Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Bielsko-Biała: OBSŁUGA RATOWNICZA KRYTEJ PŁYWALNI T R O C L I K PRZY UL. SOSNKOWSKIEGO 14 W BIELSKU-BIAŁEJ
Numer ogłoszenia: 17172 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 8221875, faks 0-33 8221875.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA RATOWNICZA KRYTEJ PŁYWALNI T R O C L I K PRZY UL. SOSNKOWSKIEGO 14 W BIELSKU-BIAŁEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: OBSŁUGA RATOWNICZA KRYTEJ PŁYWALNI T R O C L I K PRZY UL. SOSNKOWSKIEGO 14 W BIELSKU-BIAŁEJ - (oznaczenie wg CPV - Usługi ratownicze 75250000-3) 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi ratowniczej Krytej Pływalni TROCLIK zlokalizowanej w Bielsku-Białej, przy ul. Sosnkowskiego 14, w której skład wchodzą: - podświetlana niecka basenu pływackiego, o wymiarach 25 m x 12,5 m i głębokości od 1,35 m do 1,8 m, z 6-cioma torami o szerokości toru 2,08 m. - podświetlana niecka basenu rekreacyjnego o wymiarach 12,5 x 6 m, i głębokości 0,4 do 1,1 m, z atrakcjami wodnymi: zespół masaży wodno-powietrznych (gejzer powietrzny, masaż ścienny), tryskacze brzegowe, - dwie niecki jacuzzi, - zjeżdżalnia wodna o długości 54 m, średnia rury 100 cm. Szczegółowe wymagania oraz opis zakresu obowiązków związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.00.00 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: - zapoznali się z warunkami przetargu i przyjmują je bez zastrzeżeń, w tym również okres związania ofertą w czasie 30 dni od upływu terminu składania ofert. - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - przyjmują warunki umowne i realizacyjne zamawiającego oraz postanowienia zawarte w projekcie umowy. - zobowiązują się do podpisania umowy w ciągu 3 dni, jednak nie wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia powiadomienia o wygraniu przetargu. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity DZ. U.2007 nr 223 poz. 1655 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, zamawiający wymaga złożenia w ramach oferty, następujących oświadczeń i dokumentów: ( celowym jest, aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności ), 1. Wypełniony - formularz OFERTA 2. Oświadczenie że: - zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, w tym również okres związania ofertą w czasie 30 dni od upływu terminu składania ofert. - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - żądane wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. - wykonawca przyjmuje warunki umowne i realizacyjne zamawiającego oraz postanowienia zawarte w projekcie umowy. - zobowiązuje się do podpisania umowy w ciągu 3 dni, jednak nie wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia powiadomienia o wygraniu przetargu. - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity DZ. U.2006 nr 164 poz. 1163 ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( Zaświadczenie o Wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, potwierdzone za zgodność odpisu z oryginałem ( każda strona) przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania podpisów w imieniu Wykonawcy ), oraz dodatkowo w przypadku: - spółek jawnych i spółek cywilnych - umowa spółki; - spółek z ograniczoną odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca do zaciągania zobowiązań oraz do świadczeń o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne ( art. 230 Kodeksu spółek handlowych); 4. Zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek wobec ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek wobec Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Koncesję, zezwolenie lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej zakresie objętym zamówieniem, 7. Wykaz osób (imienny wykaz załogi ratowniczej) wraz z załączonymi referencjami, opisem doświadczeń zawodowych, posiadanych uprawnień itp. - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9. Wypełnione załączniki : - formularz OFERTA - załącznik nr 1 - oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - załącznik nr 2 - oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; - załącznik nr 3- wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bbosir.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bielsko Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała,
Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Bielsko Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, Sekretariat - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja placu zabaw w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach Budżetu Obywatelskiego pn. "Odjazdowa zabawa na Beskidzkim"
- Przebudowa pomieszczeń przy ul. Ratuszowej 2 w Bielsku-Białej na potrzeby Miejskiego Centrum Informacji Turystycznej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VII / 2025
- "Przebudowa i remont modernizowanych pracowni samochodowych w Zespole Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej w ramach projektu "Bielsko-Biała - zawodowo".
- Modernizacja pokrycia dachowego w 5 budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, w podziale na 3 części.
- Zapewnienie transportu dla osób z niepełnosprawnością na uczelnię oraz z uczelni (door to door) dla Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.