 2 kosztorys ofertowy, 3 oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6. niniejszej specyfikacji. 4 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej zgodnie z formularzem, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz. Oferta i załączniki powinny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy osoba (osoby) reprezentująca nie została wykazana we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo - wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa do poszczególnych czynności - w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Ofertę i załączniki należy wypełnić w sposób czytelny i trwały. Ewentualne poprawki muszą być czytelne i parafowane przez upoważnione do reprezentowania wykonawcy osoby. Wszystkie zapisane strony w ofercie powinny być kolejno ponumerowane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubartów, ul Lubelska 18A 21-100 Lubartów, pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego : w sekretariacie Urzędu Gminy Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, pok. nr 23, osobiście lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.