eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjanowiceREMONT DACHU ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO PW. ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA W MIEJSCOWOŚCI UJANOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Ujanowice: REMONT DACHU ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO PW. ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA W MIEJSCOWOŚCI UJANOWICE
Numer ogłoszenia: 171397 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymsko-Katolicka Parafia p.w. św. Michała Archanioła w Ujanowicach, Ujanowice 1, 34-603 Ujanowice, woj. małopolskie, tel. 018 3334024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujanowice.tarnow.opoka.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prafia Rzymsko - Katolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO PW. ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA W MIEJSCOWOŚCI UJANOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe dachu zabytkowego kościoła parafialnego pw. Św. Michała Archanioła, polegające na remoncie więźby dachowej, wymianie pokrycia dachowego obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - z blachy ocynkowanej na blachę miedzianą. Roboty prowadzone będą pod nadzorem konserwatorskim, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. ( Dz.U. 2006 nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami ), ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. 2003, nr 162,poz.1568 z późn. zmianami ) oraz rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz.U. 2004, nr 150, poz.1579 ).Szczegółowy zakres - opis przedmiotu zamówienia określają : projekt budowlany, ( do wglądu w siedzibie Zamawiającego lub na stronie internetowej Zamawiającego ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 2 , przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.21.23.61 - Kościoły Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych ), przed upływem terminu składania ofert tzn. nie później niż do dnia 19.08.2008r. do godz. 10 00 2. Wadium może być wniesione:a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowychd) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z wymienionych form wadium, zostanie wykluczony, zaś ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wadium w pieniądzu: a) Wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego : 83-8804-0000-0010-0100-0765-0001 Bank Spółdzielczy w Limanowej Oddział w Laskowej z zaznaczeniem, że Dotyczy przetargu na: remont dachu zabytkowego kościoła parafialnego pw. Św. Michała Archanioła w miejscowości Ujanowice - nr sprawy ZP- 1-07-08 b) Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego - do oferty należy załączyć kserokopię przelewu. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium a swoje konto. 5. Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją - oryginał należy złożyć w podanym terminie w siedzibie Zamawiającego tj. 34-603 Ujanowice 1, gmina Laskowa, powiat limanowski, woj. małopolskie natomiast kserokopię należy załączyć do oferty. 6. Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ust. 2 lit. b, c ,d , e albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających za specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. a musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. d musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ); 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie ustawy pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: a) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 1 ustawy; b) w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ( art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy); c) posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej; d) nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; e)nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 3 musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) 3.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie ustawy pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: a) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 1 ustawy; b) w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego ( art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy); c) posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej; d) nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; e) nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 3 musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ) 4. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; pod uwagę będą brane oferty wykonawców : a) Którzy w zakresie danych dotyczących osób wykonujących zamówienie udokumentują wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawców dysponujących osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanym w specjalności : konstrukcyjno - budowlanej ( w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych ). Wymagane są: decyzja o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. Dodatkowo kierownik budowy musi posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych ( w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz.U. 2004, nr 150, poz.1579 ) oraz legitymować się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert. b) Którzy w ciągu ostatnich 5-ciu lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ) udokumentują należyte wykonanie nie mniej niż 2-ch (dwóch) zamówień, polegających na wykonaniu robót budowlanych realizowanych pod nadzorem konserwatorskim, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i którzy przedłożą wykaz tych zamówień. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie wykonanie samodzielnie co najmniej dwóch zamówień związanych z realizacją objętych nadzorem konserwatorskim robót budowlanych w kubaturowych obiektach, o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 600.000 zł. brutto, w tym co najmniej jednego zamówienia objętego nadzorem konserwatorskim w kubaturowym obiekcie który powstał ( został wybudowany ) w XVI wieku i wcześniej. Z dokumentu poświadczającego należyte wykonanie zamówień jak wyżej jednoznacznie musi wynikać ich wartość brutto, okres realizacji oraz w przypadku jednego z zamówień fakt, że roboty realizowane były pod nadzorem konserwatorskim w obiekcie, który powstał w XVI wieku lub wcześniej c) Którzy w zakresie danych dotyczących przeciętnej liczby pracowników dołączą informację o zatrudnianiu w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie na umowę o pracę - średniorocznie co najmniej 20 pracowników.UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w ust. 4 pkt b) musi być spełniony samodzielnie przez jednego Wykonawcę - nie sumuje się wartości robót wykonanych przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 5. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty Wykonawców, którzy : a) posiadają obrotowe środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600.000 zł. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000 000 zł lub równowartość tej kwoty w walucie obcej wg. średniego kursu NBP na dzień wystawienia polisy. UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w ust. 5 b) musi spełnić samodzielnie jeden z Wykonawców - nie sumuje się wartości ubezpieczenia kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania oraz c) oferty wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia). Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie wykonawcę do wyjaśnienia dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej 1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2.DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, a mianowicie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) w przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli stawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane są : decyzja o nadaniu uprawnień, zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego, zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji w zakresie kierowania pracami remontowymi w zabytkowych obiektach architektury lub zaświadczenie o posiadaniu co najmniej 2- letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomychf) wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. g) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. h) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w której wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3.Oświadczenie o którym mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału, zaś dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.W przypadku oferty wspólnej, do oferty muszą być dołączone także indywidualnie dla każdego z Wykonawców dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnienia warunków.Te oświadczenia i dokumenty wymienione są w niniejszym rozdziale ust. 1 oraz ust. 2 pkt a), b), c), d), i). 5. Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, których mowa w art. 25. ust. 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy, w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit. a), b) i d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 lit. c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą,w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 8. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 lit. a) i c) oraz ust. 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 6 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 i 7, należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 8 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujanowice.tarnow.opoka.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzymsko - Katolicka Parafia p.w. Św. Michała Archanioła w Ujanowicach 34-603 Ujanowice 1, gmina Laskowa, powiat limanowski, woj. małopolskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Rzymsko - Katolicka Parafia p.w. Św. Michała Archanioła w Ujanowicach 34-603 Ujanowice 1, gmina Laskowa, powiat limanowski, woj. małopolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.