Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Wiązów: Przebudowa więźby dachowej budynku gminnej świetlicy w Starym Wiązowie
Numer ogłoszenia: 171413 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązów, pl. Wolności 37, 57-120 Wiązów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3931136 w. 14 ,3931095, fax 0-71 3931058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa więźby dachowej budynku gminnej świetlicy w Starym Wiązowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa więźby dachowej jednokondygnacyjnego budynku gminnej świetlicy wiejskiej w Starym Wiązowie, położonej na dz. nr ewid. 87.2 AM 1 obr. Stary Wiązów, zgodnie z zatwierdzoną Decyzją pozwolenia na budowę dokumentacją techniczną. Zadanie polega na rozebraniu starego pokrycia z dachówki karpiówki o pow. 221,50 m2, demontażu drewnianej więźby dachowej o konstrukcji wieszarowej wraz ze stropem drewnianym o pow. 107,98 m2. W dalszej kolejności zdjęcie 25 cm górnej warstwy cegieł na ścianach zewnętrznych - gzyms - oraz rozbiórka trzonu kominowego i wywiezienie gruzu. Następnie wykonanie żelbetowego wieńca obwodowego, odbudowanie gzymsów z cegły pełnej, montaż wiązarów kratowych z profili stalowych o wadze całkowitej 2,2 t, wykonanie rusztu drewnianego z ołaceniem połaci dachowych i pokrycie całości blachodachówką powlekaną z izolacją z folii paroprzepuszczalnej. Dalej wykonanie stropu podwieszonego z płyt G.K. na ruszcie metalowym z izolacją wełną mineralną na folii paroizolacyjnej, montaż wentylacyjnych przewodów metalowych - 4 szt., uzupełnienie tynków z malowaniem i uporządkowanie placu budowy. Szczegółowy opis poszczególnych elementów robót zawiera Przedmiar robót będący załącznikiem nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.10 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 23.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie nw. wymogów: a) udokumentowanie wykonania ciągu ostatnich 3 lat co najmniej pięciu zadań podobnych z rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia; b) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia; c) zapewnienie objęcia funkcji kierownika budowy; d) nie podleganie wyłączeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oceny spełnienia powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w zalączniku nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia poniższych dokumentów: 1. Zaakceptowany wzór umowy wg. zał. nr 1 do SIWZ; 2. Oferta wykonawcy wg. zał. nr 3 do SIWZ; 3. Wykaz zrealizowanych zadań wg. zał. nr 4do SIWZ; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zał. nr 5 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem do składania ofert. 7. Zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem do składania ofert. 8. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy spółek cywilnych oraz tych podmiotów, które złożą ofertę wspólną (tzw. konsorcjum). UWAGA: Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazow.pl - BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy pl. Wolności 37 57 - 120 Wiązów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy pl. Wolności 37 57 - 120 Wiązów pok. nr 11 - sekretariat Urzedu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont hydroizolacji ścian fundamentowych budynku będącego siedzibą Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A
- Drezdenko, sklep mięsny (1905 r.): konserwacja i restauracja secesyjnego wystroju i wyposażenia
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.