Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Łomża: Przetrarg nieograniczony na dostawę węgla typu groszek w okresie październik-grudzień 2007 r., dla świadczeniobiorców MOPS w Łomży
Numer ogłoszenia: 171727 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży, ul. Dworna 23B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2164088, 2164260, fax 086 2165851.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.lomza.pl/bip/komunikaty
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetrarg nieograniczony na dostawę węgla typu groszek w okresie październik-grudzień 2007 r., dla świadczeniobiorców MOPS w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 300-400 ton opału typu orzech o parametrach: wartość opałowa min 29 MJ/kg i zawartość popiołu max 7% wraz z transportem do świadczeniobiorców na terenie miasta Łomży w 2007 r. Zwiększone zapotrzebowanie na opał występuje w miesiącach styczeń - marzec oraz wrzesień - grudzień. Opał jest przyznawany na podstawie decyzji administracyjnej z zaznaczeniem przelewu na skład opałowy od 0,5 do 1 tony opału dla świadczeniobiorcy. Tylko takie decyzje okazane przez świadczeniobiorcę i przesłane przez MOPS do składy opału mogą być realizowane. Należność za dostawę do świadczeniobiorców będzie przekazywana na konto Przedsiębiorstwa w terminie uzgodnionym w umowie /zgodnie z ofertą/ po otrzymaniu faktury wraz z wykazem osób /WZ/, którym dostarczono opał.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.00.00.00 - Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Certyfikat jakości opału. 6. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki wymienione w pkt 7 powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. Nr 1. 2. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z zał. Nr 2, że wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Certyfikat jakości opału typu orzech.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokumenty, o których mowa w pkt 8 podp. 3, należy załączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.8 ppkt 3, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Dokumenty o których mowa wyżej są składane w formie oryginału, kopii, odpisu i przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 93
- 2. oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem - 1
- 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżel - 1
- 4. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówieni - 1
- 5. oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - 1
- 6. oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - 1
- 7. gdy wykonawca dostarczy atest jakości opału lub kserokopie certyfikatu jakości - 1
- 8. Oświadczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. - 1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip/komunikaty
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lomza.pl/bip/komunikaty.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży ul. Dworna 23B - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 31.12.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont Sali gimnastycznej w ramach Działu Fizjoterapii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, wraz z nadzorem autorskim
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz (PSZOK)
- Przebudowa ul. Jerzego Popiełuszki w Łomży
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich oraz wody mineralnej do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Wojska Polskiego w Łomży - II postępowanie
- Rozbudowa ulicy Dolnej w Starej Łomży przy Szosie wraz z infrastrukturą techniczną i z adaptacją terenów przyległych w celu przystosowania ich do zmian klimatu.
więcej: przetargi w Łomży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.