eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejnyprzetarg nieograniczony z podziałem na dwa zadaniaZadanie 1Termomodernizacja - ocieplanie ścian zewnętrznych i stropodachu niewentylowanego oraz wymiana stolarki budynku biurowego Instalacja centralnego ogrzewania w budynku biurowym Instalacja wodno - kan

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Sejny: przetarg nieograniczony z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: Termomodernizacja - ocieplanie ścian zewnętrznych i stropodachu niewentylowanego oraz wymiana stolarki budynku biurowego Instalacja centralnego ogrzewania w budynku biurowym Instalacja wodno - kanalizacyjna w budynku biurowym Zadanie 2: Modernizacja pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej pomieszczeń budynku sterylizacji
Numer ogłoszenia: 171708 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach , ul. dr. Edwarda Rittlera 2, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162138, faks 087 5162341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sejny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: Termomodernizacja - ocieplanie ścian zewnętrznych i stropodachu niewentylowanego oraz wymiana stolarki budynku biurowego Instalacja centralnego ogrzewania w budynku biurowym Instalacja wodno - kanalizacyjna w budynku biurowym Zadanie 2: Modernizacja pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej pomieszczeń budynku sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: Termomodernizacja - ocieplanie ścian zewnętrznych i stropodachu niewentylowanego oraz wymiana stolarki budynku biurowego Instalacja centralnego ogrzewania w budynku biurowym Instalacja wodno - kanalizacyjna w budynku biurowym Zadanie 2: Modernizacja pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej pomieszczeń budynku sterylizacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 25 900 zł, w tym wadium dla Zadania 1- 21 800 zł, dla Zadania 2 - 4 100 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 , art. 23 oraz nie podleganiu o wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz przynajmniej trzech zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia Firmy jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, z załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 10). 7. Wykaz osób wykonujących zamówienie (Załącznik nr 11) 8. Polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 400 000,00 PLN słownie złotych : czterysta tysięcy.- 2) wykonali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz przedłożą referencje od zamawiających o wykonaniu robót należycie. 3) udzielą minimum na roboty budowlane docieplające budynek administracji - 60 miesięcznej gwarancji, a na roboty instalacyjne w budynku administracji i sterylizacji - 24 miesięcznej gwarancji 10) informację o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów Zgodnie z art. 27 Ustawy - Prawo zamówień publicznych porozumiewanie z zamawiającym dopuszczalne jest jedynie w formie: pisemnej, faksem. Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) wraz z kosztorysem wykonawczym na podstawie przedmiaru robót). Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje przekazane za pomocą faksu i poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata (wykonawcy lub zamawiającego) przed upływem ustawowego terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie przez drugą stronę. 11) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sejny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach Adres: ul. Dr E. Rittlera 2, 16 - 500 Sejny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach Adres: ul. Dr E. Rittlera 2, 16 - 500 Sejny, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja - ocieplanie ścian zewnętrznych i stropodachu niewentylowanego oraz wymiana stolarki budynku biurowego Instalacja centralnego ogrzewania w budynku biurowym Instalacja wodno - kanalizacyjna w budynku biurowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja - ocieplanie ścian zewnętrznych i stropodachu niewentylowanego oraz wymiana stolarki budynku biurowego Instalacja centralnego ogrzewania w budynku biurowym Instalacja wodno - kanalizacyjna w budynku biurowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej pomieszczeń budynku sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń budynku sterylizacji Modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej pomieszczeń budynku sterylizacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 25.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.