Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Szadek: Przebudowa drogi gminnej Prusinowice - Góry Prusinowskie - Jamno - Sikucin ETAP I Sikucin kierunek Jamno od km 3+512 do km 4+602,70.
Numer ogłoszenia: 171194 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 043 8215004 8216810, fax 043 8215773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: UrzadGiM@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Prusinowice - Góry Prusinowskie - Jamno - Sikucin ETAP I Sikucin kierunek Jamno od km 3+512 do km 4+602,70..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Prusinowice - Góry Prusinowskie - Jamno - Sikucin ETAP I Sikucin kierunek Jamno od km 3+512 do km 4+602,70. KODY CPV: 45233120-6. Zakres prac obejmuje: - Roboty przygotowawcze, - Wykonanie przepustu, - Roboty ziemne, - Podbudowę z tłucznia kamiennego, - Nawierzchnię z betonu asfaltowego, - Roboty wykończeniowe. Dokładny opis zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary, kosztorysy nakładcze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci: - wykonawca złoży oświadczenie, iż nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub krajowego rejestru sądowego w zakresie określonym zamówieniem, - wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za te ten okres, minimum 2 roboty polegające na wykonaniu prac związanych z wykonywaniem nawierzchni asfaltowej o łącznej długości minimum 1500mb., - wykonawcy, którzy zatrudniają minimum 1 kierownika budowy z uprawnieniami zgodnymi z zakresem roboty określonej w specyfikacji, - wykonawcy, którzy w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, zatrudniali nie mniej niż 10 pracowników. System oceny: zero - jedynkowy, tzn.: a) wykonawca złożył wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub oświadczenia - spełnia warunek udziału w postępowaniu, b) wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub oświadczenie - nie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oferta przetargowa ( Załącznik nr 1), b. Wypełnione kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie kosztorysów i przedmiarów będących załącznikiem do Specyfikacji (Załącznik nr 2) c. Oświadczenie art. 22, art. 24 (Załącznik nr 3) d. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień tj. np. kserokopie uprawnień i przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa kierownika budowy / kierownika robót z uprawnieniami: budowlanymi w zakresie dróg, f. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, (Załącznik nr 4) g. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Załącznik Nr 5)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc w zakładce dokumentacja przetargowa - specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek, pok. 4.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek, pok. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa DW 618 w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej i sieci elektroenergetycznej oświetlenia na odc. od skrzyżo. z DP 4407W (ul. Tartaczna) do skrzyżo. z DG 340447W-postę. 089/25
- Przebudowa ulicy Grodzkiej w Andrespolu i ulicy Bukowej w Justynowie
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Głosków - część I
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wroników
- Przebudowa drogi w Panigrodzu (Kaczkowo) dz. nr 461
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie "projektuj i wybuduj" (P+B) w ramach realizacji Inwestycji pod nazwą:"Budowa parkingu P&R w Raciborowicach"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.