Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Łódź: TP/ 459 / 07 - Przetarg nieograniczony na remont i termomodernizacje więźby dachowej , wymianę pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, przemurowanie głowic kominowych, remont świetlików dachowych oraz montaż klapy oddymiającej w nieruchomości Piotrkowska 77 w Łodzi administrowanej przez A. N Ł.Ś. CENTRUM I.
Numer ogłoszenia: 171004 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I, ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6300806 w. 122, fax 042 6300808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum1.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TP/ 459 / 07 - Przetarg nieograniczony na remont i termomodernizacje więźby dachowej , wymianę pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, przemurowanie głowic kominowych, remont świetlików dachowych oraz montaż klapy oddymiającej w nieruchomości Piotrkowska 77 w Łodzi administrowanej przez A. N Ł.Ś. CENTRUM I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont i termomodernizację więźby dachowej, wymianę pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, przemurowanie głowic kominowych, remont świetlików dachowych oraz montaż klapy oddymiającej w nieruchomości przy ul. Piotrkowskiej 77 ( rejestr zabytków A-34 ) zgodnie z: ·projektem budowlanym - Decyzja Nr UA. III-A/239/07 o zatwierdzeniu p. b. i udzieleniu pozwolenia na budowę oraz Decyzją WUOZ-641/24/07 - pozwolenie na prowadzenie prac przy zabytku Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8100,00 zł, (słownie: osiem tysięcy sto zł 00/100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. GETIN Bank S.A. w Katowicach IV/O w Łodzi 66 1560 0013 2026 0025 2047 0003. 5. W przypadku innej formy niż pieniężna należy do oferty załączyć oryginał dokumentu ważnego w okresie związania ofertą. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi na zasadach określonych w art.46 PZP.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania 1.5 - udzielą jako minimalnego wymaganego okresu gwarancji jakości za wykonanie przedmiotu zamówienia - 60 miesięcy 1.6 - wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności faktury licząc od dnia złożenia jej w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że z uwagi na niezwykle bogaty wystrój wnętrz pomieszczeń usytuowanych w budynku frontowym i ich zabytkowy charakter konieczne jest zachowanie niezwykłej ostrożności i należytej staranności podczas wykonywania robót, w celu całkowitego wyeliminowania możliwości zalania pomieszczeń grożącego powstaniem strat w zabytkach ruchomych.2.Sposób dokonywania oceny spełniania w/w warunków 2.1 Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.2 Warunki spełnią wykonawcy którzy: ad 1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ad 1.2 - dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub właściwego samorządu zawodowego, oraz posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. nr 150 z 2004 r., poz. 1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonali minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( roboty dekarsko-blacharskie wraz z robotami towarzyszącymi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków na kwotę minimum 200 000,00 zł ) i posiadają dokument potwierdzający, że została wykonana należycie, ad 1.3 - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 200 000,00 zł ad 1.4 - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 PZP oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt III ppkt. 3 SIWZ ad 1.5 i 1.6 złożą oświadczenie zawarte w formularzu oferty. 2.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt 1.1, 1.4 - spełnia każdy z wykonawców - warunek określony w pkt 1.2,1.3 - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków: 1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP: 1.1.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.2 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.1.3 - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 PZP 1.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: 1.2.1 - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub właściwego samorządu zawodowego kierownika robót 1.2.2 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( roboty dekarsko-blacharskie w obiektach wpisanych do rejestru zabytków na kwotę minimum 200 000,00 zł), z podaniem ich wartości oraz terminów i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 1.2.3 - uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wymienione w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. nr 150 z 2004 r., poz. 1579 ) 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: 1.3.1- polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 200 000,00 zł . W przypadku opłacania polisy w kilku częściach należy również załączyć dokument potwierdzający opłacenie ostatniej składki. W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy, Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej -za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r, Nr 87, poz.605 ) 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum1.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM I, 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM I, 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.11.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 41/ZP/2025 Usługa szkolenia dla kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu "Potęga dydaktyki - program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego"
- Wykonanie badań laboratoryjnych dla potrzeb robót utrzymaniowych w 2025 roku na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi.
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
- 96/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- Dostawa samochodu specjalnego dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
- Dostawa drobnego sprzętu II
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 135504B w miejscowości Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Budowa kancelarii podwójnej dla Leśnictw Terespol i Bedlenki.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.