eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa mebli biurowych oraz kuchennych dla potrzeb Urzędu Celnego i Oddziału Celnego przy ul. Batorego 61 w Toruniu jako pierwsze wyposażenie do nowobudowanego budynku kontrolno-magazynowo-biurowego oraz wyremontowanego budynku magazynowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Toruń: Dostawa mebli biurowych oraz kuchennych dla potrzeb Urzędu Celnego i Oddziału Celnego przy ul. Batorego 61 w Toruniu jako pierwsze wyposażenie do nowobudowanego budynku kontrolno-magazynowo-biurowego oraz wyremontowanego budynku magazynowego
Numer ogłoszenia: 171623 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Toruniu , ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 611-73-00, faks 0-56 611 74 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych oraz kuchennych dla potrzeb Urzędu Celnego i Oddziału Celnego przy ul. Batorego 61 w Toruniu jako pierwsze wyposażenie do nowobudowanego budynku kontrolno-magazynowo-biurowego oraz wyremontowanego budynku magazynowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz kuchennych dla potrzeb Urzędu Celnego i Oddziału Celnego przy ul. Batorego 61 w Toruniu jako pierwsze wyposażenie do nowobudowanego budynku kontrolno-magazynowo-biurowego oraz wyremontowanego budynku magazynowego, do ww. jednostek Izby Celnej w Toruniu wraz z ich rozładunkiem, montażem i przemieszczeniem do wskazanych pomieszczeń z podziałem na części (dwa zadania). Zamawiający dopuszcza mozliwość realizowania poszczególnych części przez różnych Wykonawców. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.11.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia oceny przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp. Wykonawca niespełniający przedmiotowego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia oceny przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp. Wykonawca niespełniający przedmiotowego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia oceny przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp. Wykonawca niespełniający przedmiotowego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia oceny przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp. Wykonawca niespełniający przedmiotowego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w tym zakresie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej kontraktowej dotyczącej prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia w tym: - dla zadania nr 1 ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); - dla zadania nr 2 ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia oceny przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp i opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia w tym zakresie. Wykonawca niespełniający przedmiotowych warunków zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, w którym Wykonawca na podstawie art. 26 ust. 2 b uPzp będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnienie warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b uPzp, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres oraz podpisane przez mocodawcę, bądź jego kserokopia poświadczona przez mocodawcę albo notariusza za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w rozdziale V ust. 3 lit. a SIWZ, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje tego rodzaju dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca składa pełnomocnictwo w przypadku, gdy: a. Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określona w dokumencie rejestracyjnym, b. Wykonawcę reprezentować będzie jedna osoba fizyczna, a dla firmy przewidziano reprezentację wieloosobową, c. Wykonawcy występują wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z § 6 ust. 1 umowy dla zadania nr 1: zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w przypadku zmiany terminu realizacji umowy, rozumianej jako zmiana terminu określonego w § 2 ust. 5 niniejszej umowy, ze względu na okoliczności z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Ponadto dopuszczalną jest zmiana wymiarów mebli, a w szczególności mebli kuchennych jeżeli zwiększy to w ocenie Zamawiającego ich funkcjonalność. Zgodnie z § 6 ust. 1 umowy dla zadania nr 2: zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w przypadku zmiany terminu realizacji umowy, rozumianej jako zmiana terminu określonego w § 2 ust. 5 niniejszej umowy, ze względu na okoliczności z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbacelna.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Toruniu ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, pokój 305..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Toruniu ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, pokój nr 2 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych oraz kuchennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmontowane, gotowe do użytku oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zakres: 1) biurka prostokątne - 9 szt., 2) biurka ergonomiczne - 39 szt., 3) stoły - 21 szt., 4) przystawka do biurka - 2 szt., 5) kontener - 45 szt., 6) przegroda - 13 szt., 7) szafy - 140 szt., 8) nadstawki na szafy - 72 szt., 9) regały - 7 szt., 10) nadstawka na regał - 3 szt., 11) szafki 39 szt., 12) zestaw kuchenny z lodówką - 2 szt., 13) ławka szatniowa - 4 szt., 14) szafa metalowa - 1 szt., 15) wieszak stojacy na ubrania - 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krzeseł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone krzesła muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmontowane, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby oferowane krzesła posiadały atesty trudnopalności dla tapicerek oraz atesty bezpieczeństwa, a także badania wytrzymałości, natomiast krzesła obrotowe do stanowisk komputerowych muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). Zakres: 1) krzesła konferencyjne ławka 5 siedziskowa - 2 szt., 2) kszesła konferencyjne - 83 szt., 3) krzesła obrotowe - 48 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.