eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Zaprojektowanie wraz z wykonaniem robót budowlanych, w systemie zaprojektuj i wybuduj, polegających na wymianie dźwigu towarowo-osobowego w budynku magazynowym wielobranżowym nr 64 w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko, administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4929 Dęblin, stanowiącym własność Skarbu Państwa,- Nr 18/14/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Dęblin: Zaprojektowanie wraz z wykonaniem robót budowlanych, w systemie zaprojektuj i wybuduj, polegających na wymianie dźwigu towarowo-osobowego w budynku magazynowym wielobranżowym nr 64 w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko, administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4929 Dęblin, stanowiącym własność Skarbu Państwa,- Nr 18/14/N
Numer ogłoszenia: 171066 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134024 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie wraz z wykonaniem robót budowlanych, w systemie zaprojektuj i wybuduj, polegających na wymianie dźwigu towarowo-osobowego w budynku magazynowym wielobranżowym nr 64 w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko, administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4929 Dęblin, stanowiącym własność Skarbu Państwa,- Nr 18/14/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z wykonaniem roboty budowlanej, w systemie zaprojektuj i wybuduj, polegającej na wymianie dźwigu towarowo-osobowego w budynku magazynowym wielobranżowym nr 64 w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko, administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4929 Dęblin, stanowiącym własność Skarbu Państwa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym zakres robót) został określony poniżej oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do siwz i programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi normami technicznymi i przepisami z zakresu prawa budowlanego. BHP, ochrony środowiska, odpadów, przeciwpożarowymi i innymi przepisami szczegółowymi obowiązującymi w tym zakresie. 4. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z obowiązujących przepisów, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 24 kwietnia 2014r. (czwartek) , o godz. 10:00 - do Infrastruktury (budynek nr 287) Jednostki Wojskowej Nr 4929 w Dęblinie, do pokoju Nr 19. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest: -p. Tadeusz GOGACZ (branża budowlana) - tel. (81) 551-94-88; -p. Krzysztof PROKOCKI (branża elektryczna) - tel. (81) 551-79-26. UWAGA! Zamawiający informuje, że budynek nr 287 znajduje się na terenie zamkniętym. Wstęp na teren garnizonu wymaga wyrobienia w Biurze Przepustek stosownej przepustki. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wziął pod uwagę tę okoliczność i zarezerwował sobie odpowiednią ilość czasu na dokonanie tej czynności. W celu uzyskania przepustki konieczne jest legitymowanie się dowodem osobistym. 6. W przypadku wystąpienia w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) i ogólnych warunkach umowy: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń -zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 7. Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy teren pod roboty w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia całości dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień BHP i p.poż, uzgodnieniem dokumentacji dźwigu z organem właściwej jednostki dozoru technicznego, decyzji na montaż urządzeń dźwigowych lub zgody na budowę i przedłożenia całości dokumentacji Zamawiającemu celem jej akceptacji nie później niż w ciągu 6 tygodni (sześciu tygodni) od dnia podpisania umowy. 9. Wraz z dokumentacją projektową Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć wykaz opracowań oraz oświadczenie, że dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawnymi. 10. Całość dokumentacji musi zostać sporządzona w języku polskim. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację o której mowa powyżej w 4 (czterech) egzemplarzach wersji papierowej oraz w 2 (dwóch) egzemplarzach w wersji elektronicznej (płyta CD) w formacie i sposobie zapisu umożliwiającym edycję - (.doc) oraz wydruk - (.pdf). 12. Kompletną dokumentację projektową, wraz z uzyskanymi postanowieniami, opiniami, uzgodnieniami, decyzjami itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Wydział Infrastruktury, Budynek Nr 287, Dęblin - Lotnisko, 08-521 Dęblin 13.Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest podczas realizacji przedmiotu zamówienia przestrzegać przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013.21). Odzyskane w ramach realizacji zadania materiały (złom) Wykonawca własnym transportem przekaże do magazynu Infrastruktury za pokwitowaniem, a w przypadku gdy materiały z demontażu nie nadają się do ponownego użycia przekaże do utylizacji na własny koszt zgodnie z ww Ustawą. 14. Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, na bezpieczne prowadzenie robót ze względu na następujące warunki utrudniające prace remontowe: - wykonywanie prac w godzinach od 7:30 - 15:30, - wykonywanie pracy po godzinach jest możliwe po uzyskaniu zgody użytkownika budynku. Potrzebę pracy po godzinach należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem. 15. Przedmiotem odbioru końcowego będzie cały przedmiot umowy. 16. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość odbioru na piśmie. 17. Zamawiający najdalej w ciągu 7 dni od chwili otrzymania pisemnego zawiadomienia dokona odbioru robót albo przekaże Wykonawcy pisemną decyzję ustalającą, jakie warunki muszą być jeszcze spełnione aby dokonać odbioru przedmiotu umowy. 18.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu odbioru komplet dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego. 19. W terminie 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane: -kierownika budowy -kierownika robót -projektanta lub zespołu projektantów (określone w warunkach udziału w postępowaniu) oraz ich przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (właściwej izby samorządu zawodowego). pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej. GWARANCJA JAKOŚCI 20. Wykonawca udziela zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane. Gwarancja liczona jest od momentu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót budowlanych przez strony. Gwarancja udzielona zamawiającemu przez Wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań. 21. W przypadku dokonania istotnych napraw w robotach budowlanych, urządzeniach lub wyrobach albo w przypadku ich wymiany na nowe, termin gwarancji biegnie na nowo, od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli Wykonawca wykonał ponownie część robót budowlanych, wymienił część urządzeń lub wyrobów, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady robót budowlanych, urządzeń, wyrobów objętych gwarancją, zamawiający nie mógł z nich korzystać. 22. Gwarancja nie obejmuje wad i usterek powstałych w robotach budowlanych lub zainstalowanych urządzeniach, wynikłych jedynie z winy użytkownika. 23. Powyższe warunki gwarancji wiążą zamawiającego oraz wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż są one niezależne od gwarancji udzielanej przez producentów wyrobów, urządzeń, materiałów, użytych do realizacji robót budowlanych. Prawa i obowiązki wynikające z gwarancji udzielanej przez wykonawcę (uregulowane w niniejszej SIWZ i ogólnych warunkach umowy) są wykonywane niezależnie od praw i obowiązków wynikających z gwarancji udzielanej przez Producenta (tzw. gwarancji producenta). PRAWA AUTORSKIE 24. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do całości przedmiotu wykonanego w ramach umowy, w szczególności do wszelkich opracowanych przez Wykonawcę materiałów oraz jego wersji roboczych w ramach wynagrodzenia umownego, z chwilą potwierdzenia wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 roku Nr 90, poz. 631, z późn. zm.). 25. Prawa nabyte zgodnie z ust. 1 uprawniają Zamawiającego do korzystania, używania i rozpowszechniania dokumentacji projektowej oraz jej elementów we wszystkich formach, w dowolnej ilości egzemplarzy, w całości lub w części. Wykonawca zezwala Zamawiającemu na wszelkich praw zależnych od dokumentacji projektowej, w tym na jej przerabianie, adaptację, oraz na wyrażenie zgody na jej przerabianie i adaptację (także przez osoby trzecie działające na polecenie Zamawiającego), a także zezwala Zamawiającemu na przeniesienie nabytych praw na osoby trzecie. 26. Przeniesienie praw autorskich obejmuje w szczególności następujące pola eksploatacji: 1) trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie w całości lub w części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, w zakresie, w którym dla wprowadzania, wyświetlania, stosowania, przekazywania i przechowywania dokumentacji projektowej niezbędne jest jego zwielokrotnienie dla realizacji funkcji, jakie dokumentacja projektowa ma spełniać; 2) tworzenie nowych wersji i adaptacji (tłumaczenie, przystosowanie, zmiana układu lub jakiekolwiek inne zmiany); 3) utrwalanie dokumentacji projektowej w jakiejkolwiek formie i postaci; 4) kopiowanie przy zastosowaniu odpowiedniej techniki cyfrowej; 5) rozpowszechnianie dokumentacji projektowej w jakiejkolwiek formie i postaci; 6) wykorzystywanie w utworach audiowizualnych, multimedialnych; 7) publiczne wykonywanie i publiczne odtwarzanie, 8) wprowadzanie dostarczanych materiałów do własnych baz danych, bądź w postaci oryginalnej, bądź w postaci fragmentów, opracowań (abstraktów); 9) wprowadzanie do obrotu, użyczenie, najem oryginału albo egzemplarzy; 10) wprowadzanie do pamięci komputera i wykorzystania w Internecie, 11) wystawianie, 12) wyświetlanie. 27. W przypadku wykonywania przez Wykonawcę dokumentacji projektowej z udziałem osób trzecich (np. Podwykonawców), którym przysługują do wykonanej dokumentacji projektowej lub jej części majątkowe prawa autorskie, Wykonawca zobowiązany jest do nabycia od uprawnionych majątkowych praw autorskich celem ich dalszego przeniesienia na Zamawiającego w zakresie wymaganym umową. 28. W przypadku zgłodzenia przez osoby trzecie jakichkolwiek roszczeń z tytułu korzystania przez Zamawiającego z przedmiotu wykonanego w ramach umowy, Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich działań prawnych zapewniających należytą ochronę Zamawiającego przed takimi roszczeniami osób trzecich. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się zastąpić Zamawiającego, lub w przypadku braku takiej możliwości przystąpić po stronie Zamawiającego do wszelkich postepowań toczących się przeciwko Zamawiającemu. 29. Wykonawca zobowiązuje się zrekompensować Zamawiającemu wszelkie koszty, jakie Zamawiający poniesie lub jakie będzie zobowiązany ponieść w związku z dochodzeniem roszczenia z zakresu prawa autorskiego, jakie osoba trzecia zgłosi, w związku z tym, że Zamawiający korzysta z przedmiotu zamówienia. NADZÓR AUTORSKI 30. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawowania przez uprawnionych projektantów nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego zgodnie z niniejszą umową, przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej. 31. Nadzór autorski obejmuje w szczególności: 1) kontrolę zgodności prowadzenia robót budowlanych z opracowaną dokumentacją projektową; 2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej; 3) uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłaszanych przez Kierownika budowy, kierownika robót, inspektora nadzoru budowlanego lub osobę do nadzoru nad robotami elektrycznymi; 4) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego. 32. Nadzór autorski realizowany będzie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy. PODWYKONAWSTWO 33. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 34. Zlecenie wykonania części robót Podwykonawcom nie zmienia odpowiedzialności Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót. 35. Powierzenie przez Wykonawcę wykonania części robót budowlanych Podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej umowy zawartej przez Wykonawcę z Podwykonawcą 36. W przypadku zamiaru powierzenia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy w zakresie wskazanym powyżej, Strony postanawiają, że Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca każdorazowo przedłoży do akceptacji Zamawiającemu: 1) projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a także projekty jej zmian wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania tych robót - na co najmniej 14 dni przed planowanym dniem zawarcia umowy z Podwykonawcą lub dalszym Podwykonawcą lub jej zmiany; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i jej zmian, w terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia jej zawarcia lub jej zmiany. 37. Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 38. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu zostały określone w ogólnych warunkach umowy (załącznik nr 8 do siwz). 39. Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) zgłosi pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje ona termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy; 4) jeżeli treść projektu umowy lub treść projektu jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą 40. Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 41. Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) zgłosi pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje ona termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy; 4) jeżeli treść tej umowy lub jej zmiany jest niezgodna z zaakceptowanym uprzednio przez Zamawiającego projektem tej umowy lub jej zmiany; 5),jeżeli treść umowy lub treść jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą. 42. Umowa o podwykonawstwo winna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 43. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi i jej zmian, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia lub zmiany, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 zł. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 44. W celu zapewnienia właściwej jakości robót budowlanych ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8 % wartości całkowitego wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy 45. Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie całość zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a w przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w innej formie niż pieniężna, stosowny dokument gwarancyjny (poręczenie) winien być złożony przed zawarciem umowy w kasie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie 46. 30% wartości wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na ewentualne zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady, zaś 70% wartości przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót budowlanych. 47. Zamawiający zwróci 70% wartości zabezpieczenia, o którym mowa w ust. 1 w terminie 30 dni (trzydziestu dni) od dnia wykonania robót budowlanych i dokonania odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.31.31.00 - Instalowanie wind 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 42.41.61.00 - Windy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o.o., Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 417174,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 351488,49

  • Oferta z najniższą ceną: 351488,49 / Oferta z najwyższą ceną: 413171,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.