eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa laptopów oraz oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Racibórz: Dostawa laptopów oraz oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 170898 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 141456 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Raciborzu, ul. Klasztorna, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4154408, fax 032 4154408 w. 343.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopów oraz oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów oraz oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania (części): a) zadanie nr 1 - dostawa 18 laptopów, fabrycznie nowych, spełniających następujące, minimalne wymagania zamawiającego: 1. Procesor: klasy x86 dedykowany do pracy w laptopach. 2. Procesor: Celeron M440 1,86 (rodzaj przykładowy) lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testów porównawczych podanych przez wykonawcę. W przypadku podania przez wykonawcę testów wydajności, zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji testów. W tym celu wykonawca dostarczy zamawiającemu oba porównywane laptopy, oprogramowanie testujące oraz dokładne opisy użytych testów w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 3. Matryca (przekątna): 15,4 cala. 4. Matryca (rozdzielczość maksymalna): WXGA nie mniejsza niż 1280 x 800 dpi. 5. Pamięć zainstalowana (pojemność): min. 1024 MB. 6. Pamięć (maksymalna pojemność): min. 2048 MB. 7. Pamięć (technologia) SO-DIMM DDR2 667MHz. 8. Dysk twardy SATA (pojemność): min. 80 GB. 9. Dysk twardy (interfejs): SATA. 10. Dysk twardy (prędkość): min. 5400 RPM. 11. Napęd optyczny (typ): Multi DVD+/-RW/RAM. 12. Karta graficzna (pamięć): min. 224 MB. 13. Karta dźwiękowa. 14. Głośniki wewnętrzne. 15. Wbudowany mikrofon. 16. Karta sieciowa przewodowa: min. 10/100 Mbps. 17. Karta sieciowa bezprzewodowa: min. 802.11b/g Wi-Fi. 18. Bluetooth 2.0 + EDR. 19. Fax modem. 20. PCMCIA card type II. 21. VGA (RGB). 22. S-video/TV-out. 23. Line-in. 24. Line-out. 25. Mikrofon zewnętrzny-in. 26. Czytnik kart pamięci: min. SD, MMC, MS, MS PRO, xD. 27. USB 2.0: min. 4x. 28. System operacyjny Windows XP Professional PL OEM. 29. Wbudowana kamera (rozdzielczość): min. 0,3 megapiksela. 30. Urządzenie wskazujące TouchPad. 31. Mysz. 32. Bateria (technologia): Li-Ion - min. 6-komorowa. 33. Bateria (pojemność): min. 4000 mAh. 34. Zasilacz sieciowy 100-240 V 50/60 Hz + kable 35. Torba. 36. Instrukcja obsługi / podręcznik użytkownika w języku polskim. 37. Gwarancja: min. 24 miesiące. 38. Gwarancja na baterię: min. 12 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby oferta na zadanie nr 1 obejmowała dostawę 18 takich samych laptopów, tj. ten sam producent, typ, model, takie same parametry techniczne, wyposażenie itp. b) zadanie nr 2 - dostawa oprogramowania, razem 20 szt., w tym: - Microsoft Office 2003 Basic Edition OEM PL - 18 sztuk, - Microsoft Office 2003 SBE OEM PL - 2 sztuki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 49547,6 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa laptopów.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESET sp.z o.o., Motycz 232, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38970
  • Oferta z najniższą ceną: 38970 / oferta z najwyższą ceną: 52560
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa oprogramowania.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTIM sp.z o.o., ul.Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10577.60
  • Oferta z najniższą ceną: 10577.60 / oferta z najwyższą ceną: 11418
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.