Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rzeszów: WYKONANIE STUDIUM TECHNICZNO-EKONOMICZNO-ŚRODOWISKOWEGO I MATERIAŁÓW DO DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH ZGODY NA REALIZACJĘ INWESTYCJI: BUDOWA DROGI OBWODOWEJ STALOWEJ WOLI I NISKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL na odcinku od skrzyżowania z ulicą Chopina w Stalowej Woli do połączenia z projektowaną droga ekspresową S-19 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Gmina i Miasto Nisko (Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko), Miasto Stalowa Wola (ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola), do kontaktów: inż. Marta Charchut - Naczelnik Wydziału Prawno - Organizacyjnego i Zamówień Publicznych, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, inż. Marta Charchut - Naczelnik Wydziału Prawno - Organizacyjnego i Zamówień Publicznych, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl, www.rzeszow.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, inż. Marta Charchut - Naczelnik Wydziału Prawno - Organizacyjnego i Zamówień Publicznych, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl, www.rzeszow.gddkia.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, inż. Marta Charchut - Naczelnik Wydziału Prawno - Organizacyjnego i Zamówień Publicznych, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl, www.rzeszow.gddkia.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE STUDIUM TECHNICZNO-EKONOMICZNO-ŚRODOWISKOWEGO I MATERIAŁÓW DO DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH ZGODY NA REALIZACJĘ INWESTYCJI: BUDOWA DROGI OBWODOWEJ STALOWEJ WOLI I NISKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL na odcinku od skrzyżowania z ulicą Chopina w Stalowej Woli do połączenia z projektowaną droga ekspresową S-19. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: siedzba Wykonawcy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONANIE STUDIUM TECHNICZNO-EKONOMICZNO-ŚRODOWISKOWEGO I MATERIAŁÓW DO DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH ZGODY NA REALIZACJĘ INWESTYCJI: BUDOWA DROGI OBWODOWEJ STALOWEJ WOLI I NISKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL na odcinku od skrzyżowania z ulicą Chopina w Stalowej Woli do połączenia z projektowaną droga ekspresową S-19 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: WYKONANIE STUDIUM TECHNICZNO-EKONOMICZNO-ŚRODOWISKOWEGO I MATERIAŁÓW DO DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH ZGODY NA REALIZACJĘ INWESTYCJI: BUDOWA DROGI OBWODOWEJ STALOWEJ WOLI I NISKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL na odcinku od skrzyżowania z ulicą Chopina w Stalowej Woli do połączenia z projektowaną droga ekspresową S-19. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000,00zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki ogólne 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 60 000 zł. 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego projektu, na równowartość co najmniej 200 000 zł. 2.1.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt 2.1 pkt 1 i 2 ), spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. * Główny projektant (min. 1 osoba) - wykształcenie min. średnie uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej; Min. staż od uzyskania uprawnień: 3 lata; Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych w okresie od 01.01.2004 do 31.12.2006: Kierował realizacją min. 2 dokumentacji projektowych dla zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie dróg. BRANŻA DROGOWA: * Projektant (min. 1 osoba) - wykształcenie min. średnie uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej; Min. staż od uzyskania uprawnień: 2 lata; Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych w okresie od 01.01.2004 do 31.12.2006: Wykonał min. 2 opracowania projektowe dla zadania porównywalnego z przedmiotem zamówienia w zakresie dróg. * Sprawdzający (min. 1 osoba) - wykształcenie min. średnie uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej; Min. staż od uzyskania uprawnień: 3 lata; Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych w okresie od 01.01.2004 do 31.12.2006: Sprawdził min. 2 opracowania projektowe dla zadania porównywalnego z przedmiotem zamówienia w zakresie dróg BRANŻA MOSTOWA: * Projektant (min. 1 osoba) - wykształcenie min. średnie uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej mostowej; Min. staż od uzyskania uprawnień: 3 lata; Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych w okresie od 01.01.2004 do 31.12.2006: Wykonał min. 2 opracowania projektowe dla zadania porównywalnego z przedmiotem zamówienia w zakresie mostów. * Sprawdzający (min. 1 osoba) - wykształcenie min. średnie uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej mostowej; Min. staż od uzyskania uprawnień: 3 lata; Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych w okresie od 01.01.2004 do 31.12.2006: Sprawdził min. 2 opracowania projektowe dla zadania porównywalnego z przedmiotem zamówienia w zakresie mostów. OCHRONA ŚRODOWISKA: * Zespół wykonawczy ochrony środowiska (min. 2 osoby) - wykształcenie min. średnie; Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych w okresie od 01.01.2004 do 31.12.2006: Każdy członek zespołu brał udział w Wykonaniu min. 2 opracowań porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie ochrony środowiska. Uwaga: 1. Jako lata doświadczenia zawodowego należy liczyć lata czynne zawodowo od daty ukończenia studiów, przepracowane na stanowiskach związanych z ochroną środowiska i udokumentowane. 2. Przez użyte w powyższej tabeli określenie /opracowania porównywalne/ należy rozumieć, odpowiednio do zakresu, opracowania tego samego rodzaju , co wyszczególnione w pkt. 2.4 3. Główny projektant będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym. 2.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu wymienione poniżej: Sprzęt/wyposażenie: - Miernik poziomu hałasu klasy 1 z kalibratorem dźwięku (1 szt.) - posiadający aktualne świadectwa uwierzytelnienia - kopie przedstawić w ofercie Oprogramowanie licencjonowane: - Pakiet obliczeniowy do obliczeń zanieczyszczeń powietrza (1 szt.) - spełniający aktualne metodyki referencyjne, w ofercie przedstawić kopię licencji na oprogramowanie lub dowód zakupu - Pakiet do obliczeń poziomu hałasu (1 szt.) - zgodny z Dyrektywą 2002/49/EC, w ofercie przedstawić kopię licencji na oprogramowanie lub dowód zakupu - Program (lub /nakładkę/) do projektowania dróg w technice 3D (1 szt.) - w ofercie przedstawić kopię licencji na oprogramowanie lub dowód zakupu - Program graficzny do obróbki wektorowej rysunków: Auto Cad, Microstation lub podobne (1 szt.)-w ofercie przedstawić kopię licencji na oprogramowanie lub dowód zakupu - Oprogramowanie do edycji tekstu (1 szt.) - Format kompatybilny z MS Word 2.3.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie od 01.01.2004 do 31.12.2006 r., wykonał co najmniej poniższe opracowania, potwierdzone referencjami zawodowymi podpisanymi przez zamawiającego te opracowania, w zakresie: a) dróg - dwa kompleksowe opracowania STE lub KP dla dróg krajowych klasy GP lub wyższej o długości min 3 km. b) mostów - dwa opracowania STE lub KP obiektów mostowych o rozpiętości najdłuższego przęsła min. 30 m. c) ochrony środowiska - dwa raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - o zakresie zgodnym z wymogami ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych lub dwa raporty jw. lecz o zakresie zgodnym z wymogami ustawy z dnia 27.04 2001r. Prawo Ochrony Środowiska, albo jeden raport w zakresie zgodnym z wymogami ustawy z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych i jeden raport o zakresie zgodnym z wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska - dla drogi o długości min. 1 km. 2.4.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2.4. spełniają łącznie. 7.2.5. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców z wyłączeniem branży drogowej i mostowej, jednakże pod warunkiem, że Podwykonawcy posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych im powierzonym. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: cena 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania warunków przez wykonawców 3.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1., Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2. Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1 Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 60.000,00zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.2 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł. 3.2.3 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz pkt 2.2. i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 3.2.4 Informację o posiadanym potencjale technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.3. 3.2.5 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.2.6 Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.5. w zakresie doświadczenia danego Podwykonawcy. 3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.2., 3.1.4. i 3.1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.3 oraz powyżej w niniejszym punkcie, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 3.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 3.2 winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 2 winien przedłożyć ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 36,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać ze strony Zamawiającego, można nabyć w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 25 lub może być przesłana pocztą za zaliczenim pocztowym, cena:. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 11:10, siedziba Zamawiającego, pok. nr 7.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Zakup i dostawa radiofarmaceutyków do diagnostyki i terapii izotopowej.
- Remont DW: zadanie nr 1 - Remont (odnowa) DW 987 w m. Kolbuszowa Górna, zadanie nr 2 - Remont (odnowa) DW 986 w m. Ropczyce i Okonin, zadanie nr 3 - Remont (odnowa) DW 985 w m. Padew Narodowa
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.: MONTAŻ KLAP POŻAROWYCH w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie P.Poż. w budynku H"
- Przebudowa dróg dojazdowych i leśnych przewidzianych w ramach inwestycji pn. : "Scalanie gruntów wsi Lecka " - CZĘŚĆ IV
- "Usługa serwisowania i utrzymania w sprawności systemu telekomunikacyjnego"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa dla budowy Drogi Wzdłuż Torów na odcinku od ul. Leśnej w Palędziu do ul. Jesionowej w Dopiewcu" wraz uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej i nadzór autorski
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn. Budowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Radwanice.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach projektu "BOATMAN: stworzenie sieci ośrodków zrównoważonej turystyki na Południowym Bałtyku powiązanych z tematem dziedzictwa morskiego"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej budowy ulicy Samarytanka na odcinku od ul. Gilarskiej do ul. Dalanowskiej wraz z dwoma rondami, odwodnieniem i oświetleniem".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadania - Rozbudowa dróg gminnych w zakresie ul. Szafirowej oraz ul. Platynowej w Lubinie
- Poprawa oferty turystycznej Powiatu Ostrołęckiego przez modernizację i rozbudowę ścieżki rowerowej "Jezioro Krusko"
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.