eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie usług kominiarskich polegających na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzeniu rocznej kontroli stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych pozostających w administrowaniu AZWRSP w Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Świdnica: Wykonanie usług kominiarskich polegających na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzeniu rocznej kontroli stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych pozostających w administrowaniu AZWRSP w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 170791 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy , ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8512272, faks 74 8503213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług kominiarskich polegających na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzeniu rocznej kontroli stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych pozostających w administrowaniu AZWRSP w Świdnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usług kominiarskich polegających na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzeniu rocznej kontroli stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych pozostających w administrowaniu AZWRSP w Świdnicy - łącznie 68 punktów / lokali mieszkalnych wskazanych w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty : 1. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego - załącznika Nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie - usługi kominiarskie ,o wartości co najmniej : 10.000,00 zł brutto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty : 1.Wykaz wykonanych usług ( odrębnych zadań ) z podaniem wartości , przedmiotu, daty wykonania i odbiorców usług 2.Dokumenty potwierdzające , że usługi kominiarskie z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane należycie . 3.Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22. ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.W przypadku, gdy Wykonawca poda informacje o osobie , którą będzie dysponował, musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie ( oświadczenie ) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia . 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22. ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone poprzez jednoznaczny zapis na polisie lub dowód opłacenia przelewem lub do kasy. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ustawowej zmiany stawki VAT, o której mowa w § 4 ust .3. umowy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 2.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a)klęski żywiołowe b)udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację usługi w danym okresie 2.2 Zmiana wynagrodzenia będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a) odstąpienia od realizacji części przedmiotu umowy przez Zamawiającego, w przypadku zbycia w trakcie realizacji umowy poszczególnych lokali mieszkalnych lub likwidacji urządzeń grzewczych oraz zaprzestania administrowania nieruchomością. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia umownego w stosunku do określonego w ofercie 2.3. Zmiany Osobowe: a) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami . b)zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 2.4. Pozostałe Zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana zakresu usługi - wykazu miejsc ich świadczenia w zał. Nr 1 do umowy w przypadku zbycia w trakcie realizacji umowy poszczególnych lokali mieszkalnych lub likwidacji urządzeń grzewczych oraz zaprzestania administrowania nieruchomością . c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:45, miejsce: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi kominiarskie w pow. dzierżoniowskim - I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi kominiarskie w 14 lokalach - wskazanych miejscach wykonania usługi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi kominiarskie w pow. dzierżoniowskim - II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi kominiarskie w 18 lokalach - wskazanych miejscach wykonania usługi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi kominiarskie w pow. kłodzkim - I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi kominiarskie w 10 lokalach - wskazanych miejscach wykonania usługi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługi kominiarskie w pow. kłodzkim - II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi kominiarskie w 8 lokalach - wskazanych miejscach wykonania usługi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługi kominiarskie w pow. kłodzkim - III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi kominiarskie w 18 lokalach - wskazanych miejscach wykonania usługi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.