eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławusługa sprzątania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Wrocław: usługa sprzątania
Numer ogłoszenia: 17167 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej , ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3447253, faks 071 3447253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzątania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych w obiekcie Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 20 we Wrocławiu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. 2. Ocena spełnienia wymogów nastąpi poprzez sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymaganych niniejszą Specyfikacją, wymienionych w rozdziale VI SIWZ. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu bądź dokumentów potwierdzających, iż oferowana usługa spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji lub złożą w/w dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba że ich uzupełnienie i tak skutkowałoby odrzuceniem oferty lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, niedołączenie do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami art. 24. ust. 2 PZP. 5. Brak jakiegokolwiek z innych wymaganych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 SIWZ), a w przypadku, gdy Wykonawca nie spełnia wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 2 warunku - dodatkowo pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy o niekaralności (załącznik nr 4 SIWZ). 4. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i o braku zaległości podatkowych (załącznik nr 5 SIWZ). 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł od jednostkowego zdarzenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, która będzie odnawialna przez cały okres trwania umowy. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 6. Wykazu co najmniej 4 usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. Zamawiający przez usługę porównywalną rozumie zrealizowanie takiej usługi, której czas realizacji na podstawie jednej umowy wynosi minimum 12 miesięcy i dotyczy świadczenia usług w zakresie kompleksowego sprzątania budynków biurowych o porównywalnej powierzchni. W wykazie należy umieścić wartości w/w usług, przedmiot, daty wykonania i odbiorców. Spełnienie warunku należy potwierdzić dokumentem (dokumentami), że usługi zostały wykonane należycie ( referencje). 7. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. W wykazie należy zamieścić informację dot. urządzeń (maszyn) do profesjonalnej konserwacji i czyszczenia podłóg (posadzek) i schodów (kamiennych, niepolerowanych), urządzeń do prania wykładzin dywanowych, urządzeń do mycia ciśnieniowego, którymi będzie posługiwał się Wykonawca przy realizacji zamówienia. 8. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował. Pozostałe wymagane dokumenty: 10. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 SIWZ). 11. Formularz cenowy (załącznik nr 1 SIWZ). 12. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w aktualnym dokumencie rejestracyjnym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.so.gov.pl/zamowienia.php?rejon=8.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej ul.Podwale 30 50 - 950 Wrocław, pok. 353 III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej ul. Podwale 30 50 - 950 Wrocław, pok. 353 III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.