eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Na dostawę materiałów medycznych określonych w 11 pakietach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Warszawa: Na dostawę materiałów medycznych określonych w 11 pakietach.
Numer ogłoszenia: 171455 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę materiałów medycznych określonych w 11 pakietach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych określonych w 11 pakietach: - Pakiet nr 1: Pokrowce na mediastinoskop; - Pakiet nr 2: Strzykawki do gazometrii; - Pakiet nr 3: Dozowniki tlenowe; - Pakiet nr 4: Części wymienne do aparatu Poly -Mesam; - Pakiet nr 5: Przedłużacze do pomp infuzyjnych; - Pakiet nr 6: Zestawy do pomp Flocare; - Pakiet nr 7: Igły do biopsji; - Pakiet nr 8: Akcesoria do nebulizatora Areoneb i respiratora Bennett 840; - Pakiet nr 9: Akcesoria do diatermii; - Pakiet nr 10: Rękawice diagnostyczne; - Pakiet nr 11: Rękawice sterylne bezpudrowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.14.00-4, 33.14.13.10-6, 33.15.78.00-3, 33.19.00.00-8, 33.19.42.00-8, 33.14.13.23-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wg kryteriów spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca do oferty dołączy: - dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia kryteria ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, że przedmiot zamówienia nie podlega ustawie o wyrobach medycznych. - folder/ulotkę informacyjną produktu ze zdjęciem, zawierającą informację o produkcie, potwierdzającą wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia wymienionego w Pakiecie nr 2. - oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówieniowa wymieniony w Pakiecie nr 10 jest zgodny z dyrektywą dotyczącą ochrony osobistej 93/42/EEC i z normą EN 455-1,2,3, EN 388, EN 420. - oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówieniowa wymieniony w Pakiecie nr 11 posiada karty techniczne na zgodność z normą EN 455-1-2-3. - próbki oferowanego przedmiotu zamówienia 3 szt. igieł z Pakietu nr 7, oraz po 4 pary rękawiczek wszystkich rozmiarów z Pakietu nr 11.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je: Oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 2 ust 2 Ceny wskazane w Załączniku do umowy, obejmują wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w tym koszty transportu do magazynu w siedzibie Zamawiającego, a także rozładunku w miejsce wskazane przez Zamawiającego i ubezpieczenia przedmiotu umowy. Ceny są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. § 2 ust 3 Zmiana ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26, budynek E, lok. 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26, budynek E, lok. 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Pakiet nr 1: Pokrowce na mediastinoskop;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowce na kamerę typu DCI (Karl Storz), zwinięte teleskopowo, sterylne, szt. 600, Pokrowce na kamerę typu DCI (Karl Storz), wsuwane w łyżkę mediastinoskopu, sterylne, szt. 400..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Strzykawki do gazometrii;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki do gazometrii, do podajnika automatycznego, szt. 30 000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Pakiet nr 3: Dozowniki tlenowe;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki O2 do gniazda AGA, szt. 70, Dozowniki O2 mocowane na szynę, szt. 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - Pakiet nr 4: Części wymienne do aparatu Poly -Mesam;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki przepływu powietrza, szt. 1, Pasta przewodząca do wypełniania oraz przyklejania elektrod miseczkowych, szt. 100, Filtry antybakteryjne do aparatu AUTO-CPAP, szt. 800, Kaniule do PSG, szt. 1 200, Czujniki saturacji, szt. 4, Pasta Eeg, szt. 18, Czujniki chrapania, szt. 5, Elektrody EKG, op. 5, Elektrody miseczkowe, op. 4, Główne kable pacjenta z czujnikami ruchów klatki i pozycji ciała, szt. 2, Kable EKG, szt. 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: - Pakiet nr 5: Przedłużacze do pomp infuzyjnych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacze do pomp infuzyjnych, szt. 16 000, Przedłużacze do pomp infuzyjnych do podawania zagęszczonych kontrastów typu Medica. szt. 10 000, Przedłużacze do pomp infuzyjnych do leków światłoczułych, szt. 1 000, Przedłużacze do przetaczania, szt. 2 000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Pakiet nr 6: Zestawy do pomp Flocare;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy typu Flocare do żywienia dojelitowego, szt. 1 000, Zagłębniki typu Flocare PUR do żywienia dożołądkowego, szt. 100, Zagłębniki gastrostomijne balonowe typu G - Tube, szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - Pakiet nr 7: Igły do biopsji;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji tkanek miękkich , szt. 100, Igły do biopsji tkanek miękkich , szt. 400, System mocowania cewnika epiduralnego, szt. 50 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - Pakiet nr 8: Akcesoria do nebulizatora Areoneb i respiratora Bennett 840;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nebulizatory z zatyczką, wielorazowego użytku, szt. 18, Nebulizatory z zatyczką, jednorazowego użytku, szt. 80, Kable łączące głowicę ze sterownikiem inhalatora, szt. 30, Wydechowe filtry przeciwbakteryjne jednorazowego użytku, szt. 100, Wydechowe filtry przeciwbakteryjne wielorazowego użytku, szt. 10, Wydechowe filtry przeciwbakteryjne wielorazowego użytku, szt. 10, Czujniki tlenu do respiratora Bennett 840, szt. 10, Obwody oddechowe, szt. 300..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: - Pakiet nr 9: Akcesoria do diatermii;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyty elektrod monopolarnych, szt. 30, Kable do uchwytu elektrod, szt.40, Elektrody neutralne silikonowe, szt. 8, Eelektrody monopolarne, szt. 40, Przedłużki monopolarne, szt. 20, Pincety bipolarne, szt.2, Pincety bipolarne, szt.2, Bipolarne kable przyłączeniowe, szt.2, Aplikatory APC elastyczne, szt.4, Aplikatory APC elastyczne, szt.15, Aplikatory APC sztywne z przestawną elektrodą szpatułkową, szt. 10, Elektrody neutralne, szt.300, Kable przyłączeniowe do jednorazowych elektrod neutralnych, szt. 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: - Pakiet nr 10: Rękawice diagnostyczne;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet nr 10: Rękawice bezpudrowe diagnostyczne, lateksowe - rozmiar S, szt. 150, - rozmiar M, szt. 400, - rozmiar L, szt.100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: - Pakiet nr 11: Rękawice sterylne bezpudrowe;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne, jałowe, lateksowe, bezpudrowe - rozmiar 6, par 2 400, -rozmiar 6,5, par 4800, rozmiar 7, par 10 800, -rozmiar 7,5, par 10 800, rozmiar 8, par 12 000, Rękawice chirurgiczne sterylne lateksowe, bezpudrowe- rozmiar 6, par 240, rozmiar 6,5, par 240, rozmiar 7, par 480, rozmiar 7,5, par 480, rozmiar 8, par 480..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.