eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY WOŁOMIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Wołomin: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY WOŁOMIN
Numer ogłoszenia: 170921 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołomin, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, fax 022 7633066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY WOŁOMIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu w miejsca wskazane przez Zamawiającego następującego wyposażania placów zabaw: a).Huśtawka podwójna szt. 3 - wykonana z drewna toczonego cylindrycznie o przekroju: elementy konstrukcyjne palisada Ø co najmniej 120 mm, belka górna huśtawki palisada co najmniej Ø 140 mm; - impregnowana metodą ciśnieniowo - próżniową - zawiesia wykonane z łańcucha technicznego, ocynkowanego, - siedziska gumowe płaskie - nakrętki zabezpieczone przed odkręceniem plastikowymi zaślepkami b).Huśtawka wagowa szt. 3 Huśtawka wykonana z z drewna tłoczonego cylindrycznie o przekroju elementów konstrukcyjnych co najmniej 120 mm impregnowanych metodą ciśnieniowo-próżniową, równoważnia o długości 2,9-3,1 m maksymalna wysokość wychylenia 0,5 m, podstawa huśtawki wzmocniona i zabezpieczona przed korozja, oboje huśtawki wykonane z gumy. c). Zestaw zabawowy szt. 3 - ZC-11 -zestaw wykonany z drewna tłoczonego cylindrycznie o przekroju elementów konstrukcyjnych 120 mm impregnowanych metodą ciśnieniowo-próżniową -zestaw składa sie z: wieży czworobocznej z dachem o wysokości podestu 1,4-1,5m zjeżdżalni montowanej na wysokościach dostosowanych od wysokości wieży element zjazdowy wykonany z blachy kwasoodpornej o grubości do 2,5 mm, z trapu ruchomego z barierkami (most zwodzony) stanowiący wejście na wieżę oraz trapu stałego z barierkami, oraz z płaszczyzny z opon, łańcucha wspinaczkowego . -Daszki i poręcze w kolorach żółtym, czerwonym i niebieskim nakrętki zabezpieczone przed odkręceniem plastikowymi zaślepkami d).Zestaw zabawowy szt. 2 szt zc-15 zestaw wykonany z drewna tłoczonego cylindrycznie o przekroju elementów konstrukcyjnych 120 mm impregnowanych metodą ciśnieniowo-próżniową -zestaw składa się z wieży czworokątnej o wysokości podestu 1,45-1,5 m i wejściem drabinkowym, oraz zjeżdżalni zamontowanej na wysokości dostosanej do wierzy tj. 1,45-1,5 m element zjazdowy wykonany z blachy kwasoodpornej o grubości do 2,5 mm, w skład zestawu wchodzą, płaszczyzny z elementami sprawnościowymi , drabinkami, płaszczyzny z opon, łańcucha wspinaczkowego, drążka do akrobacji. -poręcze w kolorach żółtym, czerwonym i niebieskim -nakrętki zabezpieczone przed odkręceniem plastikowymi zaślepkami e).Karuzela tarczowa szt. 1 - konstrukcja metalowa nierdzewna, talerz obrotowy o średnicy 1,5m, podłoga wykonana z materiału antypoślizgowego, - dopuszcza się konstrukcję z metalowego stelażu obrotowego o średnicy co najmniej 1,5 m, obudowanego drewnem impregnowanym metodą ciśnieniowo - próżniową - nakrętki zabezpieczone przed odkręceniem zaślepkami f). Zestaw zabawowy typu linarium-piramida szt. 1 - słup nośny wykonany z rury stalowej ocynkowana o śr. min 60 mm. o wysokości od 3.45 do 3,60 zakotwiony w gruncie na stopie betonowej, siatka przymocowana do słupa wykonana z linki stalowej o śred. 16 mm, z oplotem polipropylenowym siatka ma być przymocowana do gruntu w 8 miejscach zabetonowana, łączenie linek, zabezpieczone przed rozerwaniem nakładkami z plastiku bądź gumy, rozpiętość urządzenia nie może być mniejsza jak 5,5 x 5,5 m, całość w kolorach: żółtym, czerwonym, niebieskim, zielonym. 2.Wszystkie elementy wyposażenia placów zabaw będące przedmiotem zamówienia winny spełniać postanowienia Polskiej Normy dotyczącej bezpieczeństwa i metod badań urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw tj. PN-EN 1176 od 1 do 7, posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa (B) wydane przez Instytut Sportu lub COBRABiD BBC. 3. Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placów zabaw będących przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych, atesty higieniczne na impregnat. 4. Oferowane elementy wyposażenia placów zabaw winny być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń, użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone elementy wyposażenia placów zabaw nie spełniają tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia mebli nowych, wolnych od wad. Procedura czynność odbioru zostanie powtórzona. 5. Montaż elementów wyposażenia placów zabaw objętych przedmiotem zamówienia odbędzie się w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Wołomin w naturalnym gruncie, zgodnie z warunkami określonymi normą PN-EN 1176. 6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość dostarczenia oraz odbioru elementów wyposażenia placów zabaw w terminie zapewniającym dokonanie odbioru w terminie. Dokładny termin dostawy oraz odbioru uzgodniony zostanie po otrzymaniu przez Zamawiającego ww. Informacji. Do chwili ostatecznego odbioru Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo prac polegających na montażu wyposażenia. 7. Wymagania minimalne dotyczące gwarancji: - minimalny czas gwarancji: 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy - gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji elementów wyposażenia placów zabaw usterki, wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, - Zamawiający może zgłaszać usterki, wady oraz uszkodzenia w czasie pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku. Zgłoszenie będzie przesyłane za pomocą telefonu, faksu lub poczty elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usunięcia usterki, wady oraz uszkodzeń nie później niż w ciągu 2 dni od dnia otrzymania zgłoszenia, - ewentualne naprawy odbywać się będą w czasie godzin pracy Zamawiającego, - zagwarantowanie serwisu pogwarancyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1200 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz.1655), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w. ustawy. 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objetych przedmiotem zamówienia; 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykażą wykonane dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3). Wykażą, że wszystkie elementy wyposażenia placów zabaw będące przedmiotem zamówienia spełniają postanowienia normy PN-EN 1176 od 1 do 7, posiadają certyfikaty na znak bezpieczeństwa (B) wydane przez Instytut Sportu w Warszawie lub COBRABiD BBC. 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez zamawiającego będzie stanowić podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przy ocenie ofert będzie kierował się formułą - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b). oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt Ia) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)Dokumenty, o których mowa w pkt Ia), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. II). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nalezy załączyć: a). Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy - odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie III).W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego nalezy dołączyć: a). zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, pok. 223..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, Biuro Obsługi Mieszkańców, stanowiska kancelaryjne 1,2,3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.