Ogłoszenie z dnia 2014-08-07
Słupsk: Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego
Numer ogłoszenia: 171203 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego i roboczego dla Urzędu Morskiego w Słupsku w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, po cenach jednostkowych i w ilościach zgodnie z załącznikiem do oferty wykonawcy złożonej na etapie postępowania - formularze cenowym, który stanowi integralną część umowy. Ilość poszczególnych asortymentów wskazane w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnej wiedzy zamawiającego w zakresie prognozowanych potrzeb i zużycia materiałów w okresie 12 miesięcy licząc od dnia udzielenia zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zakupu 20% ilości poszczególnego asortymentu. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania w ramach wartości zawartej umowy zakupu większej ilości jednych artykułów kosztem ilości innych artykułów. Rozliczenie nastąpi według faktycznie zrealizowanych dostaw z uwzględnieniem cen jednostkowych poszczególnego asortymentu wynikających ze złożonego wraz z ofertą Formularza cenowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMBHP sp.j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, ul. Borchardta 35-37, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82693,70
Oferta z najniższą ceną: 82693,70 / Oferta z najwyższą ceną: 87450,71
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są artykuły BHP, które są powszechnie dostępne i o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na działkach nr 91/3 i 91/8 w m. Wiklino
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i wyposażenia dla potrzeb POZ - 132/TP/2025
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do IHC - 125/TP/2025
- USŁUGA SPORZĄDZANIA ANALIZ W ZAKRESIE BENCHMARKINGU I OPTYMALIZACJI PRACY SZPITALA - 129/TP/2025
- Dostawy pstrąga świeżego, fileta dorsza świeżego ze skórą, śledzia matias oraz makreli wędzonej.
- Świadczenie usługi polegającej na kontroli biletów w pojazdach słupskiej komunikacji miejskiej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic ochronnych i roboczych, środków ochrony indywidualnej.1.
- Dostawa odzieży ochronnej dla studentów na potrzeby Projektu nr FEDR.02.01-IP.01-0001/24 pn. "Edu - Fish - program edukacyjno-promocyjny w zakresie rybactwa"
- Kompleksowa obsługa obejmująca serwis i najem odzieży roboczej.
- Dostawa umundurowania, sortów odzieży bhp i środków ochrony osobistej dla pracowników Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2026
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie I 2026
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





