eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskwymiana stolarki okiennej w budynku Muzeum Narodowego w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-04

POZYCJA 17103

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wymiana stolarki okiennej w budynku Muzeum Narodowego w Gdańsku

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Muzeum Narodowe w Gdańsku, do kontaktów: Beata Rutkiewicz, Grażyna Skierka, ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 301 70 61, fax (058) 301 11 25, e-mail: info@muzeum.narodowe.gda.pl, www.muzeum.narodowe.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej w budynku Muzeum Narodowego w Gdańsku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Demontaż istniejącej stolarki okiennej, utylizacja, dostawa oraz montaż okien wraz z wykonaniem obróbek ościeży po dokonanym montażu. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wyknania i odbioru robót oraz przedmiarami. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk ul. Toruńska 1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 13.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15 tys zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadac uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potenciał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zadania , tzn. w ciągu ostatnich 5 lat (2001-2005) wykonać, co najmniej 3 roboty polegające na wymianie stolarki okiennej, z czego conajmniej 2 roboty wykonane musiały zostać w obiektach zabytkowych a wartość każdego z nich nie może być mniejsza niż 500 tys. zł oraz wykonawca musi dysponować uprawnionym kierownikiem budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy w ciągu ostatnich 3 lat (2005-2003)Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że osiągnął średni przychód w wysokości 1,5 mln zł oraz posiada własne środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 1/2 wartości oferty lub posiada zdolność kredytową w wysokości min 1/2 wartości złożonej oferty, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieńia publicznego Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych powyżej o ile Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.05.2006, cena - 120. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.05.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.05.2006, godzina 10:00, sala oświatowa.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.