eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewDostawa materiałów chodnikowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Sochaczew: Dostawa materiałów chodnikowych
Numer ogłoszenia: 171254 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622568, fax 046 8622146.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów chodnikowych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa materiałów chodnikowych o następującym asortymencie i ilości: 1. Dostawa kostki brukowej (standardowej) prostokątnej 10 x 20 x 8 cm grubości 8 cm w kolorze szarym w ilości 1600 m2 2. Dostawa krawężników drogowych 15 x 30 x 100 cm w kolorze szarym w ilości 1000 mb 3. Dostawa obrzeży chodnikowych 30 x 100, grubości 8 cm w kolorze szarym w ilości 700 mb. 4. Dostawa płyt ściekowych (typ korytkowy) 50 x 33 x 12 cm w kolorze szarym w ilości 215 szt.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.31.00 - Materiały chodnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy p.z.p. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawców zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków 1.Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym ( na załączonym druku- ZAŁĄCZNIK NR 2 do niniejszej specyfikacji) - w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto całości przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna być wyliczona na podstawie ZAŁĄCZNIKA 2A do specyfikacji. 2.Do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 4. Do oferty należy załączyć świadectwa jakości lub atesty materiałów budowlanych. 5.Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie 6.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy p.z.p. - na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 7.Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty,pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: ­W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p. ­potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki,w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki,oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie, ­podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych( wyznaczyć pełnomocnika ), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych ( pełnomocnik).Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96 - 500 Sochaczew.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96 - 500 Sochaczew pokój Nr 10.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.