To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-07
Ostrowiec Świętokrzyski: zakup i dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 170785 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120405 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szymanowskiego 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2478000 w. 115, faks 041 2478050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i sprzedaż artykułów podzielonych na 2 pakiety: Pakiet 1 - biurowe określone w zał. nr 1, Pakiet 2 - eksploatacyjne określone w zał. nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P. U. H. "SIGNAL" ANDRZEJ BIESIADA
jakie przetargi wygrała firma
P. U. H. "SIGNAL" ANDRZEJ BIESIADA
- P.U.H. SIGNAL, ul. Kilińskiego 3, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24823,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30084,43
Oferta z najniższą ceną: 30084,43 / Oferta z najwyższą ceną: 30795,42
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: artykuły eksploatacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBO GROUP JACEK KANIA , GRZEGORZ KANIA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
GLOBO GROUP JACEK KANIA , GRZEGORZ KANIA S.C.
- GLOBO GROUP Jacek Kania, Grzegorz Kania, ul. Łopuszniańska 48c, 25-817 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28439,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33615,34
Oferta z najniższą ceną: 28835,01 / Oferta z najwyższą ceną: 35070,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń do działu Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu ostrowieckiego w sezonie 2025/2026
- Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych uczestników projektu pt: pn. " Aktywizacja zawodowa ośo bezrobotnych w powiecie ostrowieckim (III)-ETAP II
- zakup i dostawy dializatorów - powtórzenie
- Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 302024T ul. Nowe Piaski w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Docieplenia ścian zewnętrznych budynku OTBS Sp. z o.o. w części warsztatowo - biurowej wraz z łącznikiem
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów biurowych w okresie 1 roku
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- ZP/CZD/106/25 Dostawa materiałów biurowych - 2 pakiety
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.