eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRoboty budowlane MPS JW 4653 Siemirowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Gdynia: Roboty budowlane MPS JW 4653 Siemirowice
Numer ogłoszenia: 171078 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane MPS JW 4653 Siemirowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia - modernizacja stacji paliw w Jednostce Wojskowej Nr 4653 Siemirowice wraz z litrażowaniem zbiorników i rozruchem stacji w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo-kosztorysową. II część zamówienia - wykonanie instalacji teletechnicznych w przebudowywanej stacji paliw w Jw. 4653 Siemirowice.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.37.20 - Stacje benzynowe / tankowania gazu Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.37.20 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium dla I części zamówienia wynosi 28.800,00 zł słownie: (dwadzieścia osiem tysięcy osiemset złotych 00/100) Wadium dla II części zamówienia wynosi 500,00 zł słownie: (pięćset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwa zamówienia o zakresie i wartości odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia poparte dokumentami od poprzednio Zamawiającego, że zamówienie wykonane zostało z należytą starannością, d) dokonają wizji lokalnej terenu budowy, e) użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia techniczne oraz materiały i elementy stosowane do ich wytwarzania, naprawy lub modernizacji mogą być wytwarzane, naprawiane lub modernizowane przez wytwarzającego, naprawiającego lub modernizującego, który posiada uprawnienia do ich wytwarzania, naprawiania lub modernizacji, wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego - dla I części zamówienia, f) nabywane urządzenia techniczne, krajowe jak i zagraniczne, przeznaczone do realizacji zadania, będą wytworzone przez firmy posiadające uprawnienia dozoru technicznego. Importer urządzeń technicznych oraz materiałów i elementów stosowanych do wytwarzania, naprawy lub modernizacji tych urządzeń jest obowiązany do uprzedniego uzgodnienia wymagań technicznych z właściwą Delegaturą Wojskowego Dozoru Technicznego(jest obowiązany przedłożyć wniosek importowy do zaopiniowania przez WDT) - dla I części zamówienia, g) w celu zarejestrowania i uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację urządzeń technicznych Wykonawca jest zobowiązany złożyć do WDT dokumentację techniczno rejestracyjną w trzech egzemplarzach (spiętych w osobnych teczkach ze spisem zawartości) oraz protokoły rewizji zewnętrznej i badań szczelności urządzeń(zbiorników) wraz z wnioskiem - dla I części zamówienia, h) dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, i) dysponują geodetą, który posiada poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE, j) dysponują instalatorem systemów, który posiada licencje I stopnia - dla II części zamówienia, k) posiadają ważna koncesją wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia - dla II części zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Potwierdzeniem spełniania w/w warunków jest przedstawienie następujących dokumentów: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, e) oświadczenie że Wykonawca zapoznał się z terenem budowy, f) oświadczenie Wykonawcy, że użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia techniczne oraz materiały i elementy stosowane do ich wytwarzania, naprawy lub modernizacji mogą być wytwarzane, naprawiane lub modernizowane przez wytwarzającego, naprawiającego lub modernizującego, który posiada uprawnienia do ich wytwarzania, naprawiania lub modernizacji, wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego - dla I części zamówienia, g) oświadczenie Wykonawcy, że nabywane urządzenia techniczne, krajowe jak i zagraniczne, przeznaczone do realizacji zadania, będą wytworzone przez firmy posiadające uprawnienia dozoru technicznego. Importer urządzeń technicznych oraz materiałów i elementów stosowanych do wytwarzania, naprawy lub modernizacji tych urządzeń jest obowiązany do uprzedniego uzgodnienia wymagań technicznych z właściwą Delegaturą Wojskowego Dozoru Technicznego(jest obowiązany przedłożyć wniosek importowy do zaopiniowania przez WDT) - dla I części zamówienia, h) oświadczenie Wykonawcy, że w celu zarejestrowania i uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację urządzeń technicznych złoży do WDT dokumentację techniczno rejestracyjną w trzech egzemplarzach (spiętych w osobnych teczkach ze spisem zawartości) oraz protokoły rewizji zewnętrznej i badań szczelności urządzeń(zbiorników) wraz z wnioskiem - dla I części zamówienia, i) poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE dla geodety wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, j) wykaz stanu osobowego kadry inżynieryjno-technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień do kierowania robotami, które są przedmiotem niniejszego zamówienia. Do wykazu należy załączyć również aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w każdej z specjalności będącej przedmiotem zamówienia, k) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, l) kserokopię licencji I stopnia dla instalatorów systemów alarmowych - dla II części zamówienia, m) kserokopie koncesji wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia - dla II części zamówienia, n) w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Nie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy jak i złożenie nieprawdziwej informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy i uznanie oferty za odrzucona z zastrzeżeniem ust. 6. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub poświadczonej przez upoważnioną osobę kopii. 4. Dokumenty określone w ust. 2 lit. i składają wszyscy członkowie konsorcjum. 5. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w Części VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać czy wykonawca spełnił ww. warunki. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2 lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w ust. 2 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne było by unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 7. Zamawiający wezwie także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację mozna pobrac bezplatnie ze strony internetowej zamawiajacego tj. www.rzigdynia.mil.pl lub odpladnie w siedzibie zamawiajacego. Koszt 410 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni ul. Jana z Kolna 8b 81-912 Gdynia pok. 311.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część zamówienia - modernizacja stacji paliw w Jednostce Wojskowej Nr 4653 Siemirowice wraz z litrażowaniem zbiorników i rozruchem stacji w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo-kosztorysową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia - modernizacja stacji paliw w Jednostce Wojskowej Nr 4653 Siemirowice wraz z litrażowaniem zbiorników i rozruchem stacji w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo-kosztorysową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.00.00.00-7, 45.22.37.20-9, 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część zamówienia - wykonanie instalacji teletechnicznych w przebudowywanej stacji paliw w Jw. 4653 Siemirowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia - wykonanie instalacji teletechnicznych w przebudowywanej stacji paliw w Jw. 4653 Siemirowice..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.20.00-7, 45.31.22.00-9, 45.31.40.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.