Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Katowice: Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do UM Katowice
Numer ogłoszenia: 171467 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, fax 032 2593303,032 2598930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do UM Katowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do UM Katowice
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.35 - Plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.40 - Plotery Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, o których mowa w pkt 4 niniejszej specyfikacji mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert. b) oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) potwierdzający, że wykonali min. dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 3). Ponadto Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. okres gwarancji - 20
- 3. warunki serwisu gwarancyjnego - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młyńska 4 pokój 316.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Wydział Informatyki, ul. Młyńska 4, pokój 316, tel. 032 2593 243.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy mają ponadto dostarczyć: - ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, - kalkulację ceny ofertowej
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej dla psów służbowych oraz psów wycofanych ze służby pozostających na stanie KMP Katowice
- Wykonanie przeglądów okresowych oraz serwis klimatyzacji w samochodach służbowych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg.
- Wybór psychologa, który przeprowadzi wykłady na kursach prowadzonych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
- Dostawa na rzecz Zamawiającego komór laminarnych.
- Awaryjne czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami, aco-drenów, odwodnienia szczelinowego, cieków odwodnieniowych,odpompowania wody z zalewiska pompami w drogach adm. MZUiM Katowice w 2026
- Analiza porealizacyjna drogi ekspresowej S1 Pyrzowice - Kosztowy, odc. Podwarpie - Dąbrowa Górnicza (przebudowa DK1).
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





