eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-LetniskoDowóz dzieci do szkół na terenie gminy Garbatka-Letnisko w roku szkolnym 2008 - 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Garbatka-Letnisko: Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Garbatka-Letnisko w roku szkolnym 2008 - 2009
Numer ogłoszenia: 171745 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 048 6210194, 6210163 w. 22, fax 048 6210054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl/garbatka-letnisko
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Garbatka-Letnisko w roku szkolnym 2008 - 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów z poszczególnych miejscowości tj. Garbatka-Letnisko, Bąkowiec, Bogucin, Brzustów, Garbatka Długa, Garbatka-Dziewiątka, Garbatka Nowa, Garbatka - Zbyczyn, Krasna Dąbrowa, Ponikwa, Molendy do szkół podstawowych i gimnazjum położonych na terenie gminy Garbatka - Letnisko: - Publicznej Szkoły Podstawowej w Bogucinie, - Zespołu Szkół Samorządowych w Garbatce-Letnisko (tj. Publicznej Szkoły Podstawowej im. Partyzantów Ziemi Kozienickiej w Garbatce - Letnisko i Publicznego Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Garbatce - Letnisko). W trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania uczniowie muszą mieć zagwarantowaną przez Wykonawcę opiekę, bezpieczeństwo i ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Usługa winna być wykonana pojazdami spełniającym warunki do przewozu dzieci szkolnych (z ilością miejsc siedzących dostosowaną do liczby przewożonych uczniów).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a także inne określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, d)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca i sprzęt ubezpieczony jest od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e)dysponują taką ilością odpowiednich jakościowo i sprawnych technicznie środków transportu, która zapewni wygodny i bezpieczny dowóz uczniów na trasach i godzinach wskazanych w projekcie Harmonogramu stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, f)wykonywali w okresie ostatnich trzech lat usługi odpowiadające swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, b) Projekt umowy - podpisany przez Wykonawcę, c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert), f) zaświadczenie z ZUS-u o płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert), g) licencja potwierdzająca uprawnienie do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca i sprzęt jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) wykaz środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów, j) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Uwaga: wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ( e) ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/garbatka-letnisko

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, pokój Nr 10..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. Urząd Gminy Garbatka-Letnisko ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, pokój Nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.