Ogłoszenie z dnia 2011-06-21
Kartuzy: Usługa transportu dla Zamawiającego na cele realizacji projektu /Daj szansę - pomóż sobie i innym/ (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 171635 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6812631, faks 058 6812631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportu dla Zamawiającego na cele realizacji projektu /Daj szansę - pomóż sobie i innym/ (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dla Zamawiającego na cele realizacji projektu /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w postaci zapewnienia doraźnego transportu uczestników projektu, w okresie od 2 czerwca 2011 roku do 30 czerwca 2011 roku , w obrębie województwa pomorskiego w ilości nie większej niż 700 km w terminie uzgodnionych z zamawiającym oraz w sierpniu 2011 r., w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w ilości nie większej niż 80 km. Transport dotyczyć będzie maksymalnie 50 osób..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt /Daj szansę - pomóż sobie i innym/, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK BACH PRZEWOZY PASAŻERSKIE "TRANS-BACH"
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK BACH PRZEWOZY PASAŻERSKIE "TRANS-BACH"
- PRZEWOZY PASAŻERSKIE /TRANS-BACH/ Henryk Bach, ul. Majkowskiego 25, 83-304 Przodkowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówienia publicznego, zawarł z nim umowę o usługę jak będąca przedmiotem niniejszego zamówienia. W toku realizacji projektu, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć, zwiększyło się zapotrzebowanie na usługi transportu. Zapotrzebowanie to związane było z koniecznością przewiezienia uczestników na szkolenia oraz inne działania projektu, których termin realizacji i zapotrzebowanie Zamawiający musiał dostosować do potrzeb uczestników i realizatorów projektu. W konsekwencji kwota, wskazana w umowie jako ostateczna wartość wynagrodzenia za usługi transportowe, okazała się niewystarczająca dla pełnego zrealizowania programu. Tym samym pojawiła się konieczność udzielenia dodatkowego zamówienia na usługi transportowe w miesiącu czerwcu. Dodatkowo pojawiła się konieczność zapewnienia jednorazowego transportu uczestnikom projektu w miesiącu sierpniu, który z przyczyn niezależnych od zamawiającego nie może się odbyć w czerwcu. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego przewidziana została w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt. II 3.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Prowadzenie specjalistycznej terapii metodą Tomatis'a w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla ZDP w Kartuzach - III, w zakresie dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej na gorąco
- Wynajem koparko ładowarki z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025/2026
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych powiatu kartuskiego
- Zakup sprzętu komputerowego do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Kartuzach.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki - 4 zadania
- Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego w ilości do 3172 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B.
- TP 58/25 - Świadczenie usługi "Transport mieszanin żywieniowych dla pacjentów żywionych dojelitowo i pozajelitowo w warunkach domowych II"
- Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Kraśniczynie w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi transportu produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków spożywczych, leków do badań klinicznych.
- Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników 2025
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.