Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Nowa Ruda: Wykonanie fundamentów pod halę przemysłową segmentową, makroniwelacji oraz sieci zewnętrznych
w podstrefie NPP1-1 Noworudzkiego Parku Przemysłowego
Numer ogłoszenia: 171357 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A., ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8725025 w. 25, fax 074 8725025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.agroreg.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: rozwój regionalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie fundamentów pod halę przemysłową segmentową, makroniwelacji oraz sieci zewnętrznych w podstrefie NPP1-1 Noworudzkiego Parku Przemysłowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie fundamentów dla hali segmentowej przemysłowej, makroniwelacji terenu do rzędnych wskazanych w dokumentacji projektowej, budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci wodociągowej wraz z przyłaczami. Szczegółowy opis zakresu robót obejmuje dokumentacja projektowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 91.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 80000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. 5) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych 6) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 8) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 u.p.z.p
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.agroreg.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. ul. Kłodzka 27 57-402 Nowa Ruda.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. ul. Kłodzka 27 57-402 Nowa Ruda sekretariat - V piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Noworudzki Park Przemysłowy jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw; priorytet 1; działanie 1.3
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- "Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych"
- "Udrożnienie oraz remont istniejących umocnień brzegowych na rz. Włodzica w m. Włodowice i Nowa Ruda"
- "Termomodernizacja hali basenowej przy ul. Kłodzkiej 16 w Nowej Rudzie"
- "Budowa pięciu instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków w ramach zadania pn.: Wsparcie OZE w Gminie Miejskiej Nowa Ruda
- "WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH W BUDYNKU MIESZKALNYM W ŚCINAWCE DOLNEJ 17 - etap II".
- "Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda" Przetarg 2
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Modernizacja pomieszczeń na pierwszym piętrze WTZ w Grudziądzu".
- Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku mieszkalno-usługowym w miejscowości Nosarzewo Borowe nr 7 działka ewidencyjna nr 312
- Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego z aulą Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach, stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Chełmno Wieś
- Prace konserwatorskie i restauratorskie przy Zabytku (remont zewnętrznego balkonu oraz okładzin schodów - etap I) - 2 edycja
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.