eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › remonty bieżące dróg wewnętrznych na terenie miasta Ruda Śląska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-04

POZYCJA 17150

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: remonty bieżące dróg wewnętrznych na terenie miasta Ruda Śląska

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Marcin Krawucki, Pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 248 62 81, fax 032 248 73 48, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty bieżące dróg wewnętrznych na terenie miasta Ruda Śląska. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - remonty i wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i chodników masą mineralno-bitumiczną średnioziarnistą, zamkniętą; - uzupełnianie podbudowy; - wykonanie podbudowy zasadniczej o gr. 10 cm; - naprawa nawierzchni chodnika z płyt betonowych; - naprawa - przełożenie nawierzchni chodnika z kształtek betonowych starych o grubości w zależności 6 cm lub 8 cm; - naprawa nawierzchni jezdni z płyt betonowych gr 15 cm; - wykonanie nawierzchni chodnika z kształtek betonowych nowych o grubości w zależności 8 cm lub 10 cm; - regulacja krawężnika na podsypce cementowo-piaskowej; - wymiana 1 mb krawężnika na ławie betonowej; - regulacja obrzeża 6x20 cm na podsypce piaskowej; - wymiana obrzeży na podsypce cementowo-piaskowej; - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych; - montaż wpustu kanalizacji deszczowej; - ułożenie przykanalika; - naprawa nawierzchni tłuczniowej; - wykonanie cieku ulicznego z kształtek typu holland wraz z podsypką cementowo-piaskową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 50 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy (należy złożyć stosowne oświadczenie), tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności -" aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - Posiadają niezbędną wiedzę, i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: * wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach (licząc od składania i otwarcia ofert) wykonał roboty budowlane drogowe polegające na remontach bieżących dróg, placów i chodników bądź budowie, rozbudowie, remoncie kapitalnym dróg, o łącznej wartości minimum 1.500.000 zł (brutto) -" do oferty dołączyć wykaz porównywalnych robót budowlanych zgodnie z załącznikiem do siwz wraz z dokumentami (np. Referencjami) potwierdzającymi, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. * wykonawca musi dysponować osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: - przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej -> do oferty dołączyć wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, kopie stosownych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do ohb. * wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia tj. Przynajmniej: walec stalowy wibracyjny, piłę do cięcia nawierzchni bitumicznej, agregat prądotwórczy, samochód samowyładowczy, młot pneumatyczny, skrapiarka do asfaltu -> wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; - Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach (2003-2005) jego obrót wyniósł nie mniej niż 1.000.000 zł w każdym roku - dołączyć sprawozdanie finansowe (bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowej o której mowa w ustawie o rachunkowości), a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to za ten okres; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych -> oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i ZUS-u, aktualne informacje z krajowego rejestru karnego (w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9);

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.05.2006, cena - 35 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 14.07.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, sala 211.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.