Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-16
Włocławek: Kwalifikacja wstępna przyspieszona
Numer ogłoszenia: 171142 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclaweksamorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kwalifikacja wstępna przyspieszona.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej (teoria i praktyka). Celem szkolenia jest uzyskanie zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, co umożliwi uczestnikom przystąpienie do testu kwalifikacyjnego przeprowadzonego przez właściwą komisję egzaminacyjną, powołaną przez wojewodę. Kurs należy przeprowadzić zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz 908 ze zm.) oraz ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne lub/i poszukujące pracy, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na kurs po przeprowadzeniu naboru, kwalifikacji i badań lekarskich. Zamawiający skieruje osoby, które: -mają 21 lat i prawo jazdy kat. C lub C+E (wydane po 10.09.2009r.), -mają 23 lata i prawo jazdy kat. D lub D+E (wydane po 10.09.2008r.). Wymagana liczba godzin: Liczba godzin części podstawowej - 97 godzin teorii Liczba godzin części specjalistycznej - 33 godziny zajęć teoretycznych, 8 godzin zajęć praktycznych w ruchu drogowym, 2 godziny zajęć praktycznych jazdy w warunkach specjalnych 2. Zakres tematyczny i czas trwania poszczególnych zajęć musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010r. Nr 53 poz. 314). 3. Okres realizacji zamówienia: lipiec 2010r. - listopad 2010r. Osoby bezrobotne i/lub poszukujące pracy będą kierowane na szkolenie w grupach nie mniejszych niż 5 osób i nie większych niż 10 osób, w miarę zapotrzebowania i możliwości Zamawiającego. 4. Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć): I grupa: 07-07-2010r. Pozostałe grupy: Terminy rozpoczęcia szkolenia pozostałych grup zostaną ustalone przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skierowania osób bezrobotnych na szkolenie w przypadku braku chętnych w danym miesiącu. 5. Wymagana częstotliwość zajęć: zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty. Zajęcia muszą być zaplanowane w godzinach 8:00 - 19:00. Liczba godzin zajęć teoretycznych na dany tydzień szkolenia nie może być mniejsza niż 30. Zamawiający dopuszcza zaplanowanie mniejszej liczby godzin zajęć teoretycznych niż 30 w sytuacji, gdy szkolenie rozpoczyna się w środę, czwartek, piątek i/lub zajęcia kończą się w poniedziałek, wtorek, środę. Łączny czas trwania zajęć teoretycznych oraz przerw pomiędzy poszczególnymi zajęciami teoretycznymi musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010r. nr 53 poz. 314). Zajęcia praktyczne w części specjalistycznej dla poszczególnych osób muszą odbywać się nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu. Termin zakończenia szkolenia nie może przypadać w pierwszy lub drugi dzień roboczy miesiąca dla każdej z grup. 6. Wykonawca zapewni na pierwszych zajęciach każdemu uczestnikowi szkolenia bezzwrotne materiały piśmiennicze: zeszyt (format A4 z trwale zespolonymi kartkami) i długopis. 7. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko (zarówno podczas zajęć teoretycznych jak i praktycznych) wyposażone w sprawny sprzęt. o którym mowa w Rozdziale II pkt 1.2.2. 2), 3), 4) SIWZ. Pojazdy powinny posiadać ważne badania techniczne oraz dokumenty potwierdzające zawarcie obowiązkowego ubezpieczenia OC. Wszystkie pojazdy, które będą wykorzystywane w celu realizacji zamówienia muszą spełniać wymagania opisane w: a)Ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.); b) Ustawie o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 ze zm.); c) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz. 1834 ze zm.); d) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.); e) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010r. Nr 53, poz. 314); f) innych nie wymienionych aktach prawnych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykładowców, instruktorów nauki jazdy oraz instruktorów techniki jazdy, o których mowa w Rozdziale II pkt 1.2.2. 1). Wszystkie wskazane osoby muszą spełniać odpowiednio wymagania opisane w : a) Ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.); b) Ustawie o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 ze zm.); c) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz. 1834 ze zm.); d) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 10 kwietnia 2008r. w sprawie wymagań dotyczących prowadzenia ośrodka doskonalenia techniki jazdy (...), postępowania z dokumentacją związaną z prowadzeniem szkoleń oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2008r. Nr 77, poz. 458); e) innych nie wymienionych atach prawnych. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas zajęć teoretycznych lokal adekwatny do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz wyposażenie dydaktyczne zgodnie z przepisami: a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.); b) Ustawy o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 ze zm.); c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz. 1834 ze zm.), d) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 10 kwietnia 2008r. w sprawie wymagań dotyczących prowadzenia ośrodka doskonalenia techniki jazdy (...), postępowania z dokumentacją związaną z prowadzeniem szkoleń oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2008r. Nr 77, poz. 458); e) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010r. Nr 53 poz. 314). f) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003r. Nr 6, poz. 69 ze zm.), g) Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.), h) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75 poz. 690 ze zm.), i) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2006r. Nr 80, poz. 563). 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia stosownego zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy 50% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie spełniania tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust i oraz Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełniania warunku posiadają: 1)wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.); 2)wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki doskonalenia techniki jazdy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.); 3)wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz.415 ze zm.Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie spełniania tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1.Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie spełniania tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełniania warunku wykażą, że: 1)dysponują lub będą dysponować minimum jednym samochodem ciężarowym, minimum 1 autobusem oraz minimum 1 przyczepą. Pojazdy te muszą spełniać wymagania określone w Rozdziale I pkt 7 SIWZ; z zastrzeżeniem, że ostateczna liczba pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia musi być taka, by zapewnić jego należytą i terminową realizację. 2)dysponują lub będą dysponować lokalem przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia (zajęć teoretycznych), znajdującymi się na terenie miasta Włocławek, spełniającym minimalne wymagania określone w Rozdziale I pkt 9 niniejszej SIWZ; 3)dysponują lub będą dysponować placem manewrowym w części specjalistycznej prowadzonej w formie zajęć praktycznych w ruchu drogowym, przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia znajdującymi się na terenie miasta Włocławek. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, lub inny dokument wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie spełniania tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1. oraz Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełniania warunku wykażą, że: 1)dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, określonymi w Rozdziale I pkt 8 SIWZ, w tym: a) co najmniej jednym wykładowcą posiadającym doświadczenie w zakresie przeprowadzenia zajęć teoretycznych polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego kursu/szkolenia na prawo jazdy odpowiednio do kategorii: C , C+E, D, D+E; b) co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia instruktora nauki jazdy, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) odpowiednio do kategorii: C , C+E, D, D+E ; c) co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia instruktora techniki jazdy, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 108, poz. 908 ze zm.), odpowiednio do kategorii: C , C+E, D, D+E ; z zastrzeżeniem, że ostateczna liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, by zapewnić jego należytą i terminową realizację. 2)dysponują lub będą dysponować minimum jednym samochodem ciężarowym, minimum 1 autobusem oraz minimum 1 przyczepą. Pojazdy te muszą spełniać wymagania określone w Rozdziale I pkt 7 SIWZ; z zastrzeżeniem, że ostateczna liczba pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia musi być taka, by zapewnić jego należytą i terminową realizację. 3) dysponują lub będą dysponować lokalem przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia (zajęć teoretycznych), znajdującymi się na terenie miasta Włocławek, spełniającym minimalne wymagania określone w Rozdziale I pkt 9 niniejszej SIWZ; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, lub inny dokument wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie spełniania tego warunku nastąpi przez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1.Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Inne dokumenty wymagane wraz z ofertą: 3.1. Dwa Programy szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ odrębne dla każdej kategorii osób określonych w Rozdziale I pkt 2 do SIWZ. 3.2. Formularz Ofertowy -zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3.3. Preliminarz kosztów - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 3.4. Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacja, normy ISO), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty. 3.5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 4.1. Wykonawcy występujące wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 4.2. Oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia pełnomocnictwa powinna być załączona do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a)wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określonym adresem siedziby; b)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 4.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4.4. Każdy z Wykonawców musi złożyć wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 4.5. Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez podmioty wchodzące w skład konsorcjum. 5. Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Warunki sprzętowe i certyfikaty jakości usług - 25
- 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz określenie warunków tych zmian: 1. Zmiana postanowień warunków umowy może nastąpić w następujących przypadkach w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pokój 12
ul. Kapitulna 24
87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pokój 24 ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa realizowana w ramach projektu Po pierwsze - praca! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2026 roku"
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonych obiektach na terenie Gminy Miasto Włocławek w 2026 r., obejmujące m.in. przejście podziemne, tereny zewnętrzne Centrum Przesiadkowego, dźwigi osobowe
- "Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2026"
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery - kurs prawa jazdy
- "Usługi szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn. "Praktyka czyni mistrza - praktyczne formy edukacji uczniów technikum Powiatu...
- Usługi szkoleniowe-organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn.Praktyka czyni mistrza-praktyczne formy edukacji uczniów technikum...
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B z badaniami lekarskimi i egzaminem w 2026 r. w ramach projektu "Twoja droga do sukcesu".
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





