Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: KOSZENIE TRAW, CHWASTÓW, SAMOSIEWÓW W PASIE DROGOWYM DRÓG KRAJOWYCH Nr 5, 94 i 36 ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W WOŁOWIE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Bogumiła Targowska, tel./fax 071 3893655, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie, Bogumiła Targowska - sprawy przetargowe, Aleksander Fęglerski - sprawy techniczne,, Ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów, woj. Dolnośląskie, tel. 071 3893655, fax 071 3893655, e-mail: rdk.wolow@wroclaw.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOSZENIE TRAW, CHWASTÓW, SAMOSIEWÓW W PASIE DROGOWYM DRÓG KRAJOWYCH Nr 5, 94 i 36 ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W WOŁOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Drogi krajowe Nr 5,94 i 36 administrowane przez Rejon w Wołowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Koszenie traw, chwastów, samosiewów w pasie drogowym dróg krajowych Nr 5,94 i 36 administrowanych przez Rejon w Wołowie w podziale na 3 części zwane dalej zadaniami. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy- Zadanie I: koszenie na drodze krajowej Nr 5 - 50,6 km; Zadanie II : koszenie na drodze krajowej Nr 94 - 38,2 km, na drodze Nr 36 - 16,8 km, razem 55,0 km; Zadanie III: koszenie na drodze nr 36 - 52,3 km 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie: 2050 PLN odpowiednio dla : zadanie Nr I - 750 PLN; zadanie II - 750 PLN; zadanie III - 550 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podst. art. 24 ust.1i2, spełniający wymogi art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone poniżej: 1) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt.1)spełnia każdy z Wykonawców. 2) Potencjał kadrowy- Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika robót - Wymagana liczba osób min. 1 osoba ( do każdego zadania ), doświadczenie w realizacji podobnych robót - 2 lata, doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót - 1 rok. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 3)Potencjał techniczny ( do każdego zadania ). Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętowe i środki transportu. Minimalne wymagania - kosiarka wysięgnikowa - bijakowa -1 szt.; kosiarka doczepna do ciągnika - bijakowa - 1szt.;kosiarka spalinowa żyłkowa - 5szt.; samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą posiadający odpowiednie oznakowanie do prowadzenia robót w pasie drogowym (1szt.); samochód dostawczy do przewozu ludzi ( 1 szt.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 4) Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać,że w okresie ostatnich 3 lat. t.j. od 01.01.2004 do 31.12.2006r. wykonał ( rozpoczął i zakończył) jako strona umowy następujące rodzaje usług : dla zadania I - koszenie traw w pasie drogowym o wartości nie mniejszej niż 50,0 tys. zł; dla zadania II - koszenie traw w pasie drogowym o wartości nie mniejszej niż 50,0 tys.zł; dla zadania III - koszenie traw w pasie drogowym o wartości nie mniejszej niż 40,0 tys.zł; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 5) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w ilości do 30% wartości robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Zaakceptowany projekt umowy; 7. Dowód wpłacenia ( wniesienia wadium) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ( Potencjał kadrowy ). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu robotami. 3.Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transport ( Potencjał techniczny) wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 5. Informację na temat Podwykonawców, przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2,4,5 ( Opisu Sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie-dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w pkt 2,3,4,5 (Opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Dokumenty te winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można nabyć w siedzibie Zamawiającego, 56-100 Wołów,Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 9 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.04.2007, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego, 56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 11.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Koszenie traw, chwastów, samosiewów w pasie drogowym drogi krajowej Nr 5. 1) Krótki opis: Koszenie traw, chwastów, samosiewów w pasie drogowym drogi krajowej Nr 5, odcinek Przywsie - Wrocław w km 302+295 - 352+916. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy - koszenie traw w ilości 50,6 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Koszenie traw, chwastów, samosiewów w pasie drogowym drogi krajowej Nr 94 i 36. 1) Krótki opis: Koszenie traw, chwastów, samosiewów w pasie drogowym drogi krajowej Nr 94, odcinek Prochowice - Wrocław, w km 43+336 - 81+486 i drogi krajowej Nr 36, odcinek Prochowice - Lubin w km 0+000 - 16+794. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy - koszenie traw w ilości 55 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Koszenie traw, chwastów, samosiewów w pasie drogowym drogi krajowej Nr 36. 1) Krótki opis: Koszenie traw, chwastów, samosiewów w pasie drogowym drogi krajowej Nr 36, odcinek Lubin-Załęcze w km 16+794 - 69+092. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy - koszenie traw 52,3 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 10.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Rozbudowa Ekoparku na Stabłowicach" w ramach projektu nr 202 WBO 2023 pn.: "Na zielono, na sportowo!- edycja 2"
- Remont pomieszczeń sali sportowej w budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Obornickiej 100-102 we Wrocławiu
- Rozbudowa istniejącego elektronicznego systemu depozytorów kluczy oraz depozytorów laptopów i telefonów komórkowych.
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU NR 32 W KOMPLEKSIE PRZY UL. OBORNICKIEJ 136 WE WROCŁAWIU
- Dostawa procesora próżniowego tkankowego
- Zagospodarowanie części wnętrza podwórzowego (II etap) w obrębie ulic: Komuny Paryskiej, Mierniczej, Łukasińskiego, Prądzyńskiego we Wrocławiu - Podwórko im. Wszystkich Mieszkańców.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ogrodnicza polegająca na sadzeniu roślin na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Wykonanie inwentaryzacji drzew rosnących na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sokolniki Mokre dz. nr ewid. 557/1
- Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 167 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze
- Utworzenie tężni solankowej wraz z małą architekturą nad rzeką Stawek-Stoki w ramach projektu "Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie gminy Mełgiew"
- Remont pomieszczeń piwnicy budynku Gminy Pawłosiów wraz z terenami do niego przyległymi
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.