Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-17
Świebodzin: Wykonanie kompleksowe usługi p.n. : Projekt zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin wraz z zapisem numerycznym oraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Numer ogłoszenia: 171734 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 4750918.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowe usługi p.n. : Projekt zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin wraz z zapisem numerycznym oraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowe usługi p.n. : Projekt zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin wraz z zapisem numerycznym oraz z prognozą oddziaływania na środowisko , obejmujące: 1) Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin, który obejmuje cały obszar administracyjny gminy o statucie miejsko-wiejskim ( obszar o wielkości ok. 22.700 ha) w zakresie wynikającym z uchwały nr VIII/81/2007 Rady Miejskiej w Świebodzinie z dnia 27 kwietnia 2007 r. w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin , uchwały Nr X/120/2007 Rady Miejskiej w Świebodzinie z dnia 28 czerwca 2007 r. zmieniającą uchwałę w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin , uchwały Nr XX/250/2008 Rady Miejskiej w Świebodzinie z dnia 29 kwietnia 2008 r. zmieniającą uchwałę w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Świebodzin , zwane dalej projektem zmiany studium. 2) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z podsumowaniem , zwane dalej prognozą. 3) Sporządzenie zapisu numerycznego projektu zmiany studium. 2. Szczegółowy zakres zamówienia , wymagania i warunki realizacji określono w załączniku do SIWZ :Rozdział III-Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącej integralną część SIWZ -zał. Nr 1 ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1/ co najmniej jeden projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na obszarze co najmniej 10 000 ha, Albo 2/ dwa projekty studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na obszarze łącznym co najmniej 10 000 ha, albo 3/ co najmniej jeden projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmujący miasto powyżej 19 000 mieszkańców, albo 4/ dwa projekty zmiany dotyczące obszaru o łącznej powierzchni co najmniej 10 000 ha każdy w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi te zostały wykonane należycie. Przez wykonanie prac należy rozumieć prace wykonane i potwierdzone przez odpowiedniego Wojewodę stwierdzeniem zgodności Uchwały z prawem.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy musi wykazać,że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują głównym projektantem posiadającym: - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w projektowaniu przestrzeni w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 ,poz.42 z późn. zm.), wpisanym na listę członków w Izbie Urbanistów, Doświadczenie w projektowaniu przestrzeni co najmniej jak wymagane doświadczenie dla Wykonawcy określone w ust. 2.1) b/ dysponują zespołem projektowym zdolnym do opracowania studium , tj. specjalistami w zakresie: 1/ dziedziny uwarunkowań oraz określenia kierunków zagospodarowania przestrzennego i polityki przestrzennej, przeprowadzenia badań i analiz, uwarunkowań społecznych i demograficznych, 2/ uwarunkowań przyrodniczych, waloryzacji roślin i fauny, 3/ infrastruktury technicznej, w tym komunikacji, sieci elektroenergetycznych i sieci wodno-kanalizacyjnych. Każda osoba doświadczenie w projektowaniu co najmniej w jednym opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać ,że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów- w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3. Oświadczenie,że Wykonawca wykona siłami własnymi zamówienie lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzona kopia (w przypadku jego składania).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w Rozdziale XXVII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2 , pok. nr 22, 66-200 Świebodzin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, pok. nr 22, 66-200 Świebodzin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Zakup racji żywnościowych (posiłku) dla mieszkańców Gminy Świebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łuków w obszarze obrębu Jeziory
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sławatycze
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz projektów decyzji zmieniających ww. decyzje, na terenie Gminy Śniadowo
- Usługa digitalizacji obiektów muzealnych w technice RTI oraz 3D
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





